2010-08-13, 19:33
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordakim
Du kan alltid skicka ett mail till dem. Kolla deras partiprogram och dylikt. Du får lära dig mer om SD som inte media har lurat in i dig och så får du ett konkret svar. För vi här har inga svar på detta.

ok svårt att hitta information kring postorderbrudar. Men SD vill ju alltid försvåra för kärleken tyvärr.

Jag tycker kärlek över gränserna är vackert.
2010-08-13, 19:34
Medlem
TheBlots avatar
Man kan ju inte säga att dom tycker si eller så, finns ju fler personer än 1 i partiet och många har delade åsikter på vissa punkter. Bara för att man är i samma parti samtycker man inte om allt.
Sen så hade lite källor passat i tråden.
2010-08-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vad tycker SD om postorderbrudar som man kan importera från ukraina eller ryssland?

Efter ett tag vore det bra om hon fick svenskt medborgarskap, kommer SD försöka klassa personen som gifter sig med henne som lands - och rasförädare som adolf gjorde eller är det lugnt?

Undrar bara.
Går du i giftastankar?
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillkillenK
Komiskt, ena stunden kallas SD för det "jävla judevänliga partiet" och andra stunden så är det nazistpartiet.

Svaret på din fråga, vad är egentligen problemet? Hur ska man stoppa folk från att åka utomlands o bli kära? Att det kommer hit människor som blir försörjda av sin nya partner är knappast ett problem..

aha vad bra. Så SD tänker slopa allt krav på stop för anhöringhetsinvandring m.m. coolt då har jag lärt mig någonting nytt idag.
Medlem
Citat:
ok svårt att hitta information kring postorderbrudar. Men SD vill ju alltid försvåra för kärleken tyvärr.

Bra att du tycker det, jag tycker kärlek generellt är fint! Vare sig det är inrikes eller internationellt. Men om du nu som sagt vill ha ett svar så skicka ett mail till dem. Dem har två heltidsanställda personer som svarar på frågor.
2010-08-13, 19:36
Medlem
Citat:
aha vad bra. Så SD tänker slopa allt krav på stop för anhöringhetsinvandring m.m. coolt då har jag lärt mig någonting nytt idag.

Hur ett ensamkommande flyktingbarn som tar hit 20 pers hänger ihop med att folk blir kära över gränserna, är det nog bara du som kan dra paralleller imellan..
2010-08-13, 19:36
Medlem
Citat:
Vi snackar inte om anhörighetsinvandring...
2010-08-13, 19:37
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishbone Mash
Går du i giftastankar?

nä såg två fina ukrainska brudar med svart lakrishår, om inte de andra tjejerna släpper till snart så kanske de tvingar mig att skaffa kärlek från det vackra ukraina.
2010-08-13, 19:37
Medlem
Orkar inte älta i detta mer, har lite valmaterial att förbereda. Man kan ju inte se allt för ful ut på valsedlarna
2010-08-13, 20:00
Medlem
nicken89s avatar
Citat:

Hur vet du det?
2010-08-13, 20:02
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
Hur vet du det?

Kvalitativ undersökning.
2010-08-13, 20:12
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
Det är nästan som man tycker synd om kräket när invandraren ställer honom helt och Täppas tvingas till beskyllningar om att invandraren hatar sig själv.

Hur fan fick han det här jobbet egentligen?
Haha
-Varför flyttar du inte till Rosengård då om du vill uppleva mångkultur ?
-För jag trivs i Norrland....
-Kan du ge mig ett svar varför du inte bor där ?
-för jag älskar myggor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in