2010-04-07, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Det har ingenting med PK att göra utan SN vill att arbetmarknaden ska översvämmas av människor som med mössan i hand ska tigga om arbetena och pressa lönekostnaderna.
That's why they are in this shit. De kunde inte bry sig mindre om våra nuvarande och kommande bruna gäster.

Fast lönedumpning i form av massinvandring är ju just PK!
2010-04-07, 00:05
Medlem
Mintbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Nej men SD vill itne utvisa alla som endel dårar härinne vill.

Ska man förbjuda muslimer i Svierge att skaffa barn menar ud?

Vadå "utvisa alla". Det finns ingen som vill det. Det räcker med att utvisa 1,3 miljoner.

Nej, vi ska inte förbjuda muslimer att föda barn, men det får dom göra i sin hemländer - inte i Sverige.
2010-04-07, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
- Fast ungefär det hände ju efter Islamartikeln och SD vann oerhört mycket på det ändå. Svenskt Näringsliv, BRÅ och journalister som Adaktusson kommer aldrig spela med i SD:s försök att framstå som ansvarstagande och seriösa. Om man ändå vet att man kommer bli nedsablad är det bättre att ta chansen att väcka en känsla i människor medan man blir det.

Eftersom TV8 Play buffrar så inihelvete segt roar jag mig med att skifta mellan kvällens Adaktusson-intervju och den gamla debatten mellan Jimmie och Mona Sahlin på Youtube. Stor kontrast bara det. En småfet Jimmie i en illasittande kavaj som är taggad, raljerande och lyckas få Mona ur balans. Nu var ju inte kvällens intervju en debatt på samma sätt, men jag tror ändå Jimmies stil mot Mona är väldigt mycket bättre taktiskt. Efter första delen av Adaktusson-programmet känner jag mest: jaha?
Hvad vilja Sverigedemokraterne?

Håller med, SD vinner bara på att vara mer gå-påiga.
2010-04-07, 00:06
Medlem
Ian sa kvällens pik, att media kommer göra allt dom kan för att misshandla SD i valrörelsen. Så sant.
2010-04-07, 00:07
Medlem
Mintbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isaac_A
Eftersom du inte fattar vilken tunn linje SD balanserar på, vad man kan säga och vad man menar mellan raderna så lär det inte hjälpa att försöka förklara det. Skulle Åkesson säga exakt vad han vill att partiet ska vara om 4-8år lär han bli åtalad för hets mot folkgrupp.

Vadå balanserar på tunn linje? Det är väl inget farligt att säga att man tillvaratar svenskarnas intressen. Eller tror du att man kan straffas då?
Bannlyst
Citat:
Ska man förbjuda muslimer i Svierge att skaffa barn menar ud?

Genom att inte släppa in dem eller repatriera dem.
Medlem
Isaac_As avatar
TV8 modererar rätt hårt bland kommentarerna antar jag, flödet är rätt lågt
2010-04-07, 00:08
Medlem
Sheepskins avatar
Ska bli väldigt intressant att se vad Aftonhoran kan koka ihop av det här. Deras odemokratiska approach att försöka frysa ut SD har ju misslyckats kapitalt.

Länka om ni hittar något.
2010-04-07, 00:09
Medlem
bombaccis avatar
kul programm satt o skrattade en hel del. Roligt att se Bengt och Ian igen.

Tror Ian och Jimmie skulle kunna komma ganska bra överens vad gäller mycket.
2010-04-07, 00:10
Medlem
Mintbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leagacy
Genom att inte släppa in dem eller repatriera dem.

Just precis. Bara det kan rädda Sverige.
Medlem
Snapcounts avatar
Det var ju lite frågan om tidigare i tråden om hur många som såg på programmet, så mäts det någonstans ?

(det kan stå ju lite nu o då i pressen i stil med : rekordpublik på 1.4 miljoner följde med på robinson finalen), eller något liknande.

Skulle varit intressant o veta.
Medlem
Isaac_As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintbit
Vadå balanserar på tunn linje? Det är väl inget farligt att säga att man tillvaratar svenskarnas intressen. Eller tror du att man kan straffas då?

Ju mer du går på , ju mer dumförklarar du dig tyvärr. Du verkar inte ha fattat att invandringen får man INTE klaga på i Sverige, men som jag skrev tidigare, alldeles för svårt att få dig att fatta det där eftersom du verkar ha en avgrundsdjup vilja att inte förstå...
det kallas för politik, googla på det, puss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in