Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Men gör så att du skiter i Vad för sida som google rankar högst sd.de eller sd.se
De som tänker sig att gå till sd's hemsida och kommer fel och bara därför inte röstar på SD i valet måste ju vara så försvinnande lite i antal att det inte spelar någon roll. Istället bör ni gå till sd.de och stå emot och säga er mening.
Sidan sd.de var ju lite löjlig och omänskligt dålig och ointressant. En kommentar från en användare lyder: "Ner med SD från googletoppen!"
Ni är väl inte rädda för det?
Sämre var ju nästan i så fall att du startade den här tråden där du gör reklam för .de sajten, om du nu inte är emot SD då.
Kan väl vara kul att diskutera sidan för det? Den kommer ju ändå inte uppnå sitt mål. Personligen tyckte jag att det var kul att de har rensat ut kommentarer sen sist jag var där, ändrat layout, och tagit bort ett gäng länkar som var där från början. Deras initiativ är naturligtvis dödfött, men det kanske sporrar en och annan SD:are att vara lite extra "hårdbevakande" av sociala medier. Goda tider.
Och nu när jag har kollat screenshotsen en gång till så la jag märke till att man har bytt budskap också. Först var det ett kallhamrat "SD HAR FEL!" nu är det ett mycket softare "Ta debatten med SD~".