Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Fast hur du kan tycka det är för mig en gåta. Inket som är i från början är orelevant för diskussionen. Molotow-pennorna, montanapennorna, otr osv spricker alla om man tappar dom i asfalten ett par gånger. "t-style" udden slits ner snabbt som faaan och kladdar i locket. Skulle tro att du aldrig ägt en postermarker för då skulle du inte tycka sådär, jag däremot har haft en jävla massa olika flows inkl. den du tycker är så bra så jag har rätt att kasta skit. Men det råder åsiktsfrihet i det här landet så jag ska inte klaga allt för mycket på din åsikt... men alla härinne som haft postermarkers vet vad jag pratar om.
nej jag har aldrig prövat en postermarker och kanske får ta och göra de nu när du pratar så fint om den. men det jag gillar med m-burnern är att den inte streakar alls och har en väldigt mörk och täckande färg som blöder igenom det mesta. har inte märkt av några sprickor och den har inte kladdat i korken alls nästan, inte häller har den spruckit då jag tappat den. att udden slits ut beror ju på vad man målar på, klart den går sönder om man målar på tegel eller nått annat grovt underlag.