2015-04-27, 22:49
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
olja är bara en myt, det är inte ens kemisk bindande eller kompatibel.
ÄSch har ju inte i en hel flaska precis..
räcker med en droppe så får man självförtroende
Citera
2015-04-28, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
ÄSch har ju inte i en hel flaska precis..
räcker med en droppe så får man självförtroende

haha, ja självklart vill man lura sig själv så är de bara att köra
Citera
2015-05-11, 01:08
Medlem
SpooN.s avatar
Tju, använder Posca just nu men behöver lite nya färger som varken Posca eller Molotov har. Ska man köpa enstaka färger Copic(det jag kollat mest på nu) eller? Vill ha markers som är så nära Posca som möjligt
Citera
2015-05-19, 22:21
Medlem
Fick en jävla massa gammal hårfärg av tjejen som jag blandade ut och fyllde en squeezer med. Eftersomhon har färgfläckar på badrummet som ej gått bort på flera år så ser jag fram emot kvällen och resultatet. Återkommer
Citera
2015-05-20, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Fick en jävla massa gammal hårfärg av tjejen som jag blandade ut och fyllde en squeezer med. Eftersomhon har färgfläckar på badrummet som ej gått bort på flera år så ser jag fram emot kvällen och resultatet. Återkommer

vad blanda du ut de med?
Citera
2015-05-20, 17:16
Medlem
Citat:

Badrum brukar verkligen exponeras för ljus.
Citera
2015-05-26, 11:14
Medlem
Gjorde en blandning med vatten innan jag skaffade aceton och körde en sats till. Båda har fungerat hur jävla kung som helst! Riktigt tjock och fyllig färg som verkligen lyser på väggen
Citera
2015-05-26, 13:53
Medlem
Citat:
Gjorde en blandning med vatten innan jag skaffade aceton och körde en sats till. Båda har fungerat hur jävla kung som helst! Riktigt tjock och fyllig färg som verkligen lyser på väggen

lust och posta bild?
Citera
2015-05-26, 23:10
Bannlyst
Citat:

Kan tänka mig att det blir starkare ute på dagen med solen, som nån sorts av Stealth ink, det bränner så det borde funka, kanske några feta buffs vem vet
Citera
2015-06-01, 16:37
Medlem
zipnolans avatar
Squeezer och vått underlag är sällan en bra combo, men hur funkar det med hammarlack/thinner med en "fetare" blandning än normala blandning som påminner om bläck i tunnhet?

Tänkte röjja i regnet när svensson ser på tv så tacksam för snabbt svar
Citera
2015-06-01, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zipnolan
Squeezer och vått underlag är sällan en bra combo, men hur funkar det med hammarlack/thinner med en "fetare" blandning än normala blandning som påminner om bläck i tunnhet?

Tänkte röjja i regnet när svensson ser på tv så tacksam för snabbt svar

Nja asså, kanske prova, men ytan är redan blöt så det kommer inte binda lika bra, om du tänker att köra på om och om igen så kör.

Jag bombar helst med sprej burk när det regnar det blir bara onödigt att bära flows då.
Citera
2015-06-07, 14:48
Medlem
pyro860s avatar
Hoppas på ett snabbt svar.

MTN Street Dabber, är kroppen mjuk på denna squeezern? Köpte Montana BLACK Crusher sist och den var ju helt hård att klämma på

Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in