2012-05-13, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syrliga-Smaken
Tjotjo! Var och köpte en två flaskor Grog Paint förut idag (En svart och en silver) men det är såhär att den silvriga inte är ett dugg opak. Det ser i princip ut som 2/3 vatten och resten silver när jag skriver med den (Satte det i en Grog squeezer). Den svarta var det redan en kula i när jag köpte men ska jag då lägga i en kula i den silvriga också? Och vad för sorts kula då, om det spelar någon roll.
lägg i två-tre glaskulor eller bara några småstenar och skaka som satan.
Citera
2012-05-13, 20:10
Medlem
unoosws avatar
någon som vet hur rinnig molotow speedflow samt coversall bläcken är? kan man ha det i vilken flowpen som helst?
Citera
2012-05-13, 20:32
Medlem
6799173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
någon som vet hur rinnig molotow speedflow samt coversall bläcken är? kan man ha det i vilken flowpen som helst?
Funderar i allt typ :P
Citera
2012-05-14, 15:41
Medlem
horses avatar
Bästa squeezen för drips?

Otr suger, så nej.
Citera
2012-05-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Bästa squeezen för drips?

Otr suger, så nej.

Grog squeezern med montana fluid kan man få ganska feta drips med
Citera
2012-05-14, 19:38
Medlem
Montanaburkens avatar
Tja, tja!

Vill köpa en penna jag kan kluddra lite med då och då, mina gamla har gått sönder. Min Grog 5mm röd ink började läcka och min grog 10mm svart gick sönder pga att jag använde den på ett dåligt material . R.I.P

Så, jag vill ha en penna med rätt stor udd, har också slut på färg så att om pennan inte innehåller det så får ni gärna tipsa om bra färg. Vill inte att den ska vara genomskinlig som min röda Grog var, det gör inte om den inte ger drips, fast det skulle vara kul.

Märkte nu att detta var fel tråd, ursäkta mig
Senast redigerad av Montanaburken 2012-05-14 kl. 19:45.
Citera
2012-05-15, 10:11
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Tja, tja!

Vill köpa en penna jag kan kluddra lite med då och då, mina gamla har gått sönder. Min Grog 5mm röd ink började läcka och min grog 10mm svart gick sönder pga att jag använde den på ett dåligt material . R.I.P

Så, jag vill ha en penna med rätt stor udd, har också slut på färg så att om pennan inte innehåller det så får ni gärna tipsa om bra färg. Vill inte att den ska vara genomskinlig som min röda Grog var, det gör inte om den inte ger drips, fast det skulle vara kul.

Köp nya uddar istället?
Citera
2012-05-15, 13:32
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Tja, tja!

Postermarker 20mm är grym. Håller nästan för evigt om man byter udd ibland. Går ju att köra slut på orginalfärgen innan man fyller på med något nice också. Vad man fyller med är ju en smaksak, ink flödar bättre så jag skulle köra på svarta alkej.
Citera
2012-05-15, 15:45
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejz
Köp nya uddar istället?
Jag vill ha en ny penna, trött på grog.
Citera
2012-05-15, 16:40
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Postermarker 20mm är grym. Håller nästan för evigt om man byter udd ibland. Går ju att köra slut på orginalfärgen innan man fyller på med något nice också. Vad man fyller med är ju en smaksak, ink flödar bättre så jag skulle köra på svarta alkej.
molotow burner svart 20mm är enligt mig den bästa flowpennan (ink)
Citera
2012-05-16, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta

Har postermarkern pump?
Citera
2012-05-16, 12:17
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
molotow burner svart 20mm är enligt mig den bästa flowpennan (ink)
Fast hur du kan tycka det är för mig en gåta. Inket som är i från början är orelevant för diskussionen. Molotow-pennorna, montanapennorna, otr osv spricker alla om man tappar dom i asfalten ett par gånger. "t-style" udden slits ner snabbt som faaan och kladdar i locket. Skulle tro att du aldrig ägt en postermarker för då skulle du inte tycka sådär, jag däremot har haft en jävla massa olika flows inkl. den du tycker är så bra så jag har rätt att kasta skit. Men det råder åsiktsfrihet i det här landet så jag ska inte klaga allt för mycket på din åsikt... men alla härinne som haft postermarkers vet vad jag pratar om.

Citat:
Ursprungligen postat av distress
Har postermarkern pump?
Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här