Vet vad du menar. Det brukar fungera att slå korken hårt mot et plant underlag, så ramlar den ur.
Sätt på dig diskhandskar och skruva, spola den undervarmvatten och skruva, linda den med gummisnoddar och skruva... finns många sätt. Se till att du vet vilket håll gängorna är åt också innan du börjar.
Testat allt men iget funkar.... vet att den öppnas åt höger.
haha, omogen som jag är fnissade jag lite där, skiftnyckel kanske gör grejen?, har ingen aning hur stor korken är så, lite svårt där för mig att hjälpa!,
Köp en flaska aceton utan olja på ICA, den duger fint och du slipper köpa en dunk. Kostar runt 15 riksdaler har jag för mig.
Ja det borde funka att rengöra hälften åt gången.
Tänkt också på något liknande, Fast sen kanske han ville ha den där svampen under locket..
Jo så jag känner inte för att döda hela flaskan..
Edit: Någon som vet några sköna små markers som är påfyllningsbara? Som till exempel OTR 030, dock säjls den inte längre... Sen finns det vissa OTR som inte går att öppna då dem bara är limmade...
Edit: Någon som vet några sköna små markers som är påfyllningsbara? Som till exempel OTR 030, dock säjls den inte längre... Sen finns det vissa OTR som inte går att öppna då dem bara är limmade...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!