2008-09-14, 17:20
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Okej, men då är det nog bara att ta i lite extra, för det ska fungera. Kläm fast den övre delen av pennan i din starkaste hand. Använd din överkropp för att mosa den handen mot ditt lår, då får du extra mycket tryck på den. Sedan använder du din andra hand för att vrida på pennan som ett gashandtag. Vrid med axeln och överkroppen, inte handlederna.
haha tror du inte att jag försökt? Ska försöka igen.
Citera
2008-09-14, 17:38
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
haha tror du inte att jag försökt? Ska försöka igen.
En annan grej kan vara att man tar bort udden och trycker ner flow-funktionen så att man lättar på trycket lite.
Citera
2008-09-14, 18:10
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
En annan grej kan vara att man tar bort udden och trycker ner flow-funktionen så att man lättar på trycket lite.
Ok, ska försöka med det.
Citera
2008-09-14, 19:17
Bannlyst
Ta och linda ett gummiband några varv runt pennkroppen för att få ett bra grepp om den, tag av locket och ta fast i ovandelen med polygrip eller dylikt verktyg, vrid.
Citera
2008-09-18, 14:33
Medlem
art_s avatar
Clash eller Montana hardcore? Ska användas vid både bombing och målning.
Citera
2008-09-18, 16:06
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Clash eller Montana hardcore? Ska användas vid både bombing och målning.

Hardcore om jag fick välja.
Citera
2008-09-18, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Hardcore om jag fick välja.
själv undrar jag om inte clash är världens bästa sprayburk medans hardcore ligger på top 3 sämsta
Citera
2008-09-18, 18:28
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alwx
själv undrar jag om inte clash är världens bästa sprayburk medans hardcore ligger på top 3 sämsta

Om du vet hur du ska använda den äger den.

No.1 färgburk när det gäller backjumps.
Citera
2008-09-18, 18:42
Medlem
Kanske fel tråd men tar det här.

Har köpt en montana gold i färgen yellow flour. Fick hem burkarna idag och enligt färgen på burken verkar den nästan vara mer grön än gul, meningen var att jag skulle ha en gul färg. Någon som har en bild på hur den ser ut på vägg? Eller använt den själv och vet hur "grön" den blir?
Citera
2008-09-18, 18:48
Medlem
Tja, Jag racka hem nått skit som heter Ritsolin det står ritsfärg på skiten tänkte kolla med nån om det går att göra Ink av skiten det verkar jävligt flytande så kanske blanda ut med nått skit för att göra den lite tjockare?... Peace
Citera
2008-09-18, 19:05
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trixt

Har köpt en montana gold i färgen yellow flour. Fick hem burkarna idag och enligt färgen på burken verkar den nästan vara mer grön än gul, meningen var att jag skulle ha en gul färg. Någon som har en bild på hur den ser ut på vägg? Eller använt den själv och vet hur "grön" den blir?

Det är fluor färger den ser grön ut men är gul.
Citera
2008-09-18, 19:11
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trixt

Testa burken

Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Om du vet hur du ska använda den äger den.
Vad menar du? Vad är det för speciellt med den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in