Okej, men då är det nog bara att ta i lite extra, för det ska fungera. Kläm fast den övre delen av pennan i din starkaste hand. Använd din överkropp för att mosa den handen mot ditt lår, då får du extra mycket tryck på den. Sedan använder du din andra hand för att vrida på pennan som ett gashandtag. Vrid med axeln och överkroppen, inte handlederna.
haha tror du inte att jag försökt? Ska försöka igen.
Ta och linda ett gummiband några varv runt pennkroppen för att få ett bra grepp om den, tag av locket och ta fast i ovandelen med polygrip eller dylikt verktyg, vrid.
Har köpt en montana gold i färgen yellow flour. Fick hem burkarna idag och enligt färgen på burken verkar den nästan vara mer grön än gul, meningen var att jag skulle ha en gul färg. Någon som har en bild på hur den ser ut på vägg? Eller använt den själv och vet hur "grön" den blir?
Tja, Jag racka hem nått skit som heter Ritsolin det står ritsfärg på skiten tänkte kolla med nån om det går att göra Ink av skiten det verkar jävligt flytande så kanske blanda ut med nått skit för att göra den lite tjockare?... Peace
Har köpt en montana gold i färgen yellow flour. Fick hem burkarna idag och enligt färgen på burken verkar den nästan vara mer grön än gul, meningen var att jag skulle ha en gul färg. Någon som har en bild på hur den ser ut på vägg? Eller använt den själv och vet hur "grön" den blir?