2008-11-23, 17:16
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Här kommer ännu en videoguide...
http://www.youtube.com/watch?v=7Uk8u4pCn5E

Jag har så fruktansvärt trist just nu så att jag gjorde den där. Jag behöver en ny vinterjacka men har inte råd

Gullig guide, MEN jag stör mig nåt så inihellvete på piff och puff rösten
Citera
2008-11-23, 17:21
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Gullig guide, MEN jag stör mig nåt så inihellvete på piff och puff rösten
du är inte ensam om det
Citera
2008-11-23, 17:36
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:

Jag har så fruktansvärt trist just nu så att jag gjorde den där. Jag behöver en ny vinterjacka men har inte råd

Hahahahaha ! Faktist riktigt bra när man mixar diverse ink
Citera
2008-11-23, 18:12
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

Började seriöst skratta när du snackade om "jättefin precision" med den där rösten.

En annan sak man kan göra är att skära av en pet-flaska på hälften, och sedan "vika" till en hällpip.

Citat:
Ursprungligen postat av satur
vill bara notera att Metylen Blå som jag skrev om förut i tråden inte funkar något vidare då allt bläck blev vattenlösligt (wtf?!)

Vad använde du för bläck? Säker på att det var rent metyleneblå? Låter mycket skummt.
Citera
2008-11-23, 18:13
Medlem
virreees avatar
Citat:

Haha gullig röst
Citera
2008-11-23, 20:26
Medlem
Rands avatar
Citat:

Tänk om det hade varit metobläck
Big up!
Citera
2008-11-23, 23:48
Medlem
smaksaks avatar
Frukt är också soft.

Edit: hur tänkte jag nu egentligen...
Citera
2008-11-24, 00:30
Medlem
Waqs avatar
Lite för sent på kvällen för mig med den där videon, skrattade åt den. Är det fel på mig?

OT: Märkte just att de stängt ner buffsurvivors floggen gillade den väldigt mkt :3
Citera
2008-11-24, 18:48
Medlem
klabbens avatar
Hoppas jag är i rätt tråd nu men skriver här i alla fall.
Har skissat ett tag men är sugen att testa lite på vägg med så jag undrar vad tycker ni en nybörjare ska köpa för cans?
Ska jag nöja mig med några randoms från t ex harald nyborg eller ska jag beställa från t ex highlights?
Så ge gärna tips på vilka cans jag ska börja med och de ska hellst inte vara de dyraste
Vill gärna ha lite tips på vilka markers ni tycker är bra med?

Hoppas någon orkar svara
Citera
2008-11-24, 19:28
Medlem
Salems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klabben
Har skissat ett tag men är sugen att testa lite på vägg med så jag undrar vad tycker ni en nybörjare ska köpa för cans?
Ska jag nöja mig med några randoms från t ex harald nyborg eller ska jag beställa från t ex highlights?
Så ge gärna tips på vilka cans jag ska börja med och de ska hellst inte vara de dyraste

Hoppas någon orkar svara
HL, basic/montana black
Citera
2008-11-24, 19:57
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klabben

Hoppas någon orkar svara
Vars bor'u?
Om du bor i någon av "the main city's" så finns det ju affärer där du och dina likasinnade kan köpa utan att folk kollar snett på dig...
Citera
2008-11-24, 20:07
Medlem
klabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
Vars bor'u?
Om du bor i någon av "the main city's" så finns det ju affärer där du och dina likasinnade kan köpa utan att folk kollar snett på dig...
Kan säga att jag inte bor i en särskilt stor stad så det ända som finns är Rusta ,Clas Ohlssons, Harald vilket jag inte tror säljer allt för bra grejjer men har beställt pennor och sådant från hl innan och det funkar ju bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in