2008-09-14, 04:50
Medlem
GzGurrzs avatar
Corio vs Nero Dinferno?
Citera
2008-09-14, 09:27
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Corio vs Nero Dinferno?
Dinferno.
Citera
2008-09-14, 10:01
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rand
Sådär ser den tyvärr inte ut, kanske när den är sprillans ny.
Vittvajag förstog så var det som ett skydd av nåt slag som var sådär format.

Sitter som berget men är asdryg och använda.
Edit: Kan nog funka till tegel som jag läste att du ska använda den till.
Tycker dock inte den är värd och köpa men nu är det min åsikt, vet inte vad annat folk tycker . Har inte KRINK gjort något för tegel om jag inte kommer ihåg fel?
Iofs är det ju nästan att fuska och köpa markers, inte samma känsla .

Nyfråga från min sida.
Har hittat mig en asliten skitsmidig liten burk jag tänkte fylla med färg.
Nu till problemet. Den har "male-system" (hetere så?) och då undrar jag hur jag ska blanda färg till den från tex en vanlig montana black?
Okej, då vet jag. Men jag vill fortfarande ha en Ska stryka omkring i ett byggnadsområde lite och leta prylar.
Citera
2008-09-14, 11:31
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Okej, då vet jag. Men jag vill fortfarande ha en Ska stryka omkring i ett byggnadsområde lite och leta prylar.
byggnadsområden är guldgruvor
Citera
2008-09-14, 11:36
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Corio vs Nero Dinferno?
Corio brukade vara grym men folk säger ju nu att den har blivit asdålig. Jag får ta och köpa och testa en burk.
Citera
2008-09-14, 13:04
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Corio brukade vara grym men folk säger ju nu att den har blivit asdålig. Jag får ta och köpa och testa en burk.

Beror nuförtiden på vilken kulör man väljer.
Citera
2008-09-14, 14:25
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Beror nuförtiden på vilken kulör man väljer.
vilken är bäst, enligt dig? Jag köpte rosa/lila förut, den satt rätt bra.
Citera
2008-09-14, 14:37
Medlem
Rands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus_osd
Du gör som en vanlig överföring..bara det att du tar en "hona" och limmar ihop med en "hane" Värsta parnings metothaen

Tjrött o allt bara

Blir inte det felvänt?
Vill nämligen inte ha tiningavlås-olja (givetvis tom) i färgen
Citera
2008-09-14, 16:21
Medlem
Rikard_s avatar
Jag har det vanliga problemet att jag inte får upp min postermarker. Försökt med nån jävla friktions-trasa också men får inte upp den. Och provat åt båda hållen om den skulle vara fel gängad.

Lösning, någon?
Citera
2008-09-14, 16:44
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Jag har det vanliga problemet att jag inte får upp min postermarker. Försökt med nån jävla friktions-trasa också men får inte upp den. Och provat åt båda hållen om den skulle vara fel gängad.

Lösning, någon?
Kläm runt gängorna först så eventuell torkad färg släpper, sedan vrid med gummiband eller liknande. Postermarkers Är felgängade, så du vrider åt rätt håll från första början.
Citera
2008-09-14, 17:14
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Kläm runt gängorna först så eventuell torkad färg släpper, sedan vrid med gummiband eller liknande. Postermarkers Är felgängade, så du vrider åt rätt håll från första början.
Jo, alltså jag har redan provat en slags gummitrasa som är gjorde för situationer som denna. Men jag tror inte jag kommer få upp den, den är åt vriden med maskin. Tror inte de vill att man ska få upp den häller.
Senast redigerad av Rikard_ 2008-09-14 kl. 17:17.
Citera
2008-09-14, 17:18
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Jo, alltså jag har redan provat en slags gummitrasa som är gjorde för situationer som denna.
Okej, men då är det nog bara att ta i lite extra, för det ska fungera. Kläm fast den övre delen av pennan i din starkaste hand. Använd din överkropp för att mosa den handen mot ditt lår, då får du extra mycket tryck på den. Sedan använder du din andra hand för att vrida på pennan som ett gashandtag. Vrid med axeln och överkroppen, inte handlederna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in