2013-12-16, 22:06
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Har haft svårt att hitta pilot på senare år, fanns alltis i bokhandlar och hobbyaffärer förr men de flesta (i mina områden iaf) verkar ha gått över till att sälja px20 istället (som inte heller är fyskam).
akademibokhandeln har!
Citera
2013-12-17, 12:24
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
akademibokhandeln har!
Inte min akademibokhandel. De säljer som sagt px20. iaf senast jag var där och kolade
Citera
2013-12-17, 17:05
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Inte min akademibokhandel. De säljer som sagt px20. iaf senast jag var där och kolade
Same shit. knappt någon skillnad förutom att piloterna har skönare flöööw.
Citera
2013-12-17, 20:57
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Same shit. knappt någon skillnad förutom att piloterna har skönare flöööw.
Jag klagar ej, px20 funkar finfint. Men nu var det ifrån början ett svar till någon som specifikt sökte efter Pilot, och jag ville poängtera att det INTE finns Pilot på alla akademibokhandlar. Om det sedan var slutsålt/baxat när jag var där eller om de olika butikerna får ha olika sortiment vet jag ej, men faktumet kvarstår.
Citera
2013-12-17, 21:19
Medlem
Citat:
Jag klagar ej, px20 funkar finfint. Men nu var det ifrån början ett svar till någon som specifikt sökte efter Pilot, och jag ville poängtera att det INTE finns Pilot på alla akademibokhandlar. Om det sedan var slutsålt/baxat när jag var där eller om de olika butikerna får ha olika sortiment vet jag ej, men faktumet kvarstår.
Jag har märkt av samma sak. Då jag inte har hittat någon hos någon Akademibokhandel har jag tagit en tur förbi Office Depot som tidigare hette Wettergrens, de har ofta Pilot av många sorter i lager - dock kan säkert lokala avvikelser förekomma. Det finns strax över 50 stycken butiker i Sverige, varav 18 stycken återfinns relativt centralt i Stockholm och tre stycken i både Göteborg och Malmö - det kan vara värt en titt.
Citera
2013-12-17, 21:38
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Jag har märkt av samma sak. Då jag inte har hittat någon hos någon Akademibokhandel har jag tagit en tur förbi Office Depot som tidigare hette Wettergrens, de har ofta Pilot av många sorter i lager - dock kan säkert lokala avvikelser förekomma. Det finns strax över 50 stycken butiker i Sverige, varav 18 stycken återfinns relativt centralt i Stockholm och tre stycken i både Göteborg och Malmö - det kan vara värt en titt.
Även andra kontorshandlar som svanströms, kontorAB och liknande. Har man företag (känner nån med företag) så kan man dessutom få pennor billigt som fan i lite större kvantiteter.

Edit: Såg nu att svanströms blivit office depot det med.
Citera
2013-12-27, 01:57
Medlem
VonBongs avatar
Bästa yttorna för Stealth ink? Sett flera köra det på metal dörrarna på tuben/pendeln (stationerna) och man ser ju knappt nånting. Så undrar, vad sitter det bäst på..

Är det enbart marmor golven?
Citera
2013-12-27, 17:50
Medlem
kloudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Bästa yttorna för Stealth ink? Sett flera köra det på metal dörrarna på tuben/pendeln (stationerna) och man ser ju knappt nånting. Så undrar, vad sitter det bäst på..

Är det enbart marmor golven?
Funkar på det mesta, kör hårt.
Citera
2013-12-28, 23:06
Bannlyst
Någon som har testat oink ink?
Citera
2013-12-28, 23:23
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
Någon som har testat oink ink?
Det sägs att det håller bra mot buffen.
Citera
2013-12-29, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Det sägs att det håller bra mot buffen.

Håller riktigt bra eller är det mina buffare som inte vet vad de gör...
Citera
2013-12-29, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Håller riktigt bra eller är det mina buffare som inte vet vad de gör...

på vilken typ av yta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in