2008-06-25, 00:04
Medlem
Rikard_s avatar
Någon som har testat:
www.stainer1.co.uk ?

tänkte beställa hem en påse violett stainer och sen en violett corio. Sen blanda corio, stainer och lite bromsvätska. Sen kanske ha lite industriell kaustiksoda. Det borde ge tårar i ögona på buffarna, eller?
Citera
2008-06-25, 11:56
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Någon som har testat:
www.stainer1.co.uk ?

tänkte beställa hem en påse violett stainer och sen en violett corio. Sen blanda corio, stainer och lite bromsvätska. Sen kanske ha lite industriell kaustiksoda. Det borde ge tårar i ögona på buffarna, eller?

Jag har beställt violett och svart stainer av "Murderdeathinks" aka. Stainer1... Leveranstiden tog lite extra då det var under påsk men jag fick dubbla till priset av ordinarie pga förseningen. SÅ helt klart värt!

Men vad fan ska du med kaustiksoda i inket till?
Citera
2008-06-25, 14:04
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Men vad fan ska du med kaustiksoda i inket till?
Samma anledning som till bromsvätskan, Det fräter så de borde lämna märken.

Fick du posetiva resultat utav stainern?
Citera
2008-06-25, 14:55
Medlem
Salpeters avatar
vet du vad som händer när du blandar kaustiksoda i ink? kanske bäst att kolla upp det innan.
Citera
2008-06-25, 15:21
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salpeter
vet du vad som händer när du blandar kaustiksoda i ink? kanske bäst att kolla upp det innan.
Jag fick ingen reaktion förra gången. Men ja du har rätt jag borde kolla det innan, brukar göra det.
Citera
2008-06-26, 16:20
Medlem
spraykonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salpeter

läre bli ett jävla övertryck i pennan, vet ju hur det blir när man använder det för propplösning i avloppen
Citera
2008-06-26, 18:31
Medlem
Varför säger amerikaner Mop om vissa pennor? Vad är skillnaden?
Citera
2008-06-26, 18:45
Medlem
Waqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Varför säger amerikaner Mop om vissa pennor? Vad är skillnaden?

Det är 2 olika saker, orkar inte ta kort på mina egna så jag tar highlights-exempel..

http://www.highlights.nu/images/products/700/image_700.jpg < Vanlig penna, med pumpsystem e.t.c.. raka å cleana linjer o.s.v...

http://www.highlights.nu/images/products/1352/image_1352.jpg < "Mop" eller "Squeezer" i det här fallet. De har pump, men man kan ta bort den om man vill. Jag brukar dock ha den kvar för annars läcker dom så jävligt (i allmänhet, har inte testat just denna) Mops är bättre för drips, enligt min erfarenhet iaf, pennor måste man pumpa rätt rejält för att få drips. Mops klämmer man bara lite på.

Juste, pennor är oftast hårda, mops är mjuka för att man ska kunna klämma för rejäla drips <3
Citera
2008-06-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waq
Det är 2 olika saker, orkar inte ta kort på mina egna så jag tar highlights-exempel..

http://www.highlights.nu/images/products/700/image_700.jpg < Vanlig penna, med pumpsystem e.t.c.. raka å cleana linjer o.s.v...

http://www.highlights.nu/images/products/1352/image_1352.jpg < "Mop" eller "Squeezer" i det här fallet. De har pump, men man kan ta bort den om man vill. Jag brukar dock ha den kvar för annars läcker dom så jävligt (i allmänhet, har inte testat just denna) Mops är bättre för drips, enligt min erfarenhet iaf, pennor måste man pumpa rätt rejält för att få drips. Mops klämmer man bara lite på.

Juste, pennor är oftast hårda, mops är mjuka för att man ska kunna klämma för rejäla drips <3

Okej så det jag kallar för squeezer är alltså en mop?
Citera
2008-06-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Okej så det jag kallar för squeezer är alltså en mop?

ja eller det som dom kallar för mop är en squeezer
Citera
2008-06-26, 23:58
Medlem
squeezer

hej min udd på squeezern har gått sönder undrar nu om ni har nån ide att fixa ny och hur
Citera
2008-06-27, 00:29
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
hej min udd på squeezern har gått sönder undrar nu om ni har nån ide att fixa ny och hur

Spara veckopengen i 3 veckor, köp en ny squeezer för 40 spänn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in