2008-04-16, 21:47
Medlem
crewmatess avatar
är man villig att punga ut 400 kronor magic (stealth) ink på en sprayburk så visst, känns onödigt dock
Citera
2008-04-18, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
eller...Om man kanske skulle fixa magic ink på burk, ellerkanske garvey!

Kan man väll lika bra skaffa Bitumen kannor. sitter rätt så bra i längden o e billigare o med mindre jobb.
Citera
2008-04-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Hur menar du att man ska öppna förklara mera ! och hur ska man lyckas stänga det tätt (svettsa? .

Har aldrig provat, men om du kollar noga, så ser det ut som en vikt metalkant, så du borde kunna bända upp den på nått sätt. Hur du får den och hålla tätt har jag ingen aning om. Svettsar man, så känns det som att ett alkoholbaserat ink skulle kunna börja brinna hyfsat lätt.
Citera
2008-04-18, 16:13
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
eller...Om man kanske skulle fixa magic ink på burk, ellerkanske garvey!

Varför inte fixa en osynlighets-mantel på samma gång? Då slipper någon se dig när du kör dina grejer. Fatta backjumpsen du kan göra då!

Ta er inte vatten över huvudet boys, vill ni ha ink i "sprejburk" kan ni syssla med airbrush!
Citera
2008-04-18, 18:02
Medlem
Utopia.s avatar
Funderat på att fylla en marker med försvarssprej. Sån skit borde ju vara rätt högpermanent.
Citera
2008-04-18, 18:43
Medlem
crewmatess avatar
låter väldigt toy, men go for it (?)
Citera
2008-04-18, 18:58
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Varför inte fixa en osynlighets-mantel på samma gång? Då slipper någon se dig när du kör dina grejer. Fatta backjumpsen du kan göra då!

Ta er inte vatten över huvudet boys, vill ni ha ink i "sprejburk" kan ni syssla med airbrush!

Haha, inte så jag menade.Tänkte bara om man möjligtvis kunde få en annan färg på magic inket.
Citera
2008-04-18, 21:59
Medlem
hammarlack

tja har blandat hammarlack med förtunning och litte alkohol och har de e en marker och när jag drar min tag så kommer de ingen färg bara vatten eller typ nåt osynligt skit vad kan jag göra blir de bättre om jag har de i skokräm?
Citera
2008-04-18, 22:04
Medlem
virreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
tja har blandat hammarlack med förtunning och litte alkohol och har de e en marker och när jag drar min tag så kommer de ingen färg bara vatten eller typ nåt osynligt skit vad kan jag göra blir de bättre om jag har de i skokräm?
Blanda ut mer och skaka innan
Citera
2008-04-18, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Blanda ut mer och skaka innan
allså de e konstigt för allting är ju bra de är som vatten asså som ink så rinnigt och allt e bra men när jag kör så kommer de typ en osynlig yta bara vet ej vf :S
Citera
2008-04-18, 22:11
Medlem
virreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
allså de e konstigt för allting är ju bra de är som vatten asså som ink så rinnigt och allt e bra men när jag kör så kommer de typ en osynlig yta bara vet ej vf :S
Testa att blanda ut med nått annat?
Citera
2008-04-19, 08:51
Medlem
Jag tänket köpa montana fluid svart ink idag och undrar om det är något större fel på det ? Ger det bra buffs ? Blir den hel täckande eller ser man igenom ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in