2008-02-12, 19:29
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Hur menar du ? ja det är problematiskt men blir bra om man blandar rätt meen jag är rätt säker på att svagare inte funkar alls

Kaliumpermanganat är väldigt reaktivt och kan därför börja ryka, koka upp inket osv av värmen som bildas när du blandar det med diverse substanser... Men det vet nog dom på kemi-forumet mer om.
Citera
2008-02-12, 22:36
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Kaliumpermanganat är väldigt reaktivt och kan därför börja ryka, koka upp inket osv av värmen som bildas när du blandar det med diverse substanser... Men det vet nog dom på kemi-forumet mer om.

Jo jag vet corio ska man tex inte blanda med men det finns blandningar som funkar ananrs kan man bara hälla en liten laddning på sin tag sen när sanerarna kommer och sanerar så poff
Citera
2008-02-13, 09:10
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Jo jag vet corio ska man tex inte blanda med men det finns blandningar som funkar ananrs kan man bara hälla en liten laddning på sin tag sen när sanerarna kommer och sanerar så poff

visserligen, men jag skulle vilja se dig stå med en tonad glasburk och kryddmått ströendes pulver över tags vid st.eriksplan
Citera
2008-02-13, 19:16
Medlem
Fwks avatar
byggde min egen marker idag använde en tom jumbo pilot penkropp, grog ink, whiteboard sudd ludd samt tejp. Blev fint resultat pennan gick ifrån 12mm till minst 20mm i bred efter operationen .... kanske läger upp en bild eller två imorgon
Citera
2008-02-13, 19:24
Medlem
+Seno+s avatar
Jag hade tänkt och köpa en 30mm filtpenna på AffärsAb elr vad det heter i norrköping.. det finns svart/grön/blå tänkte fråga hur bläcket är i dom? är det bra när buffen kommer?
Citera
2008-02-13, 19:29
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
Jag hade tänkt och köpa en 30mm filtpenna på AffärsAb elr vad det heter i norrköping.. det finns svart/grön/blå tänkte fråga hur bläcket är i dom? är det bra när buffen kommer?
Nån länk på hur dom ser ut ? Kanske kan hjälpa dig då.
Citera
2008-02-13, 19:32
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Nån länk på hur dom ser ut ? Kanske kan hjälpa dig då.

http://www.swedoffice.se/images/catalogsegment/images/items/2218962.jpg
Citera
2008-02-13, 19:38
Medlem
art_s avatar
Citat:
http://www.swedoffice.se/images/catalogsegment/images/items/2218962.jpg
Det var inte just den jag tänkte på. Men en vän till mig tror jag hade ett par sånna och var ganska nöjd med dem, buffsen kommer jag inte ihåg om det blev bra eller dåligt. Testa, det kan nog aldrig gå fel
Citera
2008-02-13, 19:40
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Det var inte just den jag tänkte på. Men en vän till mig tror jag hade ett par sånna och var ganska nöjd med dem, buffsen kommer jag inte ihåg om det blev bra eller dåligt. Testa, det kan nog aldrig gå fel

Aa ska köpa en blå imorgon får testa att buffa den med aceton
Citera
2008-02-13, 19:45
Medlem
art_s avatar
Citat:
Aa ska köpa en blå imorgon får testa att buffa den med aceton
Gör så! Leverera gärna resultatet hit.
Citera
2008-02-13, 20:07
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Gör så! Leverera gärna resultatet hit.

ska göra
Citera
2008-02-13, 22:59
Medlem
fartfaces avatar
hmm idag när jag måla så använda jag bla. en montana gold fancy och den lutkade fan skit, som mormors nagellack typ. har inte tänkt på de innan men luktar gold alltid så skummt? isfl blir de fan att bara måla med black haha för den luktar mumma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in