2021-08-07, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DekisLekis
Tråden handlar om Joel Kinnaman, och skvaller om denne, så som jag delar med mig utav. Inte om mig. Har du möjligtvis ADHD?

Det var skvaller fram till sista raden du skrev ” Personligen är jag övertygad lm att han har detta i sig.”
Han är skyldig i din värld , inte fan ska något av det Bella eller andra hävdar verifieras.
Ingen diagos på ADHD hos mig tyvärr.
Citera
2021-08-07, 22:09
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .McAn.
Därför att Kinnaman är en vänsteraktivist. Syntax error.

Han hater Trump och skulle ju flytta om Trump vann valet men så skedde inte. Istället samlade han Hollywood poäng och fick mer filmroller.
Citera
2021-08-07, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
2250:-?
Det är vad han har betalat.
Det är INTE för nån tystnad.
Troligtvis nåt utlägg hon tjatat om i evigheter - Taxiresa? Tuggummi? Kondomer?
😁
Citera
2021-08-07, 22:13
Medlem
Bajslukts avatar
Ha ha, jag lyssnade igenom ljudfilerna och läste SMS:en nu. Det låter ju faktiskt som att han har gjort något som är uppenbart fel.

Tänk att idioten offrar sin karriär för en förortsnegress.

Men det var ju inte så oväntat. Att Trump-hataren och den uttalade feministen var en mobbare i grundskolan och nu våldtar kvinnor. Precis så som det brukar vara med "de goda".
Citera
2021-08-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Haha Joel ser bra ut? Därför han behöver betala tjejer för att ligga?

Märklig kommentar. Dels för att kvinnor dreglat över honom i över ett decennium, dels för att utseende inte påverkar vad en människa hittar på för otyg.
Citera
2021-08-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Om hon först blivit våldtagen o traumatiserad. Och sedan vill ha mer o ett sexuellt förhållande efter det. För att sedan försöka utpressa.

Efter det borde det bli jäkligt jobbigt. Men Gabriella Magnusson är ju pigmenterad. Så det ligger till hennes fördel. Men man ska minnas att hon inte är ett offer för strukturerad rasism i USA eller ättling till sydstaternas slaveri.

Jag bedömmer det hela som svårt.

I Sverige har hon få om inga tycka syndom poäng från feministvänstern. Hon är helt enkelt för snygg o är fotomodell.
O så är det nu även vapenskrammel från brodern o hot med att hon har kopplingar till tung organiserad brottslighet.

Hennes pappa (eller mamma) är Jamaican. Alltså slavättling.
Citera
2021-08-07, 22:18
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
I vilket sammanhang skulle man uttala "Jag känner mig hemsk som utsatte dig för detta", "Jag hatar mig själv för vad jag gjorde mot dig", "Jag är så jävla ledsen över vad som hände", samt varför skulle man ladda upp en bild på Instagram med bifogad text att Joel är medveten om att han kommer tappa alla sina vänner och sina affärsrelationer? Nog för att han är feminist men är han verkligen så otroligt feministisk att man reagerar såhär över att ha kallat henne för tjock? Jag vet inte vilka källor ni använder men i hela samtalet så uttalar han ju specifikt att han har vålltagit henne.

Mm TMZ är ju en vettig källa...
Det är väl inte helt omöjligt att han syftar på att han inte velat ha någon mer kontakt med tjejen efter dom knullat. Du tycker inte att det är osannolikt att någon som blivit våldtagen sitter och pratar med förövaren och går igenom hela scenariot igen?
Citera
2021-08-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Det gör ju Kinamannen automatiskt till en slavbetäckare. Klarar hans goda värdegrund & anséende det?
Citera
2021-08-07, 22:25
Medlem
Paladins avatar
Min borderlinebrud radar ger fullt utslag på denna soppa till konflikt. Än så länge så verkar hennes luddiga berättelse föga trolig. Jag tror hon har haft sex med honom, jag tror säkert han kan ha betett sig svinigt men jag tvekar över våldtäcktscenariot. Men vi får väl se hur det utvecklar sig.
Citera
2021-08-07, 22:27
Medlem
Vilken jävla soppa! Om Kinnaman har gjort sig skyldig till våldtäkt i juridisk mening kan vi bara spekulera om. Jag tror inte det, men något galet måste han ha gjort. Frågan är bara vad och varför hon Magnusson kommer med det först nu. Gå in på hennes insta Iambelladavis och skapa er en uppfattning. Där ligger mycket att nysta i. Hon kanske inte är helt stabil men verkar samtidigt ha en ok modellkarriär som rullar på så frågan är varför hon skulle vara golddigger eller komma med hot mot Kinnaman som han påstår. Det gagnar ju inte henne på något sätt. Många frågor.
Citera
2021-08-07, 22:31
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam

Visst. Men Jamaicas slavskam är brittiskt.

I USA så ska man ha förfäder som piskats på Söderns bomullsfält.

Foromodell från det vita Sverige med påbrå från Caribien smäller som sagt inte högt. Gon är ju inte äns trans eller flata...
Citera
2021-08-07, 22:32
Medlem
LenaPauls avatar
Hehe det kommer blåsa över hon är inte trovärdig Joel Kinnaman är helylle kille kan jag garantera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in