2010-01-19, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Lite kul med folk som vill göra att han framstår som Sveriges Robert de Niro.
Vad är det som han gör så bra som inte ett antal dussin andra kan göra?

Han passar in i sin roll däremot.

Karisma och utstrålning, till att börja med. Scennärvaron. och att han blir "ett med rollen", i VARJE film som han medverkar i. Det skiljer honom från mängden.
Citera
2010-01-19, 11:51
Medlem
Är någon som har fler borttagna inlägg än det på sidan 4? Det verkar som det skall finnas en fortsättning om den hann komma.
Någon som vet varför det plockades bort?
Citera
2010-01-19, 12:16
Medlem
AndrewDices avatar
På premiären för Snabba Cash frågade han Timglas vad fan hon gjorde där så alla journalister hörde det.
Citera
2010-01-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stridstuppen
Ääh vilket skitsnack. Han är en väldigt trevlig, vanlig kille, med helt normala moraler, politiska åsikter, samhällsintresse, kulturintresse, snarare hippy pacifist än glidare som plötsligt vaknar en morgon och har förvandlats till hela sveriges ungkarl nr.1. Plötsligt börjar silikonbrudar klänga på honom från ingenstans, tackar fan för att en normal, ung kille på fyllan som kastats in i sitt livs äventyr pippar runt lite då...det tyder verkligen inte på nån destruktiv amoralitet...Om det nu är sant att han "skrutit" om det så är det nog mer för att ett sådant leverne är nytt o ganska spejsat för honom.

Om han nu hade " misslyckats" en gång hade jag köpt det som nyhetens behag, men nu var det visst inte bara en gång och det fanns ju även ett klipp på hennes blogg tidigare där pratade JK´s bästa polare G Skarsgård ut om vad som hänt och JK´s kommentarer om det efteråt, han pratade om hela grejjen på ett jävligt nedlåtande sätt. Elakt tycker jag... Han får ju playa runt om det är hans grej men varför betee sig så efteråt??? det tyder på taskig moral... Hon tog nog mer stryk än han av hela grejjen!
Citera
2010-01-19, 14:52
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guill
Karisma och utstrålning, till att börja med. Scennärvaron. och att han blir "ett med rollen", i VARJE film som han medverkar i. Det skiljer honom från mängden.

Haha, tjenamoss!
Citera
2010-01-19, 14:52
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambra1
Om han nu hade " misslyckats" en gång hade jag köpt det som nyhetens behag, men nu var det visst inte bara en gång och det fanns ju även ett klipp på hennes blogg tidigare där pratade JK´s bästa polare G Skarsgård ut om vad som hänt och JK´s kommentarer om det efteråt, han pratade om hela grejjen på ett jävligt nedlåtande sätt. Elakt tycker jag... Han får ju playa runt om det är hans grej men varför betee sig så efteråt??? det tyder på taskig moral... Hon tog nog mer stryk än han av hela grejjen!

Precis och det är vad som gör honom till en osympatisk filur.

Och jag väljer att tro på Timglas, bara en sådan sak som att hon blev tvingad till att ta bort blogginläggen ..det verkar som Kinnaman inte riktigt vill att det kommer till allmän kännedom..han vill väl i allmänhetens ljus framstå som mer juste än han är..
Citera
2010-01-19, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Haha, tjenamoss!
Dög inte det som förklaring? Tycker du den beskrivningen stämmer in på alla svenska skådespelare, eller?
Senast redigerad av guill 2010-01-19 kl. 15:01.
Citera
2010-01-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giza

Och jag väljer att tro på Timglas, bara en sådan sak som att hon blev tvingad till att ta bort blogginläggen ..det verkar som Kinnaman inte riktigt vill att det kommer till allmän kännedom..han vill väl i allmänhetens ljus framstå som mer juste än han är..

Tro va fan ni vill om en total främling för er, ni har inte den blekaste aning om vem han är egentligen. Moroniskt att sätta gränsen för en människas moraler vid en one night stand, men INGA FLER GRRRR, DÅ ÄR HAN OND!!!
Citera
2010-01-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giza

Ja en sann gentleman skulle inte säga "vad fan gör du här". I synnerhet inte om andra (journalister!) hör på. Låter som ett beteende från en osäker femtonåring som vill verka ball inför polarna.. Not cool.

Någon som har koll på vad hon skrev i det borttagna blogginlägget?
Citera
2010-01-19, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Ja en sann gentleman skulle inte säga "vad fan gör du här". I synnerhet inte om andra (journalister!) hör på. Låter som ett beteende från en osäker femtonåring som vill verka ball inför polarna.. Not cool.

Någon som har koll på vad hon skrev i det borttagna blogginlägget?

Om inte han e fett sne för att hon lägger ut honom inför hela sverige som en riktig kändisfixerad bimbo. Skulle inte förvåna mig om hon har förpestat honom med en massa midnattstelefonsamtal dessutom

Citat:

Shit, det där är allt du behöver för att döma en person? En dokusåpa groupies skvaller utan att ens ha hört hans version? Tack o lov att det inte finns juries i det här landets rättsystem
Senast redigerad av Stridstuppen 2010-01-19 kl. 15:23.
Citera
2010-01-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akerspoket
Jaha. dåså.
Jag har sett honom live

På en konsert förra fredagen,..Dock stog man på håll och såg honom hoppa in i en taxi med ställets snyggaste blondin

Trevlig verkar han, men ödmjuk? Njaa...

Vem var det då? Timglas? Nej justja hon är inte så snygg ...
Citera
2010-01-19, 15:33
Medlem
Citat:
Jag har sett honom live

På en konsert förra fredagen,..Dock stog man på håll och såg honom hoppa in i en taxi med ställets snyggaste blondin

Trevlig verkar han, men ödmjuk? Njaa...

För att han var med en snygg blondin? Eller för att han tog en taxi? Det var ju det enda du kunde utläsa "på långt håll". Svenska Avundsjukan här är riktigt pinsam...just du är pinsamt avundsjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in