Citat:
Ursprungligen postat av
FiF
HAN säger. Jaja. Vad förväntade du dig att han skulle säga? Att han någonsin skulle våga erkänna vad han gjort? Det händer en gång typ på miljonen, att våldtäktsmän erkänner sina brott (dragen siffra ur röven men alla våldtäktsmän ljuger). Det här är bara damage-control från hans sida. Han är en liten ynkrygg som alla andra våldtäktsmän och männen som försvarar dem.
Vet inte om du har problem med läsförståelsen? Joel har påstått att han har en inspelning där tjejen erkänner att det var frivilligt. Nu är en anmälan gjort och Joels advokat ska lämna in denna inspelning. Finns ingen sådan inspelning så har Joel gjort bort sig rejält. Finns det däremot en sådan inspelning så får kvinnan skämmas inför hela världen. Ganska enkelt då vi kommer få facit så småningom
Joels advokat har idag sagt att dom har bevisning som tydligt visar att kvinnan ljuger. Antar att han syftar på inspelningen. Hur som helst, vi kommer få reda på sanningen snart. Jag sätter min röst på att inspelningen finns där kvinnan erkänner att det var frivilligt. Du tror att det är lögn och att inspelningen inte finns antar jag?