Citat:
Ursprungligen postat av sarke
Har tänkt att ta en beställning från gymvaruhuset. Men har lite funderingar angående prestationshöjande.
Är det någon större skillnad mellan "Rage Extreme" och "BRUTAL FX"?
Jag har testat "Rage Limited Edition" tidigare och har upplevt den positivt. Känt skillnad så att jag blir piggare och orkar mer på gymmet.
Det är ganska stor prisskillnad på Rage Extreme och Brutal FX. Vilken av dem rekommenderar ni? Eller är det något annat märke som ni anser "bäst"?
Mvh
Jag har endast testat rage extreme utav dessa två. Som du ser har rage extreme en större mängd ämnen än brutal. Om det är skillnad i prestation är individuellt dock. Eftersom rage extreme är väldigt identisk limited edition som du till och med har testat och dessutom tyckt vart bra kanske det är bra med ett säkert kort? vill du testa något nytt och ekonomiskt välj brutal, just fucking gamble
extreme
Ingredienser: Beta alanin, Kreatin monohydrat, AAKG, L-arginin, Citrullin malat, L-tyrosin, Palatinos, Inositol, L-leucin, Taurin, Acetyl L-karnitin, Fenylalanin, Tri kreatin malat, Kreatin citrat, Glukuronolakton, Chocamine® (Standardiserat för 12% teobromin), Koffein anhydrous, Natrium bikarbonat, Kalium aspartat, Magnesium citrat, Arom, Kiseldioxid, Natrium fosfat, Kalium fosfat, Tri kalcium fosfat, Sötningsmedel aspartam, Klorofyll.
Brutal
Beta-Alanin,L-Arginin Alfa-ketoglutarat,Trikreatinmalat,Kreatinmonohydrat,L-Citrullinmalat,Taurin
L-Tyrosin,L- Fenylalanin,Vitamin C,Magnesiumcitrat,Koffein