2010-07-21, 13:30
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
Tittat lite på fettförbrännare och undrar helt enkelt om de värt att köpa?
Kollar man t.ex på stars lose it produkt ser man att de många kunder som är nöjda men kollar man här på flashback om fettförbrännare, läser man att vissa säger att det inte funkar och andra säger tvärtom.
Så funkar de eller inte?
Funkar inte i den mån folk skriver. Det kan handla om en hungersdämpande effekt, men du kommer inte tappa mer fett bara för att du äter en sådan. Okej, liiite mer, några gram. Men köp då hellre koffein. Lägg dig på kcalunderskott
Citera
2010-07-21, 13:35
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Funkar inte i den mån folk skriver. Det kan handla om en hungersdämpande effekt, men du kommer inte tappa mer fett bara för att du äter en sådan. Okej, liiite mer, några gram. Men köp då hellre koffein. Lägg dig på kcalunderskott
jaja de klart har tänkt banta ner mig nu inför sommaren.. ne skämt ¨å sido. Har funderat på att ligga på 500 kalorier mindre än vanligt och skippa socker och allt de där och motionera meere och bränna fett samtidigt som ja vill behålla muskler och undrade därför om fettförbrännare hade gett något
Citera
2010-07-21, 13:48
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaggantopp
jaja de klart har tänkt banta ner mig nu inför sommaren.. ne skämt ¨å sido. Har funderat på att ligga på 500 kalorier mindre än vanligt och skippa socker och allt de där och motionera meere och bränna fett samtidigt som ja vill behålla muskler och undrade därför om fettförbrännare hade gett något
Motivation ja, direkt effekt nej. Men ökad motivation KAN leda till ökad förbränning och mindre snedsteg.
Citera
2010-07-23, 01:56
Medlem
sluta krångla med calorier hit å calorier dit skippa kolisarna å käka animaliskt fett ni blir starka å smala på nolltid...lchf is the shit
Citera
2010-07-23, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grillarn
sluta krångla med calorier hit å calorier dit skippa kolisarna å käka animaliskt fett ni blir starka å smala på nolltid...lchf is the shit

mm, LCHF är ju bra på det sätt att man kan gå runt energiprincipen
Citera
2010-07-28, 13:58
Medlem
sarkes avatar
Har tänkt att ta en beställning från gymvaruhuset. Men har lite funderingar angående prestationshöjande.

Är det någon större skillnad mellan "Rage Extreme" och "BRUTAL FX"?

Jag har testat "Rage Limited Edition" tidigare och har upplevt den positivt. Känt skillnad så att jag blir piggare och orkar mer på gymmet.

Det är ganska stor prisskillnad på Rage Extreme och Brutal FX. Vilken av dem rekommenderar ni? Eller är det något annat märke som ni anser "bäst"?

Mvh
Citera
2010-07-28, 16:06
Medlem
nicke.orebros avatar
Jag har bara testat Brutal, men det fungerade ruskigt bra på mig.

Bäst effekt givetvis om man inte intager det för ofta. Men om man spar det till "det där lilla extra" passet eller de dagar då man hellre vill sova än gå till gymet, då funkar det riktigt bra.

Funkar naturligtvis olika på alla.

/Nicklas
Citera
2010-07-30, 11:57
Medlem
Tjena. Tränar mycket men känner att jag vill förbränna mera fett. Tränar en del styrke träning, samt löper en del (om det nu är relevant). Är då prolite ett bra alternativ tillsammans med bra måltider eller ska man skippa måltiderna och bara köra prolite för att förbränna maximalt med fett?
Citera
2010-07-30, 12:45
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1000
Tjena. Tränar mycket men känner att jag vill förbränna mera fett. Tränar en del styrke träning, samt löper en del (om det nu är relevant). Är då prolite ett bra alternativ tillsammans med bra måltider eller ska man skippa måltiderna och bara köra prolite för att förbränna maximalt med fett?
Är det lagligt är det skräp och pengar i sjön. Maximalt med fett kommer du bränna ifall du slutar äta.
Citera
2010-08-05, 23:51
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarke
Har tänkt att ta en beställning från gymvaruhuset. Men har lite funderingar angående prestationshöjande.

Är det någon större skillnad mellan "Rage Extreme" och "BRUTAL FX"?

Jag har testat "Rage Limited Edition" tidigare och har upplevt den positivt. Känt skillnad så att jag blir piggare och orkar mer på gymmet.

Det är ganska stor prisskillnad på Rage Extreme och Brutal FX. Vilken av dem rekommenderar ni? Eller är det något annat märke som ni anser "bäst"?

Mvh

Jag har endast testat rage extreme utav dessa två. Som du ser har rage extreme en större mängd ämnen än brutal. Om det är skillnad i prestation är individuellt dock. Eftersom rage extreme är väldigt identisk limited edition som du till och med har testat och dessutom tyckt vart bra kanske det är bra med ett säkert kort? vill du testa något nytt och ekonomiskt välj brutal, just fucking gamble

extreme

Ingredienser: Beta alanin, Kreatin monohydrat, AAKG, L-arginin, Citrullin malat, L-tyrosin, Palatinos, Inositol, L-leucin, Taurin, Acetyl L-karnitin, Fenylalanin, Tri kreatin malat, Kreatin citrat, Glukuronolakton, Chocamine® (Standardiserat för 12% teobromin), Koffein anhydrous, Natrium bikarbonat, Kalium aspartat, Magnesium citrat, Arom, Kiseldioxid, Natrium fosfat, Kalium fosfat, Tri kalcium fosfat, Sötningsmedel aspartam, Klorofyll.

Brutal

Beta-Alanin,L-Arginin Alfa-ketoglutarat,Trikreatinmalat,Kreatinmonohydrat,L-Citrullinmalat,Taurin
L-Tyrosin,L- Fenylalanin,Vitamin C,Magnesiumcitrat,Koffein
Senast redigerad av Herr.Ståtlig 2010-08-05 kl. 23:54.
Citera
2010-08-07, 09:56
Medlem
Undrar också om brutal fx är värt pengarna
Citera
2010-08-07, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon
Undrar också om brutal fx är värt pengarna
Absolut, en av de bästa preworkout produkterna på marknaden, och till ett bra pris!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in