2010-06-02, 23:02
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jangen
När beställde du dit då?
Fredags tror jag, nope Onsdags tydligen...
Citera
2010-06-02, 23:04
Medlem
Jangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Fredags tror jag, nope Onsdags tydligen...

Haha det var det sämsta sett att dryga ut ett inlägg jag sett.

Men okej, får väl ringa och tjata på dem om det inte anländer imorgon.
Citera
2010-06-02, 23:12
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jangen
Haha det var det sämsta sett att dryga ut ett inlägg jag sett.

Men okej, får väl ringa och tjata på dem om det inte anländer imorgon.
Haha, men jag trodde ju det var fredag, kollade sedan mailen och såg onsdag
Citera
2010-06-02, 23:40
Medlem
Jangens avatar
Citat:
Haha, men jag trodde ju det var fredag, kollade sedan mailen och såg onsdag

Du fick det att se ut som du förde en konversation med munnen, men jaja vi säger så.
Citera
2010-06-03, 00:36
Medlem
PansarBuggys avatar
Citat:
Men snälla lilla du, lär dig att vara lite källkritisk kanske?
snälla lilla? fan jag är stor som yeti..
klart att jag inte tror att alla som käkar aspartam blir blinda.. men vissa biverkningar finns det faktiskt.. tror inte att det är bra att lura kroppen att den får socker när den egentligen inte får det.. håller det inte för otroligt att man kan få diabetes av det iaf.
Citera
2010-06-03, 00:47
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PansarBuggy
snälla lilla? fan jag är stor som yeti..
klart att jag inte tror att alla som käkar aspartam blir blinda.. men vissa biverkningar finns det faktiskt.. tror inte att det är bra att lura kroppen att den får socker när den egentligen inte får det.. håller det inte för otroligt att man kan få diabetes av det iaf.
Vilka biverkningar i rimliga mängder menar du att det finns? Hur ska du kunna få diabetes av något som inte påverkar kroppens insulinnivåer? Finns såvitt jag vet inga biverkningar av ett relativt högt bruk av aspartam. Vad du tror beror troligen på det faktum att du inte har någon aning.
Citera
2010-06-03, 01:09
Medlem
PansarBuggys avatar
Citat:
Vilka biverkningar i rimliga mängder menar du att det finns? Hur ska du kunna få diabetes av något som inte påverkar kroppens insulinnivåer? Finns såvitt jag vet inga biverkningar av ett relativt högt bruk av aspartam. Vad du tror beror troligen på det faktum att du inte har någon aning.

Höhö, ok.. visst jag är ingen kemist men sanningen är den att aspartam är sjukt billigt jämnfört med socker och man får ju vad man betalar för.
.
Dock verkar det inte finnas något proteinpulver med socker så jag får väl käka ägg istället, med äkta salt på :-/
Citera
2010-06-03, 01:40
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Höhö, ok.. visst jag är ingen kemist men sanningen är den att aspartam är sjukt billigt jämnfört med socker och man får ju vad man betalar för.
.
Dock verkar det inte finnas något proteinpulver med socker så jag får väl käka ägg istället, med äkta salt på :-/
Aspartam är sjukt billigt, jaha, och? Man får vad man betalar för när det gäller aspartam alltså, billigt = vad? Källa på det tack.

Nej, proteinpulver med socker är en gainer. Finns proteinpulver utan aspartam om man nu vill ha det. Fast du har inga vettiga argument emot aspartam. Läs mer, lär och inse
Citera
2010-06-03, 09:48
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
.
Du vet ju inte ens vad aspartam består av. Du vet i princip ingenting om aspartam, ändå har du väldigt mycket tycke om just aspartam.
Citera
2010-06-03, 16:37
Medlem
Träningstillskott

Hej! Jag hade tänkt beställa hem lite grejer från gymgrossisten. Undrar om ni tycker att detta skulle fungera bra ihop?

Lite Info:

Längd: 1.81
Vikt: 70
Ålder: 18

Muskelökning:
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/tribulus-fuel-100-kapslar

Protein:
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/vassleprotein/whey-100

Prestationshöjare:
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/no-xplode

Hade detta varit en bra kombination?? Kom gärna med andra förslag också.

MVH Oskar
Citera
2010-06-03, 16:42
Medlem
Dreass avatar
Kolla de klistrade trådarna. Köp saker ifrån MM Sport eller Gymvaruhuset, gymvaruhuset har dock problem med leveranserna nu

Läs de klistrade trådarna om näringslära där har du din muskelökning.

EAA + Kreatin ifrån Gymvaruhuset. Esapro Citrus + Crea FX, bra start och inget mer behöver man. Möjligen en PWO eller koffein.
Citera
2010-06-05, 02:09
Medlem
PansarBuggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Du vet ju inte ens vad aspartam består av. Du vet i princip ingenting om aspartam, ändå har du väldigt mycket tycke om just aspartam.

Jag vet att det är en kemikalie som läsktillverkare och andra företag har stora anledningar att hävda är ofarlig och jag vet också att den forskning som har gjorts gällande aspartam är finansierad av sådana företag.

Jag vet också att antalet hjärntumörer i amerika har ökat kraftigt sedan 1983 då aspartam godkändes som sötningsmedel där.

Jag vet också att en biprodukt som blir följden av nedbrytningen av aspartam i kroppen är metanol.

Nyttigt eller inte? det mesta pekar på "inte".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in