2010-05-17, 11:34
Medlem
ekwohos avatar
Bara för du dricker protein pulver, eller eaa som du säger.så kommer du ju inte märka nån jätte skillnad för det..!
Det är bra skit för kroppen, men det är ju inte som så att om du dricker det några månader att det blir extrema skillnader.
Citera
2010-05-17, 11:36
Medlem
lighty3ars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Bara för du dricker protein pulver, eller eaa som du säger.så kommer du ju inte märka nån jätte skillnad för det..!
Det är bra skit för kroppen, men det är ju inte som så att om du dricker det några månader att det blir extrema skillnader.

Nej, det vet jag.
Citera
2010-05-17, 12:13
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow1
Eaa + KCG R2 innan passet, Protec efter passet (blandning av vassle och kasein).
Cissus fx för lederna, köp gärna på dig lite billiga proteinbars som du kan äta när du har bråttom.

Eeh...? Försök inte få han och köpa massa skit som inte gör någon nytta. EAA är ett smart val men KCG R2, Protec och Cissus fx? Vad är det för skit? Lär dig äta riktigt mat istället.
Citera
2010-05-17, 17:58
Medlem
Elcorderopacos avatar
Jag skulle fortsätta med EAA:n runt träning och lägga till ett kaseinprotein som måltidskomplement.

Kasein är utmärkt att ta innan man går och lägger sig eftersom det är då kroppen bygger som mest.

Har du svårt att gå upp i vikt kan du även prova att lägga in en bulkperiod. Då kör du på med en gainer (du kan blanda en egen av EAA:n och kaseinet ihop med kolhydrater, exempelvis maltodextrin eller vitargo). Det borde få upp dig i vikt, sedan slutar du med kolhydraterna och förbränner fettet vilket leder till att du även fått mer muskelmassa.

Hoppas att det gav dig svar.

/Fåret
Citera
2010-05-17, 18:21
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elcorderopaco
Jag skulle fortsätta med EAA:n runt träning och lägga till ett kaseinprotein som måltidskomplement.

Kasein är utmärkt att ta innan man går och lägger sig eftersom det är då kroppen bygger som mest.

Har du svårt att gå upp i vikt kan du även prova att lägga in en bulkperiod. Då kör du på med en gainer (du kan blanda en egen av EAA:n och kaseinet ihop med kolhydrater, exempelvis maltodextrin eller vitargo). Det borde få upp dig i vikt, sedan slutar du med kolhydraterna och förbränner fettet vilket leder till att du även fått mer muskelmassa.

Hoppas att det gav dig svar.

/Fåret

Du gav han ett väldigt lustigt svar som jag hoppas att du inte menar allvar med?

- Förbränner fettet vilket leder till att du även fått mer muskelmassa?
- Du förslår att gainer är något att ha när det finns vanlig mat?
- Kroppen bygger som mest när man går och lägger sig?

Som sagt, förklara gärna vad du menar och hänvisa till källor. Både du och jag vet annars att detta är något du hört från andra och är uttalande som helt saknar grund.
Citera
2010-05-17, 18:52
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Eeh...? Försök inte få han och köpa massa skit som inte gör någon nytta. EAA är ett smart val men KCG R2, Protec och Cissus fx? Vad är det för skit? Lär dig äta riktigt mat istället.
Är dock jävligt bra, jag märker stor skillnad med det.
Citera
2010-05-17, 19:04
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Är dock jävligt bra, jag märker stor skillnad med det.

Fortfarande pengar i sjön så länge man sköter kosten och återhämtningen bra
Citera
2010-05-17, 21:33
Medlem
shadow1s avatar
Citat:
Får man fråga om herrn tränar kampsport?
Citera
2010-05-17, 21:48
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Får man fråga om herrn tränar kampsport?

Vad har det med någonting att göra? Återhämtningen och kosten är lika viktig oavsett träningstyp, när man tränar så mycket som vi gör.
Citera
2010-05-17, 21:48
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Inte för att jag förstår hur det hjälper lederna
Citera
2010-05-17, 21:53
Medlem
shadow1s avatar
BJJ sliter otroligt mycket på lederna, armlås gör underverk för armbågarna.
Han ville också ha råd med "kosttillskott", varför ens skriva något när man inte har något att tillföra?
Ska jag säga åt alla att köpa bil när dom vill ha råd om motorcykel köp?
Citera
2010-05-17, 22:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Inte för att jag förstår hur det hjälper lederna

Så länge man sköter återhämtningen får man inte ont i lederna kanske?

Citat:
BJJ sliter otroligt mycket på lederna, armlås gör underverk för armbågarna.
Han ville också ha råd med "kosttillskott", varför ens skriva något när man inte har något att tillföra?
Ska jag säga åt alla att köpa bil när dom vill ha råd om motorcykel köp?

Sen när har jag inte tillfört något? Jag har gett min syn på tillskotten och vad jag vet är flashback ett forum där vi diskuterar och alla har rätt till en egen åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in