2010-02-28, 01:16
Medlem
stopmeifucans avatar
Någon som vet vart man kan få tag på bra koffein? Apotekets verkar ju lite svagt och dyrt..
Citera
2010-02-28, 01:19
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopmeifucan
Någon som vet vart man kan få tag på bra koffein? Apotekets verkar ju lite svagt och dyrt..
Ifall de har bättre effekt än random 200mg så spelar det väl ingen roll ifall de innehåller lite koffein?
Citera
2010-02-28, 01:20
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:

Överdosera det om du tycker det är svagt, det är iaf det bästa koffeinet. Jag personligen känner en bättre effekt på tex 300mg av apotekets än 400mg av tex gymvaruhusets koffein.

Mvh
Citera
2010-02-28, 09:12
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Personligen får jag mer effekt av 400mg Apotekets koffein är gymvaruhusets 1.2g koffein.
Citera
2010-02-28, 23:01
Medlem
BePositives avatar
http://www.flexonline.com/congress_supplements/news/1128
Citat:
On February 3, 2010, Senators John McCain and Byron Dorgan introduced S. 3002, a bill entitled, The Dietary Supplement Safety Act. The supposed purpose of the bill is to make dietary supplements "safer." This is ironic because dietary supplements are already hundreds of times safer than either prescription or over-the-counter drugs.

There is little doubt that if this bill becomes law your choices will be drastically reduced, and many of the supplements you take today will become illegal. This misguided bill affects ALL dietary supplements, including vitamins, minerals, herbs, sports and diet products.

Förstår inte riktigt varför dom vill få bort kosttillskott
Citera
2010-02-28, 23:28
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Det är jag medveten om

Du har säkert koll på de men de kan finnas andra som inte har det, ni som kör med eca borde skippa aspirin =) Hittar inte länken nu men det är en NSAID iaf.

Mvh
Citera
2010-03-01, 16:17
Moderator
^Eazs avatar
Diskussioner om AAS, AAS försäljare tas i rätt forum.
/Mod
Citera
2010-03-02, 15:17
Bannlyst
Hejsan, har precis köpt ett par kilo Mass FX + Crea FX (Kreatin + Gainer), har läst igenom tråden men har lite problem med alla synonymer, vill bara ha allting klart. Ska jag kombinera Kreatinet och Gainern och är mjölk/vatten det bästa att blanda dem med? Har testat att söka men inte hittat nåt svar.
Citera
2010-03-02, 15:22
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Hejsan, har precis köpt ett par kilo Mass FX + Crea FX (Kreatin + Gainer), har läst igenom tråden men har lite problem med alla synonymer, vill bara ha allting klart. Ska jag kombinera Kreatinet och Gainern och är mjölk/vatten det bästa att blanda dem med? Har testat att söka men inte hittat nåt svar.

Du kan blanda dom om du vill, det skadar aldrig men jag personligen gör inte det.
Jag blandar med mitt vassle tillsammans med en hel del kolhydrater på morgonen.
Mjölk blir oftast godast att blanda med men det väljer du själv, vatten är gratis.

Tänk bara på att inta ditt kreatin tillsammans med kolhydrater, det är allt du behöver tänka på.
Citera
2010-03-02, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Du kan blanda dom om du vill, det skadar aldrig men jag personligen gör inte det.
Jag blandar med mitt vassle tillsammans med en hel del kolhydrater på morgonen.
Mjölk blir oftast godast att blanda med men det väljer du själv, vatten är gratis.

Tänk bara på att inta ditt kreatin tillsammans med kolhydrater, det är allt du behöver tänka på.
Tack så mycket.

Tänkte bara ställa en till fråga - ska man kombinera mjölk/vassle/kreatin med något annat? Havregryn t.ex.?
Citera
2010-03-05, 12:43
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Tack så mycket.

Tänkte bara ställa en till fråga - ska man kombinera mjölk/vassle/kreatin med något annat? Havregryn t.ex.?
Du kan blanda i det mesta i din shaker. Havregryn, banan, cola, mackor, pasta, kyckling...

Om du behover en lite fylligare shake som mattar lite sa kan det ju vara fint att slanga i saker som havregryn eller banan. Blandar sig latt och smakar ratt bra. Annars funkar det utmarkt att blanda vasslet med enbart vatten eller mjolk.
Citera
2010-03-05, 22:32
Medlem
Efter hur lång tid med PWO bör man ta ett avbrott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in