2010-02-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Ah, du har den nyaste burken? Red berry-smaken? Isf är det två skopor som är 12g

japp ny burk. Ja, men då vet jag. tackar så mkt!
Citera
2010-02-09, 13:41
Medlem
Per-Engdahls avatar
I första inlägget där det står 10g per gång är tillräckligt då menas det 10g före och 10g efter träning och inte 5gx2?
Citera
2010-02-09, 13:51
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Engdahl
I första inlägget där det står 10g per gång är tillräckligt då menas det 10g före och 10g efter träning och inte 5gx2?
10g innan och 10g efter träning.

Mvh
Citera
2010-02-09, 17:06
Medlem
Googlas avatar
Detta kanske har kommit upp i tråden men, kan man ha EAA upplöst i vatten och gå runt och sippra på det kanske 2 ggr på 3 timmar~ ?
Citera
2010-02-09, 18:35
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Detta kanske har kommit upp i tråden men, kan man ha EAA upplöst i vatten och gå runt och sippra på det kanske 2 ggr på 3 timmar~ ?

ja det går. men ha det i en chaker för man måste nog skaka om lite innan man dricker. Men varför gå runt och sippra på det?
Citera
2010-02-09, 19:14
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Du vill nog få det överstökat så snabbt som möjligt.
Citera
2010-02-09, 20:04
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
30 minuter bör du vänta tills dess att du äter, efter att du tagit ditt EAA som du åt efter gympasset.

Framgår rätt klart av detta tycker jag iaf:

Skriv gärna om något är oklart så kan det bli ändrat.

Det var jag som ögnade igenom det lite väl fort, tack
Citera
2010-02-10, 17:34
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
ja det går. men ha det i en chaker för man måste nog skaka om lite innan man dricker. Men varför gå runt och sippra på det?
Hörde det var en kille som gjorde det på en dokumentär, där jag fick idén ifrån. Alltså tex dricka lite på jobbet vid en tid (1 timme innan lunch) sedan 1 timme efter lunch. Slipper man ha med sig 2 shaker
Citera
2010-02-10, 18:28
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Hörde det var en kille som gjorde det på en dokumentär, där jag fick idén ifrån. Alltså tex dricka lite på jobbet vid en tid (1 timme innan lunch) sedan 1 timme efter lunch. Slipper man ha med sig 2 shaker

Jaja du gör som du vill =). Men köp nått protein pulver och drick på jobbet istället.
Och kör på EAA före och efter träning.
Citera
2010-02-10, 20:25
Medlem
Nu har jag kört klart på min första burk (500g Fairing Amino Rush) EAA... fyfan vad den smakade skit (fantasy fruits.. loel). Ska beställa nu snarast möjligt och funderar på vad jag ska prova härnäst. Min polare kör samma fast i citrus smak.. den är godare men fan äcklig den med. Jag klarar äcklig smak men det skulle ju vara lite roligare om det fanns ett gott alternativ.. Är http://www.gymvaruhuset.com/?pid=383575 att rekomendera?
Senast redigerad av Stolenfish 2010-02-10 kl. 20:31.
Citera
2010-02-10, 20:48
Medlem
hurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolenfish
Nu har jag kört klart på min första burk (500g Fairing Amino Rush) EAA... fyfan vad den smakade skit (fantasy fruits.. loel). Ska beställa nu snarast möjligt och funderar på vad jag ska prova härnäst. Min polare kör samma fast i citrus smak.. den är godare men fan äcklig den med. Jag klarar äcklig smak men det skulle ju vara lite roligare om det fanns ett gott alternativ.. Är http://www.gymvaruhuset.com/?pid=383575 att rekomendera?
ja testa med Red berry breeze, den smakar åt redbull hållet. helt klart acceptabel.
Citera
2010-02-10, 22:31
Medlem
Per-Engdahls avatar
Körde red breeze grejen idag för första gången och jag tycker den smakar gott! Godare än något proteinpulver iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in