2010-03-11, 20:08
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Fråga dom såhär:

Hur påverkas proteinbalansen och fettbalansen över dagen sett av att du äter få respektive många ggr. Gissar på att de inte har den blekaste om vad någon av dom är.

Ska fråga dom
Citera
2010-03-11, 20:45
Medlem
t5russ avatar
Har köpt EAA-XX från MMsport men smaken passade mig verkligen inte, smakar väldigt konstgjord och eftersmaken sitter kvar ett tag. Typ tvingar inte det. Tänkte kolla om någon har något förslag på hur man kan ändra på den äckliga smaken, kanske lägga till något i det. Missade Brutal Berry som många snackar om här, får bli den nästa gång :-)
Citera
2010-03-11, 21:19
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t5rus
Har köpt EAA-XX från MMsport men smaken passade mig verkligen inte, smakar väldigt konstgjord och eftersmaken sitter kvar ett tag. Typ tvingar inte det. Tänkte kolla om någon har något förslag på hur man kan ändra på den äckliga smaken, kanske lägga till något i det. Missade Brutal Berry som många snackar om här, får bli den nästa gång :-)
Blanda i lite fun light har jag läst här i tråden skall funka, dock aldrig testat själv, men det ska nog gå bra! Lycka till
Citera
2010-03-11, 22:24
Bannlyst
Amino-Pro Essential från Star-Nutrition är den produkt jag använder just nu. Smaken är riktigt god, smakar smält isglass.

Innan använde jag ESA-pro. Vad jag vet så innehåller inte ESA-pro arginin? Dessutom smakade den skit.

Jag märker inte någon direkt skillnad om jag ska vara helt ärlig, men jag tvivlar inte på att EAA fungerar.
Citera
2010-03-11, 23:37
Medlem
dashis avatar
är det någon skillnad på Essential Amino Rush och Amino 5600

förutom att den ena är tablett och den andra pulverform? för funktionen är väl densamma?
Isf borde det väl vara mer värt att köpa amino 5600?
Citera
2010-03-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oehae
Amino-Pro Essential från Star-Nutrition är den produkt jag använder just nu. Smaken är riktigt god, smakar smält isglass.

Innan använde jag ESA-pro. Vad jag vet så innehåller inte ESA-pro arginin? Dessutom smakade den skit.

Jag märker inte någon direkt skillnad om jag ska vara helt ärlig, men jag tvivlar inte på att EAA fungerar.

Tvivel baseras på flashback inte på åsikt, utan på forskningsresultat.
Att Esa smakar skit är en överdrift.
Citera
2010-03-12, 00:36
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dashi

förutom att den ena är tablett och den andra pulverform? för funktionen är väl densamma?
Dyrt är det, köp ifrån GV istället. EAA FX med smaken Red breezer, meee like.
Citera
2010-03-12, 01:28
Medlem
Citat:

Som någon sa här förut så tar det längre tid att bryta ner en tablett. jag tar inte eaa men har smakat på en kommpis eaa och det smakar inte alls illa tror det är EEA FX RED BERRY BREEZER han har, det är iaf nån EEA FX med smak, smakar redbull vodka
Citera
2010-03-12, 09:04
Medlem
dashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Dyrt är det, köp ifrån GV istället. EAA FX med smaken Red breezer, meee like.

Citat:
Ursprungligen postat av laskey
Som någon sa här förut så tar det längre tid att bryta ner en tablett. jag tar inte eaa men har smakat på en kommpis eaa och det smakar inte alls illa tror det är EEA FX RED BERRY BREEZER han har, det är iaf nån EEA FX med smak, smakar redbull vodka

saken är den att jag vill beställa från GG eftersom jag vill ha detta paket också blir ju fraktfritt över 500... kan ni rekommendera något annat EAA från GG då?
Citera
2010-03-12, 09:58
Medlem
Dreass avatar
Citat:
saken är den att jag vill beställa från GG eftersom jag vill ha detta paket också blir ju fraktfritt över 500... kan ni rekommendera något annat EAA från GG då?
God help us..... Kör på ifall du tror att det kommer tillföra något.
Citera
2010-03-12, 11:43
Medlem
Köpte hem "EAA FX; RED BERRY BREEZER", det är fan det godaste jag har tagit som har med träning att göra, smakar som en mild redbull med tillsatt barntuggummi smak .

Skriver detta eftersom att 99% av de som tar EAA verkar spy av smakerna och majoriteten tycker att denna även är äcklig .. Ni verkar inte ha någon smaktolerans alls :S
Citera
2010-03-12, 14:19
Medlem
ballings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cat boy
Tvivel baseras på flashback inte på åsikt, utan på forskningsresultat.
Att Esa smakar skit är en överdrift.

Jag har EsaPro och det smakar skit som fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in