2010-02-03, 17:00
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkenny
Ska också införskaffa EAA FX 750g (FX) från Gymvaruhuset.
Kollade upp skillnaden mellan Smakerna, NATURELL och RED BERRY BREEZER, skillnaden där är ganska stor
(procentvis) Så man borde ju nästan skita i smaken? Det är ju effekten man vill åt, om man vill ha nått godare kan man ju ha det vid sidan om.
Eller är det så att NATURELL smakar rent allmänt skit? någom som testat?

Vad folk säger här inne på forumet så smackar det rent jävla skit. O drickligt inprincip. Så jag skulle aldrig köra på den naturela.
Citera
2010-02-03, 18:14
Medlem
kings1zes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkenny
Ska också införskaffa EAA FX 750g (FX) från Gymvaruhuset.
Kollade upp skillnaden mellan Smakerna, NATURELL och RED BERRY BREEZER, skillnaden där är ganska stor
(procentvis) Så man borde ju nästan skita i smaken? Det är ju effekten man vill åt, om man vill ha nått godare kan man ju ha det vid sidan om.
Eller är det så att NATURELL smakar rent allmänt skit? någom som testat?

Vad du kan göra är att köpa Naturell och sen blanda med Fun Light eller nåt liknande. Är några i tråden som verkar köra så.
Citera
2010-02-03, 18:55
Medlem
jag har testat tre olika sorters Eaa.

Esa Pro citrus - det vidrigaste jag någonsin smakat. Helt odrickbart. Observera, att detta är vad JAG tycker. Det finns folk som tycker att den är god.

Body Science Eaa - Red Orange Blast - Långt ifrån god men det går att få ner den utan att spy efteråt.

Body Science - Apple/Pear - Den bästa jag testat och den går att få ner utan att må illa. Jag blandar den med fun light Appear.

Jag är väldigt nyfiken på Controlled Labs Purple WrAAth men vet inte om den är drickbar.

Jag är dock rätt kräsen när det gäller kosttillskott. Protein går ner hur lätt som helst. Men EAA är något helt annat och det ska man ha klart för sig innan man köper 35 burkar och hoppas på underverk.

Vad har DU för favorit när det gäller EAA?
Citera
2010-02-03, 23:30
Medlem
B4rrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vippe
Vad har DU för favorit när det gäller EAA?
Jag har Fx Brutal beryy och den är faktiskt jävligt god bara man blandar den ordentligt
Citera
2010-02-04, 16:45
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4rret
Jag har Fx Brutal beryy och den är faktiskt jävligt god bara man blandar den ordentligt

Kör på den jag med, och tycker den smakar riktigt bra. Rekommenderas starkt!
Citera
2010-02-05, 09:45
Medlem
Palledamans avatar
Hurra, idag kom mitt EAA! Hoppas det smakar lika gött som det luktar
Citera
2010-02-05, 10:33
Medlem
Kreatos avatar
Jag har köpt EAA FX från gymvaruhuset med smaken Brutal Berry. Enligt rekomendationen så skall man ha 10 gram. Per 6 gram EAA så blir det 4.8 gram rent EAA - alltså behöver jag 12 gram. Hur många skopor motsvarar detta?
Citera
2010-02-05, 11:22
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreato
Jag har köpt EAA FX från gymvaruhuset med smaken Brutal Berry. Enligt rekomendationen så skall man ha 10 gram. Per 6 gram EAA så blir det 4.8 gram rent EAA - alltså behöver jag 12 gram. Hur många skopor motsvarar detta?

Står på baksidan att en halv - en hel skopa är 6g, så rimligtvis två skopor då? Men en halv till en hel är rätt stor skillnad så jag vet inte, får väga det eller nått?
Citera
2010-02-05, 11:41
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
Står på baksidan att en halv - en hel skopa är 6g, så rimligtvis två skopor då? Men en halv till en hel är rätt stor skillnad så jag vet inte, får väga det eller nått?
Nee, lite mindre än en hel skopa är 12g
Citera
2010-02-05, 12:27
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Nee, lite mindre än en hel skopa är 12g

Smaksatt? Okey, då har jag kört för mycket ^^
Citera
2010-02-05, 12:42
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
Smaksatt? Okey, då har jag kört för mycket ^^
Av Brutal berry, har vägt skopan
Citera
2010-02-05, 13:05
Medlem
nkennys avatar
Hade som sagt tänk börja köra detta, men frågan är om jag kan ta något annat samtidigt
Just nu kör jag på Kreatin Och whey80, hade tänkt att sluta med kreatinet.

Går det bra att köra Detta med Whey80 Eller någon annan produkt som ni föreslår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in