2012-04-21, 20:59
Medlem
Browlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
20g före och efter.
Skulle det funka att ta 20g precis förre, och sedan resterande 20g under passet? Jag dricker vatten mellan varje set och tänkte om jag kunde blanda ner det däri.
Citera
2012-04-21, 21:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browler
Skulle det funka att ta 20g precis förre, och sedan resterande 20g under passet? Jag dricker vatten mellan varje set och tänkte om jag kunde blanda ner det däri.

Klart det skulle funka men känns ganska onödigt om du frågar mig. För stimuleras inte proteinsyntesen maximalt på samma sett.
Citera
2012-04-22, 20:00
Medlem
MarshallLesPauls avatar
La nyss en beställning på gymvaruhuset på 3 påsar whey och 1 burk EAA(vilket jag aldrig provat) Tänkte mest tipsa om att de har whey fx som kampanjvara nu
Citera
2012-04-25, 17:35
Medlem
Någon som testat proteinet från sportkost ?`SÅg att de har ta 3 betala för 2 , vilket ger ett Kg pris på 99kr !

Hur är smakerna ? funtar på om man ska beställa hem 15kg o då känns det som en förlust om de är som whey80 i smaken...

EDIT: 700g påsar... Dyrare än mina beräkningar
Senast redigerad av trashbag 2012-04-25 kl. 17:39.
Citera
2012-04-25, 17:48
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Någon som testat proteinet från sportkost ?`SÅg att de har ta 3 betala för 2 , vilket ger ett Kg pris på 99kr !

Hur är smakerna ? funtar på om man ska beställa hem 15kg o då känns det som en förlust om de är som whey80 i smaken...

EDIT: 700g påsar... Dyrare än mina beräkningar

Whey FX is the shit. Billigare och garanterat goda
Citera
2012-04-25, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Whey FX is the shit. Billigare och garanterat goda

Kört på det ganska länge och är nöjd med smak och pris !
Trodde dock det stog 3kg för 298kr på sportkost, men såg fel. Deras kokos-smak lät väldigt gott, iof inte det viktigaste

Blir GV i fortsättningen !
Citera
2012-04-25, 21:34
Medlem
Har lite funderingar kring fx casein. Tycker det smakar illa jämfört med whey.
Konsistensen är förstås tjockare, men det känns fan som sin egen sagge man tvingar i sig. Testat dricka, samt frysa en stund men tycker fan inget funkar. Jordgubb är har jag. Några idéer eller tips på hur jag får det att smaka bättre? Tänkt som nattprotein, ersätts kvarg som jag ätit tidigare på kvällen.
Mvh
Citera
2012-04-25, 22:00
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananburken
Konsistensen är förstås tjockare, men det känns fan som sin egen sagge man tvingar i sig. Testat dricka, samt frysa en stund men tycker fan inget funkar. Jordgubb är har jag. Några idéer eller tips på hur jag får det att smaka bättre? Tänkt som nattprotein, ersätts kvarg som jag ätit tidigare på kvällen.
Mvh

Testa tillsätt fun light strawberry. Det borde öka jordgubbssmaken ytterligare så att den tillslut går att svälja.
Citera
2012-04-26, 11:13
Medlem
Cliffaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananburken
Mvh

Gör fluff eller proteinpudding på det i stället
Citera
2012-04-27, 10:53
Medlem
Tjena! Är det någon som vet/har liknande erfarenheter av att magen sväller av vassle/kasein protein? Min mage sväller ut ungefär 15cm. Vet inte om det beror på det men känns mest troligt om man ser över kosten. Någon som sitter på kunskap om detta ?
Mvh
Citera
2012-04-27, 13:00
Medlem
bafsss avatar
Mont fort Whey, nån som har erfarenheter av det?
Citera
2012-04-27, 17:11
Medlem
Trevligt. Såg att Gymvaruhuset bara låg några minuters promenad från mig. Köpt milk-chocolate och strawberry protein, whey fx. Får se om det är så bra kritikerna hävdar här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in