Citat:
Ursprungligen postat av extreme-bull
Hajstryparen. Du är fan dum på riktigt!
Tror du att gymvaruhuset öppnade och var en stor välsorterad butik direkt?
Bodyfreaks protein, gainers, omega 3 m.m är den bästa kvalitén du kan få tag i. Jag säger inte att GV har dålig kvalité. Dem har precis lika hög som BF men att sitta och klanka ner på mindre shoppar är så otroligt korkat. Sverige har nästan lägst priser på kosttillskott i hela Europa. Jag har sett många småshoppar komma och sedan försvinna lika snabbt p.g.a gv, gymgrossisten och svensktkosttillskott. Tror säkert att flera håller med mig om att gymgrossistens protein inte smakar särskilt gott och att man då kanske ska stötta en mindre firma/shop istället med välsmakande protein.
Förstår att det inte är någon idé att prata med dig. Du jobbar uppenbarligen på GV!

Dum på riktigt? Kanske bara på låtsas?
Om vi nu ska vara helt seriösa. Bästa kvalitén man kan få tag i tvivlar jag på, det tror jag inte GV eller GG har heller. Klanka ner och klanka ner, jag påpekade att dom har i stort sett inget sortiment. Och nej, man kan inte bli stor på en gång. Men, varför byta från en stor välsorterad shop till en mindre med mindre sortiment? För att vara solidarisk mot svensk kosttillskottsindustri? Snälla.
Jag gillar inte heller GG's smaker, men jag gillar GV's. Tills jag tröttnar på dom finns det absolut ingen anledning att byta (och jag har inte hört många klagomål på dom heller). När jag väl kommer dit är det en klar möjlighet att leta efter nya outforskade områden. Men det är kul att du stöttar småföretagare, om du mår bra av det. Men jag är mig själv närmast, därför väljer jag shoppar där jag kan få grejerna jag vill ha, där jag kan få fri frakt, samt bonuspoäng. Visst bonuspoängen är egentligen en piss i havet men en trevlig gest.
Problemet med 3-4kg förpackningar är att många, inklusive jag själv, hinner tröttna något förbannat på smaken. 750g förpackningar är perfekt för variationen.
Du kanske förstår att din lobbyism är jobbig, då jag svarade med exakt samma mynt och det gjorde dig uppenbarligen upprörd.
Tack för mig.
P.S Om dom stora konkurrerar ut dom små är det väl ganska tydligt att dom stora gör något rätt medans dom små gör något fel? Deras märke är redan befäst och det hjälper mycket, men dom gör ju en hel del reklam också. Det gäller att synas i kosttillskottsdjungeln. Jag avundas inte dom som försöker göra sig ett namn, måste vara ett riktigt hästjobb.