2009-11-10, 14:32
Medlem
hurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Så det påverkar inte ens deff negativt?
Nej.
Citera
2009-11-11, 20:57
Medlem
Ser man fetare ut eller ser man biffigare ut om man under deff drar i sig en dos?
Citera
2009-11-11, 20:58
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasma
Ser man fetare ut eller ser man biffigare ut om man under deff drar i sig en dos?
En dos gör nog ingen skillnad, varken för styrkan eller utseendet, en kur kommer dock binda till sig vatten och göra skillnad.
Citera
2009-11-12, 15:05
Medlem
Det kanske inte är så konstigt att du har lyckats få iväg 7500 inlägg...

Om jag genomför en kur med kreatinmonohydrat, kommer den här vätskebindningen ni talar om ge mig intrycket av att jag blivit fetare eller bitigare?

Detta undrar jag då den största moroten för mig under min deff är att jag ser hur jag börjar bli hård och jag är rädd att en kur kanske skulle få motsatt effekt på min prestationsförmåga ifall jag upplever att jag ser tjockare ut.
Citera
2009-11-12, 16:05
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasma
Det kanske inte är så konstigt att du har lyckats få iväg 7500 inlägg...

Om jag genomför en kur med kreatinmonohydrat, kommer den här vätskebindningen ni talar om ge mig intrycket av att jag blivit fetare eller bitigare?

Detta undrar jag då den största moroten för mig under min deff är att jag ser hur jag börjar bli hård och jag är rädd att en kur kanske skulle få motsatt effekt på min prestationsförmåga ifall jag upplever att jag ser tjockare ut.
Jag vet inte vad du menar med det första i ditt inlägg, jag svarade på frågan så gott jag kan, binder du vätska så ser man pluffsigare ut, endel kallar det biffigare sålänge kroppsfettet är lågt...

Hur tror du att du kommer se ut om du binder massa vätska i kroppen? Inte får du mer väldefinerade muskler iaf Många binder såpass lite vätska att de inte ser så stor skillnad utan fördelarna av det blir mer märkbara än det negativa. Du får väl testa!
Citera
2009-11-16, 18:34
Medlem
kriatiffs avatar
Har hört från en relativt trovärdig källa att kreatin gör en "smartare". Någon som märkt av detta?

För övrigt så kan skador vara en (väldigt) teoretisk biverkning. Dsv; du blir starkare och drar av en muskel pga detta.
Citera
2009-11-18, 21:57
Medlem
Daggys avatar
Hört att man får mycket lätt finnar av kreatin. Stämmer det eller inte?
Citera
2009-11-19, 11:53
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Hört att man får mycket lätt finnar av kreatin. Stämmer det eller inte?
Nej. Kreatin har inget direkt samband med okad/minskad halt av finnar.
Citera
2009-11-19, 15:02
Medlem
har det någon betydelse om man mixar kreatinmonohydrat av två olika märken (star nutrition och dahlblads) ? kreatinmonohydrat som kreatinmonohydrat antar jag ?
Citera
2009-11-19, 16:17
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdef123456
har det någon betydelse om man mixar kreatinmonohydrat av två olika märken (star nutrition och dahlblads) ? kreatinmonohydrat som kreatinmonohydrat antar jag ?
Nej.
Ja.

Citera
2009-11-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Nej.
Ja.

Bra.
Tack.

Citera
2009-11-19, 23:35
Medlem
Fun_Universitys avatar
Jag har hört och läst otaliga argument om att man ska ta det blandat med varmvatten/ljummet vatten, och att du kan ta dosen i munnen direkt och skölja ner det med en klunk vatten. Själv kör jag på varmvatten, och blandar tills det blir en klar vätska.

Om man som jag, blandar med varmvatten, hur varmt ska det vara? Fingervarmt? Bildas inte kreatinin vid för hög temperatur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in