2010-07-09, 10:45
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrefett
Varför ska jag sluta om det inte påverkar kreatinet negativt?

Ja varför inte?...
Ja menar om du endå så tänkte sluta om snuset skulle påverka kreatinet neggativft, så tycker jag du kan sluta endå..
Jag själv vill sluta men kan inte, eller kan kan ja om ja vill, men problemet är att jag inte vill för att det är så jävla gott. Men som sakt, det är ett beroende, ett jävla onödigt beroende igentligen, som man hellst skulle slippa...
Citera
2010-07-09, 15:05
Medlem
Yeahvlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Ja varför inte?...
Ja menar om du endå så tänkte sluta om snuset skulle påverka kreatinet neggativft, så tycker jag du kan sluta endå..
Jag själv vill sluta men kan inte, eller kan kan ja om ja vill, men problemet är att jag inte vill för att det är så jävla gott. Men som sakt, det är ett beroende, ett jävla onödigt beroende igentligen, som man hellst skulle slippa...

Nu verkar personen i fråga inte vilja sluta snusa, då finns heller ingen anledning att härja om att han bör sluta. Han/hon vet säkert att det är mer hälsonegativt än positivt.
Citera
2010-07-10, 18:32
Medlem
Trevligt att man skulle behöva läsa att kreatinet ökar mitt DHT som i sin tur påskyndar mitt håravfall.
Det kunde jag gott varit utan...

Anyhow

Om jag mot förmodan nu fortsätter med kreatin, hur långa pauser mellan dessa "60-dagarskurer" ska man ha?
Citera
2010-07-10, 20:01
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasma
Trevligt att man skulle behöva läsa att kreatinet ökar mitt DHT som i sin tur påskyndar mitt håravfall.
Det kunde jag gott varit utan...

Anyhow

Om jag mot förmodan nu fortsätter med kreatin, hur långa pauser mellan dessa "60-dagarskurer" ska man ha?

Halva tiden av "kurens" längd brukar man säga. D.v.s. 30 dagar i ditt fall.
Citera
2010-07-19, 23:01
Medlem
Tjabba!

Tänkte lägga en beställning hos Gymvaruhuset och såg att de hade ett riktigt billigt kreatin. Vad har ni för erfarenheter från det? Är det värt att köpa?

Mvh
Citera
2010-07-20, 01:22
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreg
Tjabba!

Tänkte lägga en beställning hos Gymvaruhuset och såg att de hade ett riktigt billigt kreatin. Vad har ni för erfarenheter från det? Är det värt att köpa?

Mvh

Har precis handlat det.

Läste runt lite innan och det verkar som att så länge det är monohydrat kreatin (billigaste) så äre lugnt. Märken spelar ingen roll.

----------------------

Hur är det med kreatin ifall man röker?
Citera
2010-07-20, 08:55
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Tjabba!

Mvh

Helt klart.
Citera
2010-07-20, 21:58
Avslutad
Citat:
Tjabba!

Mvh

Det är imo det enda kreatinet värt att köpa
Citera
2010-07-20, 22:46
Medlem
Corrans avatar
De som får magproblem av kreatin. Hur snabbt har man märkt de, och hur har det märkts?
Citera
2010-07-23, 13:19
Medlem
Är det för mycket att fortsätta med Kreatin Monohydratet om man kör på cellmass efter träningen och pwo före träningen?

Vad jag förstod så innehåller dem båda redan kreatin?
Citera
2010-07-24, 22:47
Medlem
Loufathers avatar
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/carbo-flex-extreme-2-kg

Tar starnutritions kreatin nu och det ska tydligen enligt dom själva vara bra att ta detta tilll? 15 gram av detta tillsammans med den portion kreatin man tar. Någon som gjort detta?
Citera
2010-07-24, 23:27
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loufather
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/carbo-flex-extreme-2-kg

Tar starnutritions kreatin nu och det ska tydligen enligt dom själva vara bra att ta detta tilll? 15 gram av detta tillsammans med den portion kreatin man tar. Någon som gjort detta?

Ta ditt kreatin tillsammans med mat.
Lyssna inte på vad gymgrossisten säger, dom är säljare först och främst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in