2010-06-21, 18:27
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Tas kreatinet verkligen upp innan insulinnivåerna sjunkigt?
Vad menar du?
Citera
2010-06-28, 15:09
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Vad menar du?

Ja om man tar kreatinet med snabba kolhydrater, jag har för mig att kreatinet inte tas upp direkt.
Senast redigerad av makdui 2010-06-28 kl. 15:13.
Citera
2010-06-28, 16:24
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Ja om man tar kreatinet med snabba kolhydrater, jag har för mig att kreatinet inte tas upp direkt.
Ta kreatinet med en måltid, det står i tråden. Men du kanske inte har läst den. Då har man både mycket insulin och det är långvarigt.
Citera
2010-06-30, 18:04
Medlem
Res-Qs avatar
Nån som kör/kört Creatine Complete Extreme från GG? Vill ha lite feedback från någon annan. Kört den 1 vecka nu.
Roidsnubben i GG's butik här i Oslo sa att ja skulle skita i mitt monohydrate o köra detta ist. (Kanske för o tjäna pengar ?). Och effekterna han pratar om verkar inte bita på mig. Han sa att efter 10 min kommer dina ådror se ut som dom ska explodera. (Vilket dom dock ser ut o göra under/efter passet men inte innan).
Kan det va för att ja kört Brutal FX under ett bra tag och därav har kroppen vant sig vid denna produkt oxå? Med tanke på att jag inte känner nått, mer än ett jävla lyckorus typ och blir speeedad.
Citera
2010-07-01, 20:01
Bannlyst
I uppladdningsfasen, kan man ta alla 5 doser på en gång istället för att sprida ut dom över dagen?
Har lite dålig disciplin
Citera
2010-07-01, 23:47
Medlem
fritjofkonkass avatar
Jag har en fråga som jag skulle vilja ha svar på, orkar inte läsa igenom hela tråden.

Under den s.k. uppladdningen, kan man träna då? Eller ska det vara en träningsfri vecka?
Citera
2010-07-02, 01:12
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Jag har en fråga som jag skulle vilja ha svar på, orkar inte läsa igenom hela tråden.

Under den s.k. uppladdningen, kan man träna då? Eller ska det vara en träningsfri vecka?
Ja du bör alltid träna.
Citera
2010-07-06, 18:31
Medlem
Snurrefetts avatar
Kreatin kombinerat med snus

Som rubriken lyder undrar jag hur kreatinet fungerar tillsammans med snus och om det finns några biverkningar och om man borde lägga av med snuset pga det. Har ej hört något om det eller läst om nikotinet ska vara farligt det enda jag vet och som jag undviker numera är koffein. Så ge mig svar och gärna varför
Citera
2010-07-06, 18:44
Medlem
Crystalskulls avatar
Har aldrig läst eller hört att det skulle vara farligt att kombinera kreatin och snus.
Har själv tagit kreatin dagligen och snusat en halv dosa/dag under den perioden och det hände ingenting ovanligt.
Citera
2010-07-06, 19:36
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrefett
Som rubriken lyder undrar jag hur kreatinet fungerar tillsammans med snus och om det finns några biverkningar och om man borde lägga av med snuset pga det. Har ej hört något om det eller läst om nikotinet ska vara farligt det enda jag vet och som jag undviker numera är koffein. Så ge mig svar och gärna varför

Haha bara att du tar och slutar, om du endå så tänker göra det om det skulle påverka en negativt pga kreatinet.. Sluta medans du kan, det blir bara svårare och svårare med åren att lägga ned det.
Citera
2010-07-07, 01:08
Medlem
Snurrefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Haha bara att du tar och slutar, om du endå så tänker göra det om det skulle påverka en negativt pga kreatinet.. Sluta medans du kan, det blir bara svårare och svårare med åren att lägga ned det.

Varför ska jag sluta om det inte påverkar kreatinet negativt?
Citera
2010-07-09, 02:01
Medlem
Yeahvlens avatar
Jag har aldrig läst en studie där man jämfört en grupp med snus+kreatin och en med endast kreatin.

Troligtvis påverkar det inte mer än att glykogeninlagringen dämpas något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in