Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-01-20, 09:41
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Jag vill gärna ha update på detta.
Vad är era tankar om Alexandersson inom SD?
Varför väljer ni in honoom till kommunfullnäktige?
För att han "talar så folk förstår"? Är han en del av "verklighetens folk", en av Er?

Sannolikt slank Alexandersson in på SD's lista pga de har ett stort problem att hitta villiga personer som vill stå ut med pressen att bli en offentlig SD:are. Det är ju som bekant förenat med många faror och många är nog ovilliga att ställa upp eftersom de är rädda.
Citera
2010-01-20, 09:46
Moderator
-Info-s avatar
Exempelvis är det ju inte kul som SD:are att ha en galen röd Fink efter sig:

http://www.metacafe.com/watch/437123/finken/

Citera
2010-01-20, 10:22
Medlem
sk0gens avatar
Blev du så nervös att jag postade en länk på den i kommunalfullmäktige invalda sverigedemokraten alexander alexandersson att du var tvungen att posta OT-material? Kul!

Ni i SD tycks skämmas lite över er partibroder? Det tycker jag är osolidariskt!
Citera
2010-01-20, 10:31
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Blev du så nervös att jag postade en länk på den i kommunalfullmäktige invalda sverigedemokraten alexander alexandersson att du var tvungen att posta OT-material? Kul!

Nej. Det är inte off-topic. Det visar vilka röda galningar som jagar SD:are, och vad konsekvensen kan bli ibland, och förklarar därmed varför urvalet av villiga lokalpolitiker är begränsat för SD's del.
Citera
2010-01-20, 10:47
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:

Ni i SD tycks skämmas lite över er partibroder? Det tycker jag är osolidariskt!

Vad har du emot Alexander Alexandersson?
Citera
2010-01-20, 12:53
Medlem
Pushtigbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Källa på att alla troende muslimer vill införa sharialagar i Sverige?

Svar: Det finns inte varvid ingen källa på det heller. Inte ens Flashbacks idiot-elit kunde svara på mina frågor gällande just detta ämnet när jag tog upp det.
Citera
2010-01-20, 13:05
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Vad har du emot Alexander Alexandersson?

Inget alls. Jag tar honom som exempel på Sverigedmokraternas intelligentia, på vilken nivå visionerna och tankarna bakom politiken ligger!!
Citera
2010-01-20, 13:13
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Inget alls. Jag tar honom som exempel på Sverigedmokraternas intelligentia, på vilken nivå visionerna och tankarna bakom politiken ligger!!

Då kan jag ta Daniel Kihl (V), massmördaren i Svenljunga som högg ned och mördade flickor, som exempel på vänsterpartiets intelligentia; på vilken nivå visionerna och tankarna bakom vänsterpartiets politik ligger.
Citera
2010-01-20, 13:24
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Då kan jag ta Daniel Kihl (V), massmördaren i Svenljunga som högg ned och mördade flickor, som exempel på vänsterpartiets intelligentia; på vilken nivå visionerna och tankarna bakom vänsterpartiets politik ligger.
Det var något nytt. Har du mer info om fallet?
Citera
2010-01-20, 13:26
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Du gör dig alltså rolig på bekostnad av en kille med medfödd utvecklingsstörning?

Vilken bra människa du är...

Ja, för ingen SD:are har ju någonsin haft roligt åt Finken.
Citera
2010-01-20, 13:36
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Du gör dig alltså rolig på bekostnad av en kille med medfödd utvecklingsstörning?

Vilken bra människa du är...

Tror du att Alexander Alexandersson är utvecklingsstörd alltså?

Tror du verkligen dina fränder i Sverigedemokraterna skulle välja in en utvecklingsstörd representant i kommunalfullmäktige? De gjorde det för att han sågs som en person som förkroppsligade deras ideer antar jag?
Senast redigerad av sk0gen 2010-01-20 kl. 13:38.
Citera
2010-01-20, 13:53
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Det var något nytt. Har du mer info om fallet?

Han är ganska känd här bland många FB-skribenter eftersom han själv brukade skriva här. Han har ett FB-konto ja. Fast jag vet inte om FB's regler tillåter mig att säga hans kontonamn, trots att det är känt? Men söker du så hittar du. Dock har han nog inte varit aktiv sedan händelsen.

Här finns en sammanfattning på en "partisk" sajt:
http://www.info14.com/2004-03-21-vansterpartistisk_politiker_haktad_for_dubbelmord. html

Här exempel på hans V-koppling (Daniel Kihl, Svenljunga):
http://www.val.se/val/val_02/slutresultat/14K/1465/146500.html

Politiskt inkorrekt skriver också lite om händelsen (sök på Daniel Kihl):
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/11/01/

Sedan finns det en del Flashback-trådar där han diskuteras. Liksom hans V-tillhörighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in