Hej kära vänner.
Idag var droppen!
Spelade bort alla mina pengar igår (~2000 kr) inte mycket för alla men allt för mig.
Ringde stödlinjen idag, fick lite tips & råd om hur jag kan sluta.
Laddade ner ett program som blockerar spelsidor.
Uteslöt mig från betsafe i 6 månader. (Hittade inte att ta bort kontot)
Ringde även banken för att blocka överföringar till ett visst konto vilket dom inte kunde göra.
Känner mig så jävla risig idag, brukar spela för ett par hundralappar och brukar må dåligt dagen efter. Men att spela upp alla pengar man har på kontot..
Känns inte som att jag klarar av att leva själv, litar inte på mig själv med pengar. Brukar inte få in pengar på mitt konto utan det går direkt till min mammas konto där jag har kort (spelar genom banköverföringar vilket jag inte kan göra utan digipass).
Men igår fick jag in en del av min lön från förra jobbet in på mitt egna konto, ~2500 kr och idag har jag kvar 400 kronor och fortfarande skulder som jag skulle ha betalat idag.
Spelar bara när jag dricker och då verkar spelandet som en så väldigt bra idé. Förlorar lite pengar, men då får man en annan bra idé, att sätta in mer pengar så att man kan vinna tillbaka...
Låg faktiskt + på sista insättningen igår och ville ta ut. Dock har betsafe tagit bort uttagning till konto och endast kan göra till kort etc. Har inget kort så kunde inte ta ut (kunde gjort det idag med mammas kort) men inte klockan 4 på natten. Då fortsatte jag spela istället..