Började skaffa ett spelmissbruk nyligen, vann säkert 8 gånger på raken och låg helt okej +, men hade hållit tillbaka så mycket så det var verkligen inga väldigt stora summor, så bestämde mig för att göra en större satsning, som såklart sket sig, för laget spelade inte alls så bra som det borde gjort, och motståndarlaget spelade mycket bättre änn de förväntades göra.
Räknar lite och satsat sedan en ännu större summa pengar, där vinner jag så får jag tillbaka alla förluster + går en del i vinst, detta i ett kombinationspel, desvärre verkligen suger ett av lagen i kombinationen och slutar matchen med 1-1, så förlorar en betydande mängd pengar....
Slutar ett tag, satsar sedan en mindre summa pengar igen som jag konverterar om till tio gånger så mycket pga bra val, gör sedan mistaget att gå emot mitt egna råd 2x genom att satsa hela vinsten all in på damvolyboll.
Japan vs Brazilien, att Japan ska vinna set nr2, de små fanskapen lyckas dra iväg med 5 poängs ledning mot brazilien och allt verkar bra, vinner man här, så är man på + och en bra bit över.
Sedan börjar de tabba sig som fan, om och om och om igen, och är helt värdelösa på att smasha, det är däremot inte de brazilianska tjejerna, så i slutet så står det 22-25 och japanerna har förlorat...
Så nu ligger jag en del pengar back, vill faktiskt försöka vinna tillbaka förlusten och vet att jag kan...
Men nej, märker att man börjar få ett missbruk och bättre att sluta på förlust, änn att forsätta och riskera betydligt mer.