2013-02-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPRK
"Nya säsongen börjar i Februari 2013"

Håll ut!

Tack!
Citera
2013-02-10, 22:01
Medlem
När börjar en ny säsong och vilka avsnitt har vi att se framemot?
Citera
2013-02-11, 22:23
Medlem
-.VindictivE.-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
När börjar en ny säsong och vilka avsnitt har vi att se framemot?

Enligt P3 dokumentär på Facebook börjar nya avsnitt "i februari". Men på sr.se finns P3 dokumentär i tablån först söndagen den 3 mars.

Vad de kommer att handla om är, mig veterligen, ännu inte publicerat.
Citera
2013-02-11, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -.VindictivE.-
Enligt P3 dokumentär på Facebook börjar nya avsnitt "i februari". Men på sr.se finns P3 dokumentär i tablån först söndagen den 3 mars.

Vad de kommer att handla om är, mig veterligen, ännu inte publicerat.

Jaså, först i mars...idétorka...!
Citera
2013-02-22, 15:02
Medlem
manskrafts avatar
Enligt SR:s tablå så heter säsongens första program "CIA:s hemliga propagandakrig i Sverige" följt av "Peter Rätz mc-infiltratören".

Ser fram emot att hör mer om Rätz som har inspirerat till Johan Falk-serien.
Citera
2013-02-24, 03:19
Medlem
-.VindictivE.-s avatar
Peter Rätz kommer nog bli jävligt intressant, kan dock inte se vad dom kan ha för nytt material om den härvan som inte redan har tagits upp i någon av böckerna.

En vecka - Söndagarna räddade.
Senast redigerad av -.VindictivE.- 2013-02-24 kl. 03:23. Anledning: tfn kapar medd..
Citera
2013-02-24, 13:10
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -.VindictivE.-
Peter Rätz kommer nog bli jävligt intressant, kan dock inte se vad dom kan ha för nytt material om den härvan som inte redan har tagits upp i någon av böckerna.

En vecka - Söndagarna räddade.
Även om det inte kommer så mycket nytt så är vi ganska många som inte läst några böcker om det. Jag har ingen aning. Detsamma gäller väl de flesta p3-dokumentärer? Är man redan insatt i ämnet finns inte så mycket nytt att hämta. Det är i alla fall intrycket jag fått, men jag är inte insatt i någonting så jag har alltid något att hämta.
Citera
2013-02-24, 13:19
Medlem
-.VindictivE.-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Även om det inte kommer så mycket nytt så är vi ganska många som inte läst några böcker om det. Jag har ingen aning. Detsamma gäller väl de flesta p3-dokumentärer? Är man redan insatt i ämnet finns inte så mycket nytt att hämta. Det är i alla fall intrycket jag fått, men jag är inte insatt i någonting så jag har alltid något att hämta.

Så är det ju.

Men böckerna om Rätz har några år på nacken nu, och att man inte hört något nytt är väl egentligen självklart då Peter med familj gömmer sig och givetvis inte vill synas i press osv. Skulle nog också hålla rätt låg profil om man haft skottpeng på sig.
Citera
2013-03-01, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft
Enligt SR:s tablå så heter säsongens första program "CIA:s hemliga propagandakrig i Sverige" följt av "Peter Rätz mc-infiltratören".

Ser fram emot att hör mer om Rätz som har inspirerat till Johan Falk-serien.

På söndag kommer CIA-dokun! Jag har dck ingen aning om de båda programmakarna - om de är trevliga att lyssna på?
Citera
2013-03-01, 21:13
Medlem
neckbeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quality1939
På söndag kommer CIA-dokun! Jag har dck ingen aning om de båda programmakarna - om de är trevliga att lyssna på?

Producenter: Henrik Arnstad och Lovisa Lamm Nordenskiöld

Lovisa Lamm Nordenskiöld känner jag icke igen, Henrik Arnstad är däremot bekant. Mycket tyder på att han ljuger om sin examen, https://www.flashback.org/t2022139. Sammanfattning: https://www.flashback.org/sp40710947.

Tycker att han verkar vara en skum figur. Antagligen får man ta hans CIA-stoff med inte bara en, utan ett tjog nypor av salt. Kan det vara så att SR rent ekonomiskt går på knäna? Man drömmer sig tillbaka till när personer som Kristofer Hansson, Fredrik Johnsson och Anton Berg styrde skutan.

Hur som haver, alla är värda en chans. Jag kommer självfallet att lyssna på hans program även då jag i nuläget inte har så höga tankar angående mannens trovärdighet.
Citera
2013-03-01, 23:09
Medlem
robomans avatar
Arnstad har verkligen blivit fått dålig publicitet i och med den här examenshärvan. Tidigare visste jag inte vem han var, men nu har jag bara negativa associationer med namnet. Genast har jag lägre förhoppningar på dokumentären...
Citera
2013-03-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neckbeard
Producenter: Henrik Arnstad och Lovisa Lamm Nordenskiöld

Lovisa Lamm Nordenskiöld känner jag icke igen, Henrik Arnstad är däremot bekant. Mycket tyder på att han ljuger om sin examen, https://www.flashback.org/t2022139. Sammanfattning: https://www.flashback.org/sp40710947.

Tycker att han verkar vara en skum figur. Antagligen får man ta hans CIA-stoff med inte bara en, utan ett tjog nypor av salt. Kan det vara så att SR rent ekonomiskt går på knäna? Man drömmer sig tillbaka till när personer som Kristofer Hansson, Fredrik Johnsson och Anton Berg styrde skutan.

Hur som haver, alla är värda en chans. Jag kommer självfallet att lyssna på hans program även då jag i nuläget inte har så höga tankar angående mannens trovärdighet.

Intressant information! Har Hansson och Johnsson slutat helt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in