2013-03-03, 09:30
Medlem
mishimas avatar
Dagens program är inställt.

Citat:
Nya uppgifter har framkommit efter att dokumentären spelades in.

Med tanke på historien med Arnstad blir man lite nyfiken på vad som orsakade detta.
Citera
2013-03-03, 09:57
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Med tanke på historien med Arnstad blir man lite nyfiken på vad som orsakade detta.

LITE nyfiken? Nädu, MYCKET nyfiken.
Jag gissar på att Arnstad har varit oärlig i redigeringen av vad någon sagt eller att hans hypotes/story visat sig felaktig vid kontroll.
Citera
2013-03-03, 10:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
LITE nyfiken? Nädu, MYCKET nyfiken.
Jag gissar på att Arnstad har varit oärlig i redigeringen av vad någon sagt eller att hans hypotes/story visat sig felaktig vid kontroll.

Det är dumt att spekulera när man inte vet närmare. Det kan lika väl vara en källa som har haft fel, men man vill så gärna veta för här kan finns intressant story.
Citera
2013-03-03, 10:18
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Det är dumt att spekulera när man inte vet närmare. Det kan lika väl vara en källa som har haft fel, men man vill så gärna veta för här kan finns intressant story.

Givet hans bakgrund så bäddar det ju rätt duktigt för spekulation. Att en källa ändrar sig låter märkligt, P3 dokumentär brukar ju trotts allt inte var sådär jätte kontroversiella grejer, men det är klart att det kan hända. Eller så har vår käre ABF krigare svårt att bestämma sig för vad han ska kallas i introt, kandidat, stud., fil. kand...
Citera
2013-03-03, 10:42
Medlem
robomans avatar
Min tanke var bara att de hade vilat Arnstads trovärdighet på att han "är historiker" i dokumentären, och att de inte tycker att det känns trovärdigt att ha med längre.

Har ni några snabba tips på lättsamma, underhållande avsnitt? Med lättsamma menar jag typ som det om Ny Demokrati. Jag behöver lyssna något under en timmes monotont jobb, och jag vill inte höra något tungt om en seriemördare...
Citera
2013-03-03, 13:54
Medlem
neckbeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Min tanke var bara att de hade vilat Arnstads trovärdighet på att han "är historiker" i dokumentären, och att de inte tycker att det känns trovärdigt att ha med längre.

Har ni några snabba tips på lättsamma, underhållande avsnitt? Med lättsamma menar jag typ som det om Ny Demokrati. Jag behöver lyssna något under en timmes monotont jobb, och jag vill inte höra något tungt om en seriemördare...

Örnligan tror jag kan passa
Citera
2013-03-03, 16:45
Medlem
Citat:

P3 Dokumentär verkar ha ballat ur totalt...inställt?!
Citera
2013-03-04, 11:51
Medlem
mishimas avatar
Ungefär så som jag hade föreställt mig att det kunde vara.
http://www.svt.se/kultur/p3-dokumentar-om-cia-drogs-in
Citera
2013-03-04, 13:11
Medlem
neckbeards avatar
SR har beslutat sig för att sända nästa veckas avsnitt, redan idag! Tror de vill köra lite skapa lite goodwill då många blev besvikna efter gårdagen, inte mig emot! Riktigt trevligt!

"Smygpremiär på nätet!!", Peter Rätz: MC-infiltratören

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=2519
Citera
2013-03-04, 14:56
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ungefär så som jag hade föreställt mig att det kunde vara.
http://www.svt.se/kultur/p3-dokumentar-om-cia-drogs-in

Snacka om att Arnstads rykte är sänkt i botten. Vilken inkompetent pajas.

Citat:
Ursprungligen postat av neckbeard
SR har beslutat sig för att sända nästa veckas avsnitt, redan idag! Tror de vill köra lite skapa lite goodwill då många blev besvikna efter gårdagen, inte mig emot! Riktigt trevligt!

"Smygpremiär på nätet!!", Peter Rätz: MC-infiltratören

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=2519

Bra det. P3 Dokumentär måste rycka upp sig.
Citera
2013-03-04, 18:06
Medlem
Så jävla rätt att Anton Berg kör dokumentären om Peter Rätz. Har bara lyssnat 10 minuter än, men det jag hört är bra.
Citera
2013-03-05, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-phenomenal-.
Så jävla rätt att Anton Berg kör dokumentären om Peter Rätz. Har bara lyssnat 10 minuter än, men det jag hört är bra.

Vore intressant med en recension av hela programmet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in