2020-12-01, 19:18
Medlem
testocyp tycks inte höra till gruppen som har bra självkänsla, av inläggen att döma. Snarare verkar han lida av ett puerilt hävdelsebehov där kuken används som ett sätt att höja sig över andra - eller "knulla sönder", om så vill. Detta slags beteende skvallrar ofta om att det föreligger en trade-off-effekt i form av sämre impulskontroll, aggressivare framtoning, nedsatt förmåga att leva sig in i andra människors känslor eller någon annan aberration. Individer av detta slag tenderar att urgera sin manlighet som en slags kompensationsmanöver för att dölja andra skavanker. En välhängd man som passerat gymnasieålder och besitter god självinsikt håller inte på så. Inte i min krets, åtminstone. Skulle någon uttrycka att han gillar att trasa sönder tjejer med sin penis skulle han uppfattas som ganska udda. Det är självklart inget fel i att ha preferenser, men man får se upp med att bli obalanserad som person.
Senast redigerad av Baast 2020-12-01 kl. 19:26.
Citera
2020-12-01, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag utgår från att du och kvinnan är överens innan?

Jag gillar att det är lite hårt, men det ska inte göra minsta lilla ont, då är det fel för mig. Och ryms inte 18 cm lång, så lär inte 23 cm lång rymmas heller.
Hade någon försökt göra det med mig, så kan jag lova att det är det sista han hade gjort i sitt liv. Och bara att prata om att knulla sönder, känns lite stört för min del. Tack, men nej tack!

Överens innan? Muntligt avtal som intygar att hon är ok med att bli knullad hårt av en stor kuk? Nej, det har aldrig förekommit något sådant. Kvinnor ok:ar det genom att säga oj vad stor kuk för att sedan fortsätta driva sexuella akten vidare.

Det är inget som är stört eller avvikande med knulla sönder/hårt sex, sluta försöka tona ner mänsklig sexualitet till en nivå där enbart vaniljsex är socialt accepterat.

Citat:
Ursprungligen postat av Baast
testocyp tycks inte höra till gruppen som har bra självkänsla, av inläggen att döma. Snarare tycks han lida av ett puerilt hävdelsebehov där kuken används som ett sätt att höja sig över andra - eller "knulla sönder", om så vill. Denna slags beteende skvallrar ofta om att det föreligger en trade-off-effekt i form av sämre impulskontroll, aggressivare framtoning, nedsatt förmåga att leva sig in i andra människors känslor eller någon annan aberration. Individer av detta slag tenderar att urgera sin manlighet som en slags kompensationsmanöver för att dölja andra skavanker. En välhängd man som passerat gymnasieålder och besitter god självinsikt håller inte på så. Inte i min krets, åtminstone. Skulle någon uttrycka att han gillar att trasa sönder tjejer med sin penis skulle han uppfattas som ganska udda. Det är självklart inget fel i att ha preferenser, men man får se upp med att bli obalanserad som person.

Applåderar, pseudopsykologens visa ord.
Vad jag skriver på flashback reflekterar inte min personlighet, det är väldigt svårt att döma någons självkänsla efter ett par meddelande i skrift.
Citera
2020-12-01, 19:20
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Kvinnliga användare är få till antal på flashback, jag bryr mig inte vad kvinnor är ute efter. Har legat med många och precis alla har älskat hårtsex, de har även älskat att suga kuken men det förstår du nog. En stor kuk tycker damerna om att leka med. Många av de jag dejtat har även talat nedsättande om små kukar, skrattat åt sina fördetta ligg och ex.

Vi kan byta bilder på varandras kukar om du vill, jag tror inte på att en vuxen man har så liten som dig.
Snälla ge dig.
1. Det finns många fler kvinnor här än du tror. Att du inte vet det bevisar att du inte har fångat damernas uppmärksamhet särskilt väl.
2. De du säger dig ha legat med har gillat hårt sex. Det betyder inte att alla tjejer gör det och du bevisade just att din erfarenhet är begränsad. Du har inte legat med många och du har kasst självförtroende eftersom du har sånt behov av att skryta på fb,
3. Du lever i en liten värld med kvinnor som är skadat gods eller hittar på. Oavsett. Din pitt kommer aldrig att göra dig till en självsäker man, osäkra killar gömmer sitt trasiga ego bakom muskler och en stor snopp.
4. Du kunde ha postat bild på din stora snopp i denna tråd. Då kunde du få lite känsla av mening att mata ditt sköra ego med. Kanske finns nån annan tråd. (FB) Bilder av edra könsorgan
Kukmätartävlingar kan du väl du och dina polare roa er med.
Citera
2020-12-01, 19:21
Medlem
Citat:
Kvinnliga användare är få till antal på flashback, jag bryr mig inte vad kvinnor är ute efter. Har legat med många och precis alla har älskat hårtsex, de har även älskat att suga kuken men det förstår du nog. En stor kuk tycker damerna om att leka med. Många av de jag dejtat har även talat nedsättande om små kukar, skrattat åt sina fördetta ligg och ex.

Vi kan byta bilder på varandras kukar om du vill, jag tror inte på att en vuxen man har så liten som dig.

Fast för mig är det mycket stor skillnad på hårt sex och att knulla sönder en kvinna. Bara uttrycket får det att vända sig i magen på mig, även om säkert en del tilltalas av det...
Bara för att dom du träffat har gillat din kuk, så gör inte alla det, uppenbarligen.
Även om vi är få till antalet, så kanske vi vet vad vi vill ha ändå?
Citera
2020-12-01, 19:24
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag skulle nog säga att den ultimata kuken är ca 15 cm lång och ca 12-13 cm omkrets. Sen har vi lite andra parametrar gällande utseende också, men nu diskuteras ju storleken.
Och så stor är en skandinavisk kuk i genomsnitt. Så du gillar medel. Som så många kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Tror nog det är du som behöver skaffa erfarenhet med tjejer lilla gubben.

Varenda tjej jag knullat har älskat att domineras av en stor kuk och att den var så står att det gjort ont.
Du har bara träffat en viss typ av tjejer alltså. De som går igång på smärta. Finns andra också, väldigt många andra med annan smak. Skaffa dig lite bättre erfarenhet och bygg din själkänsla på annat än den stora snoppen du påstår dig dominera kvinnor med.

Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det är dock självklart en fråga om flera saker. Att bara ha en stor kuk och dunka på är ju idiotiskt och säkerligen inte skönt. Men i kombination med en stark dominant kille som kan knulla jävligt bra är en stor kuk alltid en självförtroendehöjare då en tjej som stönar av njutning och smärta pga ens stora kuk helt enkelt känns så himla manligt.
Det är ingen skillnad på att att ha en medelkuk och knulla bra, samma självförtroendehöjare och lite sorgligt att du känner behov av att skryta om din stora snopp på fb. Ingen bryr sig, du fick inte bättre självförtroende av det, eller hur?
Citera
2020-12-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Snälla ge dig.
1. Det finns många fler kvinnor här än du tror. Att du inte vet det bevisar att du inte har fångat damernas uppmärksamhet särskilt väl.
2. De du säger dig ha legat med har gillat hårt sex. Det betyder inte att alla tjejer gör det och du bevisade just att din erfarenhet är begränsad. Du har inte legat med många och du har kasst självförtroende eftersom du har sånt behov av att skryta på fb,
3. Du lever i en liten värld med kvinnor som är skadat gods eller hittar på. Oavsett. Din pitt kommer aldrig att göra dig till en självsäker man, osäkra killar gömmer sitt trasiga ego bakom muskler och en stor snopp.
4. Du kunde ha postat bild på din stora snopp i denna tråd. Då kunde du få lite känsla av mening att mata ditt sköra ego med. Kanske finns nån annan tråd. (FB) Bilder av edra könsorgan
Kukmätartävlingar kan du väl du och dina polare roa er med.

Jag försöker inte fånga kvinnlig uppmärksamhet på nätet.

Jag har aldrig påstått att alla kvinnor har samma preferenser, men jag försvarar de kvinnor som tycker om att bli sönderknullade eftersom en annan användare menade att dessa är avvikande och störda.

Jag har inte påstått att min kuk är ensamt drivande i min självkänsla, enbart en kompletterande faktor.

Eftersom jag inte söker uppmärksamhet så finns det inte ett behov av att med bild visa att jag inte ljuger.

Hoppas det svarade på dina påstående.
Citera
2020-12-01, 19:26
Medlem
Citat:
Överens innan? Muntligt avtal som intygar att hon är ok med att bli knullad hårt av en stor kuk? Nej, det har aldrig förekommit något sådant. Kvinnor ok:ar det genom att säga oj vad stor kuk för att sedan fortsätta driva sexuella akten vidare.

Det är inget som är stört eller avvikande med knulla sönder/hårt sex, sluta försöka tona ner mänsklig sexualitet till en nivå där enbart vaniljsex är socialt accepterat.

Men då låter det som att ni ändå varit överens kanske, om dom gillat det och fortsätter i stället för att avbryta?

Jag pratar inte bara om vaniljsex, men just uttrycket att knulla sönder låter inte särskilt tilltalande, och för mig är det definitivt inte samma sak som att ha hårt sex. Det ena är skönt, hårt sex med lagom storlek, medans att knulla sönder med 23 cm lång och 18 cm grov låter lite som om-möblering av dom inre organen med risk för skador.
Citera
2020-12-01, 19:27
Medlem
Citat:
Fast för mig är det mycket stor skillnad på hårt sex och att knulla sönder en kvinna. Bara uttrycket får det att vända sig i magen på mig, även om säkert en del tilltalas av det...
Bara för att dom du träffat har gillat din kuk, så gör inte alla det, uppenbarligen.
Även om vi är få till antalet, så kanske vi vet vad vi vill ha ändå?

Då rör dig sig om missuppfattning kring definitionen, för mig innebär hårt sex samma som att knulla sönder någon om än mer vulgärt val av ord.

Citat:
Men då låter det som att ni ändå varit överens kanske, om dom gillat det och fortsätter i stället för att avbryta?

Jag pratar inte bara om vaniljsex, men just uttrycket att knulla sönder låter inte särskilt tilltalande, och för mig är det definitivt inte samma sak som att ha hårt sex. Det ena är skönt, hårt sex med lagom storlek, medans att knulla sönder med 23 cm lång och 18 cm grov låter lite som om-möblering av dom inre organen med risk för skador.

Jag kan gå i god för att ingen kvinna farit illa ut pga sex med mig.
Citera
2020-12-01, 19:27
Medlem
Rxds avatar
Citat:
Jag är en kvinna precis som du förutsätter.

Och grejen är, att här där man är anonym, så har jag ju all chans i världen att säga i smyg ifall jag hade gillat välutrustade män, men jag gör inte det. Lite beroende på vad man klassar som stort eller inte såklart, men medel är det jag gillar bäst hittills får jag väl säga. Men vid närmare 50 års ålder så tror jag mig veta ungefär vad jag helst vill ha då jag kan välja.

Däremot kan jag tänka mig, att en kuk som mannen själv är nöjd med, ger honom en bättre känsla överlag.
Men frågan är om det i grunden är en god självkänsla som gör att mannen är nöjd med sin utrustning, eller om det är utrustningens storlek som gör självkänslan? Vad är hönan och vad är ägget?
Tror du kan vara inne på något här. Jag har dock svårt att svara på hur det ligger till, då jag är extremt neurotisk. Så tyvärr tror jag knappast att jag är en bra representant för hur män i allmänhet tänker.
Citera
2020-12-01, 19:32
Medlem
Citat:
Då rör dig sig om missuppfattning kring definitionen, för mig innebär hårt sex samma som att knulla sönder någon om än mer vulgärt val av ord.

Jag kan gå i god för att ingen kvinna farit illa ut pga sex med mig.

Dock så tror jag inte att en majoritet av andra människor sätter likhetstecken mellan dom två uttrycken, så välj gärna det som dom flesta kan relatera till då?

En sån tur då, men risken är nog stor att någon gör det förr eller senare, ifall dom mått du angett stämmer med verkligheten, för det är inte så himla vanligt att kvinnor har det djupet helt enkelt.
Citera
2020-12-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Passar nog bättre här.

Psykologi: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator

Nä fyfan vad taskigt! Bara för att folk inte kan hålla sig till ämnet så gör du om tråden till en sex-tråd! Det är ju fan helt sjukt hur lättretade och lätt distraherade många här är, jag förmodar att de läser trådstarten men sen börjar tro att frågan handlar om sex eftersom idioterna började tjata om hur de använder dasen. Ämnesflykt!

Skit!
Citera
2020-12-01, 19:36
Medlem
Citat:

Exakt. Man kan ha "hårt" sex även med sin medelpenis, om kvinnan i fråga är någon man trivs och har kemi med. Tror man att man måste vara särdeles välhängd för sådant är man nog ganska fantasilös som person.

Precis som det finns tjejer som ser ett egenvärde i att bli utfyllda till smärtgränsen (för att det ligger något djuriskt i det, kanske) finns det tjejer som tycker att annat är viktigare/sexigare, som teknik, rytm, nivå av passion, simultanförmåga etc. Lyckligtvis handlar sex för de flesta om mer än att ha det största paketet.
Senast redigerad av Baast 2020-12-01 kl. 19:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in