Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Kvinnliga användare är få till antal på flashback, jag bryr mig inte vad kvinnor är ute efter. Har legat med många och precis alla har älskat hårtsex, de har även älskat att suga kuken men det förstår du nog. En stor kuk tycker damerna om att leka med. Många av de jag dejtat har även talat nedsättande om små kukar, skrattat åt sina fördetta ligg och ex.
Vi kan byta bilder på varandras kukar om du vill, jag tror inte på att en vuxen man har så liten som dig.
Snälla ge dig.
1. Det finns många fler kvinnor här än du tror. Att du inte vet det bevisar att du inte har fångat damernas uppmärksamhet särskilt väl.
2. De du säger dig ha legat med har gillat hårt sex. Det betyder inte att alla tjejer gör det och du bevisade just att din erfarenhet är begränsad. Du har inte legat med många och du har kasst självförtroende eftersom du har sånt behov av att skryta på fb,
3. Du lever i en liten värld med kvinnor som är skadat gods eller hittar på. Oavsett. Din pitt kommer aldrig att göra dig till en självsäker man, osäkra killar gömmer sitt trasiga ego bakom muskler och en stor snopp.
4. Du kunde ha postat bild på din stora snopp i denna tråd. Då kunde du få lite känsla av mening att mata ditt sköra ego med. Kanske finns nån annan tråd.
(FB) Bilder av edra könsorgan
Kukmätartävlingar kan du väl du och dina polare roa er med.