2020-11-30, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MensaMedlem
En man som talar om för en kvinna att kvinnor inte vet vad de talar om. Ämnet är vad kvinnor gillar.

Var finns min facepalm?

Tills det finns bevis är en tjej på internet alltid en minikukad kille.

Och om han nu mitt förmodan är en tjej så har jag säkerligen mer erfarenhet av att knulla tjejer än hen har.

Här har du.
Senast redigerad av priz 2020-11-30 kl. 22:18.
Citera
2020-11-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja det stämmer. Dom små-kukade killarna blir ofta akademiker och får leva ett liv lite mer i bakgrunden. Deras lott i livet blir att försöka kompensera den lilla kuken med att ständigt försöka positionera sig som bättre inom andra områden, men dom når tyvärr väldigt sällan ända fram.

Under perioden när kvinnan letar en finansiär för sin fortplantning och en skyddad miljö för att placera sin avkomma i kan akademikern nå viss framgång men före och efter denna korta period av livet är det åter igen den mer välhängde mannen med sin bättre självkänsla som är den klart mer framgångsrike.

Käre Conny,
Kanske inte helt inom ämnet, men nog borde du söka hjälp mot din akademikerfobi. I ett land där högre utbildning är gratis borde det rimligen bara vara de med total avsaknad av läshuvud eller extrem talang inom annat område som inte studerar eftergymnasialt. Du verkar ganska intelligent, men svårt hämmad av fobin.

Med vänliga hälsningar
/ Akademiker med storkukslugn och arbetarklassbakgrund
Citera
2020-11-30, 22:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans-Scheike
Ja, det är fullt förståeligt. Ungefär som att vara tillsammans med en kvinna med små bröst. Rena mardrömmen.

Perversa kvinnor behöver stor kuk.

Nu är det ju inte så att en kuk på över 6 cm är stor per automatik.
Jag vet inte om jag förstår jämförelsen, bröst har ingenting med själva liggandet att göra. Om du säger att det vore katastrof att vara tillsammans med en kvinna som är väldigt förslappad eller hur man nu ska uttrycka det, så blir det en mer relevant jämförelse.
Citera
2020-11-30, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu är det ju inte så att en kuk på över 6 cm är stor per automatik.
Jag vet inte om jag förstår jämförelsen, bröst har ingenting med själva liggandet att göra. Om du säger att det vore katastrof att vara tillsammans med en kvinna som är väldigt förslappad eller hur man nu ska uttrycka det, så blir det en mer relevant jämförelse.

Men din dumma kossa. Jag håller ju med. Klart du ska ha en STOR KUK!

(det där med bröst är en annan diskussion i en annan lämplig tråd)
Citera
2020-11-30, 22:23
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Tills det finns bevis är en tjej på internet alltid en minikukad kille.

Här har du.

Lägg ägg. Jag är oerhört mycket tjej.

Du har förmodligen missförstått tjejerna i sängen. Deras stön har inte haft med smärta att göra, och om det har det så har du inte legat med dem mer än en gång. Kanske har de däremot gillat hårt sex, och gränsen mellan smärta och njutning är hårfin. Hårt sex kan vara riktigt ***** skönt, utan att det gör ett dugg ont.
Vad mer är att det finns ingen chans i helvete att tjejer vill ha ont av ligg, för om man får ont under ligget, då gör det ont efter ligget. Och vi pratar inte om en timme efter utan det kan hålla i sig dagar om en har otur. Dessutom kan det bli bestående problem med sprickor och annat, worst case.
Så, ledsen dude, men det går inte att tro på ditt babbel.
Citera
2020-11-30, 22:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans-Scheike
Men din dumma kossa. Jag håller ju med. Klart du ska ha en STOR KUK!

(det där med bröst är en annan diskussion i en annan lämplig tråd)

Och det skulle man veta hur?
Du förstår, röstläge, mimik och annat syns inte över en skärm.
Citera
2020-11-30, 22:29
Medlem
Citat:
Tror nog det är du som behöver skaffa erfarenhet med tjejer lilla gubben.

Varenda tjej jag knullat har älskat att domineras av en stor kuk och att den varor så står att det gjort ont.

Men är den för lång så gör det bara ont, inte sådär skönt ont som det kan göra då den är alldeles lagom. Men det är individuellt, så en del kvinnor kan säkert uppskatta att det gör ont, det gör inte jag.
Avslutade en kk-relation då han hade för lång för mig, det blev inte alls bra, då det kan vara trevligt om mannen kan dunka på utan att det gör ont.
Citera
2020-11-30, 22:36
Medlem
Ju större kuk desto mjukare är den. Kolla på dokumentären om John Holmes, där kvinnor sa att den var hård som en tvättsvamp och det var innan han gick på laddet. Vad räknar du som stor kuk? Allt över 15cm vilket är genomsnittet för Svenska män? Jag har aldrig ens reflekterat över kukstorlek och sist jag mätte den gick jag typ i 7an när jag kommit in i målbrottet. Tror jag landade på runt 18-19 men minns inte. Sedan är inte min prio att hålla på knulla i timmar. Jag gör min grej, oftast lyckas jag ändå "komma tvåa", ligger kvar och myser en stund innan jag går iväg och rullar en joint. Min sambo har hittills aldrig klagat och inte de tidigare partners jag haft heller. Så sluta fokusera på kukstorlek och lär er använda andra delar av kroppen för att tillfredsställa istället. Om ni går omkring och är osäkra kommer damerna snappa upp era vibbar och ni går hem ensamma. Passa på att ha roligt när ni är ute och jagar istället
Citera
2020-11-30, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Men är den för lång så gör det bara ont, inte sådär skönt ont som det kan göra då den är alldeles lagom. Men det är individuellt, så en del kvinnor kan säkert uppskatta att det gör ont, det gör inte jag.
Avslutade en kk-relation då han hade för lång för mig, det blev inte alls bra, då det kan vara trevligt om mannen kan dunka på utan att det gör ont.

Det är dock självklart en fråga om flera saker. Att bara ha en stor kuk och dunka på är ju idiotiskt och säkerligen inte skönt. Men i kombination med en stark dominant kille som kan knulla jävligt bra är en stor kuk alltid en självförtroendehöjare då en tjej som stönar av njutning och smärta pga ens stora kuk helt enkelt känns så himla manligt.
Citera
2020-11-30, 22:46
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.

Jag har en stor kuk. För mig är det ibland jobbigt när jag har åtsittande byxor och folk glor på kukbulan. Dock blir min kuk vid stånd endast 3 cm längre än slakt tillstånd. 17 slak för den som undrar.
Citera
2020-11-30, 22:53
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Det är dock självklart en fråga om flera saker. Att bara ha en stor kuk och dunka på är ju idiotiskt och säkerligen inte skönt. Men i kombination med en stark dominant kille som kan knulla jävligt bra är en stor kuk alltid en självförtroendehöjare då en tjej som stönar av njutning och smärta pga ens stora kuk helt enkelt känns så himla manligt.

du kommer nog få ett annat perspektiv den dagen du får knulla/blir av med svenndomen

tex = att ha sex med en tjej utan känslor är typ ett lyx-runk med attrapper men har man sex med en tjej som man älskar och har en grymt bra kemi med så blir sexet himlariket på högsta möjliga nivå.
Citera
2020-11-30, 23:02
Medlem
Citat:

Jag förknippar inte smärta i samband med sex som något som en man borde gå igång på, såvida inte båda parter är införstådda med det såklart.
Kvinnan kan stöna av njutning med en alldeles för henne lagom storlek, och då kan mannen dunka på utan risk för smärta.
Jag skulle bli förtvivlad om en man kände sig mera manlig om jag stönade för att det gör ont, snarare än att det är bara skönt, men gränsen kan vara hårfin, vi kanske menar samma sak men beskriver det annorlunda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in