Citat:
Ursprungligen postat av
Rxd
Du har uppenbarligen sex med män, men det är svårt att tyda utifrån ditt inlägg ifall du är en man eller en kvinna. Jag förutsätter att du är en kvinna, men ber om ursäkt ifall det inte stämmer.
Det är iallafall intressant att man ständigt ser liknande kommentarer från, framför allt kvinnor på internet, och oftast får samma svar när man frågar tjejer i verkligheten, och att män trotts detta, vägrar gå med på att det är sant. Gissar att det antagligen bottnar i biologiska könsskillnader när det kommer till sex, och att det, antagligen är samma fenomen som ligger bakom att män aldrig tycks fatta att kvinnor inte gillar nudes och kuk-bilder i samma utsträckningen som dom själva gör.
Jag är en kvinna precis som du förutsätter.
Och grejen är, att här där man är anonym, så har jag ju all chans i världen att säga i smyg ifall jag hade gillat välutrustade män, men jag gör inte det. Lite beroende på vad man klassar som stort eller inte såklart, men medel är det jag gillar bäst hittills får jag väl säga. Men vid närmare 50 års ålder så tror jag mig veta ungefär vad jag helst vill ha då jag kan välja.
Däremot kan jag tänka mig, att en kuk som mannen själv är nöjd med, ger honom en bättre känsla överlag.
Men frågan är om det i grunden är en god självkänsla som gör att mannen är nöjd med sin utrustning, eller om det är utrustningens storlek som gör självkänslan? Vad är hönan och vad är ägget?