2013-05-11, 18:22
Medlem
man hlr ju ofta att tjejer säger att det inte spelar roll osv, skulle vara kul att höra nån kille med rejäl berätta om vad tjejrna han satt har berättat
Citera
2013-05-11, 21:22
Medlem
Nedomanskys avatar
4.7 nästan 5 (cm), det är när jag säger att den är nästan 5 som jag får ligga...
Citera
2013-05-11, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p99
man hlr ju ofta att tjejer säger att det inte spelar roll osv

Förmodligen den största och mest accepterade lögnen som finns i vårat samhälle.
En stor kuk är för dom mesta fittor bättre anatomiskt matchat när det kommer till stimulering av vaginan.
Det är även mer estetiskt tilltalande och tillåter mer eller mindre alla ställningar.
Jag har pratat med ett 30 tal promiskuösa kvinnor om detta i verkligheten och 3 av dessa har sagt att dom föredrar en medelkuk (12-18x10-13), dom andra har större som en preferens.
Och kollar man runt lite på diverse forum där det hänger mycket kvinnor och detta diskuteras så ser man snabbt att kukar över medlet är det dom flesta föredrar, familjeliv är ett bra exempel på ett kvinnotätt forum.
Även på sex sidor som tex bodycontact så ser du efter några klick att det är XL kukar som är det eftertraktade.
Visst, en stor kuk är med största sannolikhet inte en avgörande faktor när det kommer till ett seriöst förhållande men det är garanterat ett plus för dom mesta kvinnorna.
Och seriöst, vem fan vill ha en kvinna som egentligen suktar efter något annat?
Jag som är inom medlet i längd (15.5-16) och lite över i omkrets (14.4) har baserat mitt val av partners på hur många dom tidigare har legat med, har tjejen i fråga bara varit med 1-3 st så är chansen rätt liten att hon har fått smak för det stora om man kollar till statistiken.
Varför? För jag kommer aldrig att kunna acceptera att hur bra jag än är på dom andra faktorerna (passion, lyhördhet, oralsex osv) så kommer jag aldrig kunna bli en erfaren kvinnas bästa ligg om hon tidigare har varit med en utrustad herre som vet vad han gör.
Det är i min natur att inte acceptera en andraplats, så nej tack till utrustade mäns rester.
Litet roligt klipp angående detta när vi ändå är i farten http://www.youtube.com/watch?v=QLSUOIbx0u0
Citera
2013-05-11, 23:20
Medlem
Som kvinna så tänkte jag bidra med min åsikt angående storleken...

Jag och många av mina andra vänner föredrar medelstorlek. En stor kuk känns väldigt mycket i vissa ställningar (speciellt doggy) och om killen pumpar på som aldrig förr så förvandlas mittiallt något härligt till en stund där man bara väntar tills han ska komma eller att man helt enkelt får säga till. Jag kan förstå varför vissa tjejer föredrar stora kukar. I den där smärtan finns ändå något stimulerande. Men det är inte ändå så där superunderbart att vara helt öm efteråt och hyperventilera som ett tok under akten. Dessutom är det inte egentligen storleken som till största del avgör hur "skönt" det är. Om killen vet hur han ska röra sig och kör i en sådan takt att även tjejen kan röra sig till hans tempo så är sex hur underbart som helst. Men är det någon som bara pumpar på som ett tok ut och in ut och in så lär nog de flesta tjejer få fejka sin orgasm.

Vad jag egentligen ville få fram var väl att det i grund och botten är hur pass "väl" ni använder den, inte storleken i sig.
Citera
2013-05-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haras

Jag och många av mina andra vänner föredrar medelstorlek. En stor kuk känns väldigt mycket i vissa ställningar (speciellt doggy) och om killen pumpar på som aldrig förr så förvandlas mittiallt något härligt till en stund där man bara väntar tills han ska komma eller att man helt enkelt får säga till. Jag kan förstå varför vissa tjejer föredrar stora kukar. I den där smärtan finns ändå något stimulerande. Men det är inte ändå så där superunderbart att vara helt öm efteråt och hyperventilera som ett tok under akten. Dessutom är det inte egentligen storleken som till största del avgör hur "skönt" det är. Om killen vet hur han ska röra sig och kör i en sådan takt att även tjejen kan röra sig till hans tempo så är sex hur underbart som helst. Men är det någon som bara pumpar på som ett tok ut och in ut och in så lär nog de flesta tjejer få fejka sin orgasm.

Vad jag egentligen ville få fram var väl att det i grund och botten är hur pass "väl" ni använder den, inte storleken i sig.

Mmm, men ta en som är över medlet (18-22-14-16) som vet "hur man använder den", 9 av 10 gånger.
Citera
2013-05-12, 01:36
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haras

Bra skrivet! Det märks att du vet vad du talar om och inte bara kommer med schablonsvar.

Precis det där med bakifrånställningen har jag reflekterat över. Personligen tycker jag att det är en av de allra bästa ställningarna - både njutningsmässigt och estetiskt tilltalande. Men det är också den ställning då jag måste tänka på att inte vara för "på". När en kvinna talar om att det gör ont i livmodertappen så är det inte direkt en stämningshöjare. Alla normala män vill se sin kvinna njuta maximalt - men det gör hon inte när det smärtar. Instinktivt vill jag ju glida in djupt och ganska hårt i henne, men får istället vara försiktig. På vilket sätt skulle det vara bättre då om jag hade ännu större?

Killar som hakat upp sig på några centimetrar hit eller dit har missat något väsentligt här i livet när det gäller att tillfredsställa en kvinna. Det är i huvudet hennes kåthet börjar och slutar. Har man lyckats väcka hennes åtrå så pass mycket att hon savar och trånar efter att bli tagen - då är det givetvis inte centimetrarna som kommer att vara avgörande! Det är inspirationen, fantasin och tekniken! Fatta!
Citera
2013-05-12, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Bra skrivet! Det märks att du vet vad du talar om och inte bara kommer med schablonsvar.

Precis det där med bakifrånställningen har jag reflekterat över. Personligen tycker jag att det är en av de allra bästa ställningarna - både njutningsmässigt och estetiskt tilltalande. Men det är också den ställning då jag måste tänka på att inte vara för "på". När en kvinna talar om att det gör ont i livmodertappen så är det inte direkt en stämningshöjare. Alla normala män vill se sin kvinna njuta maximalt - men det gör hon inte när det smärtar. Instinktivt vill jag ju glida in djupt och ganska hårt i henne, men får istället vara försiktig. På vilket sätt skulle det vara bättre då om jag hade ännu större?

Killar som hakat upp sig på några centimetrar hit eller dit har missat något väsentligt här i livet när det gäller att tillfredsställa en kvinna. Det är i huvudet hennes kåthet börjar och slutar. Har man lyckats väcka hennes åtrå så pass mycket att hon savar och trånar efter att bli tagen - då är det givetvis inte centimetrarna som kommer att vara avgörande! Det är inspirationen, fantasin och tekniken! Fatta!

Blablabla, du går emot det majoriteten tjejer säger, det vet du va?
Vill du ha länkar till kvinnotäta forum och trådar där kvinnor diskuterar detta?
Kanske det skulle få dig att vakna.
Men tom du har ju redan erkänt i en tråd att en stor kuk är skönare för dom mesta om man bara kollar till det vaginala och hur några av dina tidigare älskat känslan av att bli uppfylld.
Vill du ha en quote på det du själv skrivit?
Citera
2013-05-12, 10:17
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Blablabla, du går emot det majoriteten tjejer säger, det vet du va?
Vill du ha länkar till kvinnotäta forum och trådar där kvinnor diskuterar detta?
Kanske det skulle få dig att vakna.
Men tom du har ju redan erkänt i en tråd att en stor kuk är skönare för dom mesta om man bara kollar till det vaginala och hur några av dina tidigare älskat känslan av att bli uppfylld.
Vill du ha en quote på det du själv skrivit?

Men du fattar inte...

Om någon frågar mig vad jag föredrar - stora eller små bröst - så svarar jag stora alla dagar i veckan! Jag kan verkligen gå igång när jag ser en kvinna i tight top med tunga doningar som fyller ut den.

Och om jag får välja, rent hypotetiskt, mellan en slapp fitta och en tight så väljer jag den tighta.

Men när jag ligger där i sängen så är det helt andra känslor som tar över - då är det kvinnans förmåga att tända mig på en massa olika sätt som avgör hur upplevelsen blir. Är man riktigt sugen så är alla fittor sköna. (givetvis finns det undantag).

Och efteråt, om jag analyserar de olika kvinnorna, så är det absolut inte deras fittstorlekar som avgör huruvida sexet var bra eller inte. Mitt allra bästa sex hittills i livet fick jag av en kvinna som var c:a 40 och jag var c:a 25. Jag minns att hennes mus hade en jättebuske, hon var drypande våt och blygdläpparna vällde ut som salladsblad - inte alls ett exempel på den tighta "idealfittan". Men shit vilken upplevelse hon gav mig....
Citera
2013-05-13, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Men du fattar inte...

Om någon frågar mig vad jag föredrar - stora eller små bröst - så svarar jag stora alla dagar i veckan! Jag kan verkligen gå igång när jag ser en kvinna i tight top med tunga doningar som fyller ut den.

Och om jag får välja, rent hypotetiskt, mellan en slapp fitta och en tight så väljer jag den tighta.

Men när jag ligger där i sängen så är det helt andra känslor som tar över - då är det kvinnans förmåga att tända mig på en massa olika sätt som avgör hur upplevelsen blir. Är man riktigt sugen så är alla fittor sköna. (givetvis finns det undantag).

Och efteråt, om jag analyserar de olika kvinnorna, så är det absolut inte deras fittstorlekar som avgör huruvida sexet var bra eller inte. Mitt allra bästa sex hittills i livet fick jag av en kvinna som var c:a 40 och jag var c:a 25. Jag minns att hennes mus hade en jättebuske, hon var drypande våt och blygdläpparna vällde ut som salladsblad - inte alls ett exempel på den tighta "idealfittan". Men shit vilken upplevelse hon gav mig....

Synd att dom flesta tjejerna inte känner likadant.
Citera
2013-05-14, 08:34
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Jag som är inom medlet i längd (15.5-16) och lite över i omkrets (14.4) har baserat mitt val av partners på hur många dom tidigare har legat med.

Sånt här är lite underhållande, omkretsen är 14.4cm, de fyra millimetrarna är otroligt viktiga, en snubbe som är så noga med att påpeka sin storlek precis i millimetern kan inte vara stolt över sitt organ direkt.
Kunde du inte ha avrundat till 14,5 åtminstone?
Citera
2013-05-14, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Sånt här är lite underhållande, omkretsen är 14.4cm, de fyra millimetrarna är otroligt viktiga, en snubbe som är så noga med att påpeka sin storlek precis i millimetern kan inte vara stolt över sitt organ direkt.
Kunde du inte ha avrundat till 14,5 åtminstone?

Ja, förvisso, men så som jag förstått så var exakt mått 14,392, så han gjorde nog rätt.
Citera
2013-05-14, 11:15
Bannlyst
vet nån om det nånsin gjorts en penistransplantation?
jag tänker att skulle man klippa av kuken från nån och operera in den på nån annan så borde väl detta var det ultimata sättet att skaffa sig en stor kuk eftersom det är samma material.
kanske ökar penissstölderna i framtiden, vem vet...

ne men säg att man tar penisen från en nyligen avliden man och operar in den, skulle det inte fungera? varför i såfalL?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in