Citat:
Ursprungligen postat av p99
man hlr ju ofta att tjejer säger att det inte spelar roll osv
Förmodligen den största och mest accepterade lögnen som finns i vårat samhälle.
En stor kuk är för dom mesta fittor bättre anatomiskt matchat när det kommer till stimulering av vaginan.
Det är även mer estetiskt tilltalande och tillåter mer eller mindre alla ställningar.
Jag har pratat med ett 30 tal promiskuösa kvinnor om detta i verkligheten och 3 av dessa har sagt att dom föredrar en medelkuk (12-18x10-13), dom andra har större som en preferens.
Och kollar man runt lite på diverse forum där det hänger mycket kvinnor och detta diskuteras så ser man snabbt att kukar över medlet är det dom flesta föredrar, familjeliv är ett bra exempel på ett kvinnotätt forum.
Även på sex sidor som tex bodycontact så ser du efter några klick att det är XL kukar som är det eftertraktade.
Visst, en stor kuk är med största sannolikhet inte en avgörande faktor när det kommer till ett seriöst förhållande men det är garanterat ett plus för dom mesta kvinnorna.
Och seriöst, vem fan vill ha en kvinna som egentligen suktar efter något annat?
Jag som är inom medlet i längd (15.5-16) och lite över i omkrets (14.4) har baserat mitt val av partners på hur många dom tidigare har legat med, har tjejen i fråga bara varit med 1-3 st så är chansen rätt liten att hon har fått smak för det stora om man kollar till statistiken.
Varför? För jag kommer aldrig att kunna acceptera att hur bra jag än är på dom andra faktorerna (passion, lyhördhet, oralsex osv) så kommer jag aldrig kunna bli en erfaren kvinnas bästa ligg om hon tidigare har varit med en utrustad herre som vet vad han gör.
Det är i min natur att inte acceptera en andraplats, så nej tack till utrustade mäns rester.
Litet roligt klipp angående detta när vi ändå är i farten
http://www.youtube.com/watch?v=QLSUOIbx0u0