Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
När kvinnan blivit ännu mer vuxen och skiter i att vara pk fungerar det som så att nio av tio "älskar känslan av att bli helt uppfylld" och tycker det är en helt annan sak att bli knullad av en kille med en riktigt grov och skön balle än någon med 6cm "penis".

Jag tror att jag föredrar en medel framför en på 6 cm, men förutom det, så vill jag ha sex med en man som kan tillfredsställa mig med annat än bara sitt könsorgan. Och då faller en del vad gäller storleken bort, om än det inte är helt irrelevant.
Vad som är skönt rent faktiskt för en kvinna, varierar ju från en kvinna till en annan, men många män tror nog att en stor kuk är det allra bästa, men alla kvinnor håller inte med om det. Det kan bli för mycket av det goda om man inte är kompatibla storleksmässigt.
Och jag hoppas att självkänslan inte sitter i kuken, för tänk om man drabbas av något problem så att den inte går att använda, har man absolut noll självkänsla då?
Bättre med en genuint uppbyggd självkänsla, och är man nöjd över sitt könsorgan kan man för all del ha lite bättre självförtroende, om man vet hur man ska använda den och resten av sin kropp för att göra en kvinna nöjd.
Och jag är tillräckligt gammal för att inte behöva vara politiskt korrekt, så jag säger precis vad jag tycker är bäst.