Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Vänta lite måste tyvärr ställa en följdfråga, är det så du gör? Är inte penisbärare själv så kan inte sånt där. Sitter inte du på k*ken då om du lägger ner mot rumpan? Ursäkta min nyfikenhet.
Var det i omklädningsrummet eller när du gymmade på SATS som du blev utstirrad? Kan tänka mig att du hade dragit till dig blickarna ifall du hade mjukisar och fick bånge.
Var du rädd i tonåren att den aldrig skulle sluta...växa?
Jo man sitter lite på kuken, men får justera en hel del. Nu har jag hittat ett par briefs som gör att det går att korrigera men en stor pouch utan att kuken framträds. problemet gäller mest jobbet. På gym får jag ha briefs som verkligen lägger den längs röven och ha luftiga shorts. Syns ibland. Men funkar. På stora gym som sats när jag tränat där håller jag det jävligt diskret. Byter ommed handduk, duschar i hörn. Bastar med handduk för att inte skapa oskön stäming i bastun. Med fotbollslaget däremot, vi som spelat ett tag så är det rätt lugnt. Allt skämtande är över och det är avlsappnat. Man känner killarna och ingen är ute efter en
Och ja: Briefs är ett måste utifall man får bånge i mjukisbyxor .Mjukisbyxor är inte ngn bra alternativ överlag haha. Mina jaktbyxor har sån resor i skrevet. Det är bara acceptera att hela dasen synd när man hukar. Men det är också rätt lugnt. Det är ju ett jaktlag med äldre män i släkten. De ser men säger inget.
I tonåren livrädd. Den växte snabbare än jag och var väl 13 bast eller ngt när den nådde 20 slak. Sen växte jag lite mer i kapp sista delen. Men allt på mig växte så fort. Hela puberteten gick på 2 år. Var ju en vinglig 14 årigng på 190 ochenorm kuk. Vägde väl 65kg. Inte en fröm för de flesta kan jag säga.
Sköterskan på skolan diskuterade stopp hormoner då jag riskerade bli typ 220 lång. Träffade en läkare som beslutade att man skulle avvakta. Han berättade även att andledningen till att min penis är så stor, var realterat till mängden tillväxthormon just vid när testiklarna utvecklades under en kort tid var anledningen. OBS att jag parafraserar nu 12 år senare utan att ha förstått exakt. Men något med ett testosteronderivat + GH som under testisvolym korrelerade till detta.. Så sa man då? Vet int evad osm är sant, men han hade rätt. efter 14 så växte jag inte mer. Kuken typ samma. Längden samma. Nu som tur är jävligt mycket bredare och mer balanserad. Någon annnan mer endokrinologiskt insatt kan säkert förklara detta bättre.