2020-10-29, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Se, du reagerar ju likadant!

Så du vill inte säga vad du har för storlek på pitten? Ok, då drar man slutsatsen att den inte alls är mycket att skryta med.

För mig spelar det såklart en stor roll vem den sitter på också, om det är en kille man gillar som har en stor penis känns det lite som jackpot. Fast är nog ganska kräsen av mig, majoriteten av sådana man kan se på nätet är inte snygga.

Men en mans relation till sin kuk är nog helig. Får de inte komplimanger eller indikationer på att man inte tycker den är så stor så tar deras egon stryk. Fast jag antar att det är lite samma med oss kvinnor, alla skulle vilja ha bekräftelse.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-10-29 kl. 05:38.
Citera
2020-10-29, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Så du vill inte säga vad du har för storlek på pitten? Ok.

För mig spelar det såklart en stor roll vem den sitter på också, om det är en kille man gillar som har en stor penis känns det lite som jackpot.
Någon överraskning ska det väl bli. Det förklarar väl varför tjejens väninnor alltid är intresserade av en, men varför berättar de sådant?
Citera
2020-10-29, 10:53
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vad har du då som får dessa reaktioner, 20 cm och grov eller nåt?

OnT nej jag har nog aldrig sagt frasen att storleken inte spelar någon roll för det gör det tyvärr nuförtiden. Det är roligare/sexigare med en större.

Har själv också fått sådana reaktioner, har 19cm och ganska grov. Något man saknar nu när man har fast förhållande. Har aldrig heller hört någon säga att storleken inte spelar roll, vissa har inte sagt något och vissa verkar ha gått igång på stor kuk!
Citera
2020-10-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
Har själv också fått sådana reaktioner, har 19cm och ganska grov. Något man saknar nu när man har fast förhållande. Har aldrig heller hört någon säga att storleken inte spelar roll, vissa har inte sagt något och vissa verkar ha gått igång på stor kuk!

Ja jag förstår, vet på ett ungefär hur en sån ser ut.
Citera
2020-10-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sskidr
Och kvinnor: brukar ni säga till era karlar att storleken inte spelar någon roll?

Jag har nog ofta poängterat att teknik och känsla går före storlek, så länge det inte är handikappande liten storlek, man har inte råkat ut för någon med så liten så att det varit något bekymmer.
Sex med en storkukad man var mindre bra än med en man med medel-storlek, så jag hävdar att stor storlek inte garanterar någon bra upplevelse.
Så för mig är det andra saker som är viktigare än storleken, men den är inte helt oviktig, men teknik och känsla är högre prio.
Citera
2020-11-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag förstår det, då har man ju kuken upp i halsen, iallafall om man kör benen på axlarna. Får ont av blotta tanken.

benen på axlarna?
Citera
2020-11-01, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
benen på axlarna?

Gissar nu bara, men tänker att kvinnan har sina ben/fötter på mannens axlar, då blir det ganska djupt inträngande, som inte passar om mannen är väldigt välutrustad.
Citera
2020-11-02, 01:21
Medlem
Hur länge växer penisen, är det någon som har koll? Va eran dase lika stor när ni va 16 som den är idag?
Citera
2020-11-02, 12:37
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttprutt16
Hur länge växer penisen, är det någon som har koll? Va eran dase lika stor när ni va 16 som den är idag?

Tror jag mätte första gången när jag var 15 år och att den då var lite större än 15cm-linjalen. Har växt 3-4 cm till ca 19 cm i vuxen ålder.
Citera
2020-11-02, 18:12
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
benen på axlarna?

Ja, alltså om man som kvinna ligger på rygg, å har benen på killens axlar, så man ligger som en hopvikt macka
DET kan göra ont om karln är för stor.
Citera
2020-11-02, 18:13
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Gissar nu bara, men tänker att kvinnan har sina ben/fötter på mannens axlar, då blir det ganska djupt inträngande, som inte passar om mannen är väldigt välutrustad.

Exakt så är det
Citera
2020-11-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, alltså om man som kvinna ligger på rygg, å har benen på killens axlar, så man ligger som en hopvikt macka
DET kan göra ont om karln är för stor.

Ja just det... Fattar. ja så är det haha. Dock har jag blivit introducerad till en helt nu grupp av kvinnor sedan jag började skriva här. fått ligga ganska mycket med tåliga kvinnor i ffa parrelationer. väldigt skönt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in