[quote=pingkong|73254663]
Citat:
Ursprungligen postat av
muchurban
😂 Näe självklart inte pucko.. menar att han får ligga runt lite i sin bekantskapskrets och rent allmänt, så damerna börjar prata om hans pjäs.. har själv en stor kuk och har legat med 90% av tjejerna kring min krets och vet att min storlek diskuterats och vidarebefodrats till kvinnor jag har legat med och inte legat med ÄN

Har legat med mängder av tjejer som bara vill åt en stor kuk..
Denna snubbe har en enorm pjäs jämfört med min, och vet att han kan få till det pga storleken bara om ordet sprids lite..
Kanske inte lätt för män med minikukar som du att förstå..
Jag har ju gått med nu i BC... vilken grej alltså..
många tjejer få jag inte ens skriva till. (Ålder? Kukstl? Längd? Ingen aning?) Det är bara rött.
Det som är intressant är att jag har fått ligga nästan varje kväll. Men med par. Jag gillar par, men nästan alltid killen som bara vill se på eller joina på slutet. Träffat en tjej igår själv men bara vis kontakt med hennes man.
Jag undrar ibland om det är tjejerna som verkligen vill eller om det bara är
Deras snubbar som vill se dem knullade av en en enorm kuk?
tjejerna har alla varit väldigt vana eller är
Väldigt djupa i min åsikt. Verkligen njutit när jag gått djupt vilket är nytt för mig haha. Är detta rimligt? Mina svar på Bc är:
75%män (såklart) 15%par - skriven av mannen. 10% kvinnor som jag trycker på kontakt med och som
Svarar flyktigt och svävande alla frågor...
Oavsett så får jag ligga men undrar hur det är för er? Detta kanske r en annan tråd..?