2020-10-29, 00:38
Medlem
FnatteTjatteBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicinerad
Bara det visar väl på vilka jävla djur vi är? Män går emot sina egna principer och allt vad moral och etik heter bara det är ett kön med i bilden som tydligen ska sitta på en individ vars utseende passar mig lite halvt utseendemässigt så jag tycker det är skoj med våldtäkt.

De flesta människor börjar bete sig som djur om deras grundläggande behov inte uppfylls. Låt samhället bli strömlöst och stäng alla butiker så folk inte kan köpa mat eller få värme, kläder, vatten.

De flesta skulle bli våldsamma/desperata, slå sig in i butiker. Även kvinnor.

Sex är ett grundläggande behov. En människa som inte får beröring, mänsklig kontakt, sex, blir störd i huvudet.
Citera
2020-10-29, 00:42
Medlem
FnatteTjatteBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Jag hatar våldtäktsmän mer än något annat. När jag hör om det får jag bilder i mitt huvud hur man skulle tortera dessa män. Dom är fredlösa, free game. Jag skulle aldrig gola ner någon som slaktat en våldtäktsmän.

Tortyr och mord är OK?
Citera
2020-10-29, 01:51
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poludnitsa
Hur fick du den tankeställaren?

Tycker din ståndpunkt är ganska rimlig. Det är ju inte heller överfallsvåldtäkter som dom flesta råkar ut för utan något annat.

Måste säga att den växte fram. Efter många goda samtal fick jag som ung vuxen se mig i spegeln och inse att jag som man faktiskt kan uppfattas som läskig eller liknande bara genom min blotta existens.
Citera
2020-10-29, 01:56
Medlem
Alla killar/män jag känner tycker våldtäkt är ett av de hemskaste saker man kan göra.

Vissa kompisar kan ändå skämta om det ibland, bara på skoj. Men det är såklart väldigt mörka skämt och inget man säger till vem som helst.

Precis som man skämtar om att döda, tortera, lemlesta, köra på, etc otroligt hemska saker men det är bara skämt och eftersom man vet att det är så hemskt är vad som gör det roligt, och man skämtar om det eftersom man aldrig någonsin skulle göra något sånt.
Senast redigerad av afs123 2020-10-29 kl. 01:59.
Citera
2020-10-29, 02:20
Medlem
Något jag fascineras av är att i princip alla män är kapabla till våldtäkt. I krig våldtas förlorarsidans kvinnor - så har det alltid varit. Även de duktiga gossarna i denna tråd är potentiella våldtäktsmän.
Citera
2020-10-29, 02:33
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Något jag fascineras av är att i princip alla män är kapabla till våldtäkt. I krig våldtas förlorarsidans kvinnor - så har det alltid varit. Även de duktiga gossarna i denna tråd är potentiella våldtäktsmän.

Har du källa för dina påståenden:

1. I princip alla män är kapabla till våldtäkt.

2. Att förlorarsidans kvinnor alltid har våldtagits i krig.

3. Att de duktiga gossarna i denna tråd är potentiella våldtäktsmän.

Citera
2020-10-29, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Har du källa för dina påståenden:

1. I princip alla män är kapabla till våldtäkt.

2. Att förlorarsidans kvinnor alltid har våldtagits i krig.

3. Att de duktiga gossarna i denna tråd är potentiella våldtäktsmän.

Nummer 3 måste ju vara förtal.
Citera
2020-10-29, 03:19
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Ärligt talat finns det nog knappt någon straight kille som skulle protestera emot att bli våldtagen av en åtminstone hyfsat snygg tjej.

Tror jag faktiskt inte. Tänk dig att du är skittrött, bajsnödig och bara vill hem efter jobbet. Hungrig och vill sova. Längtar efter din fru och barnen.

Så kommer konduktören och våldtar dig.

Edit: för ett scenario där du faktiskt VILL ha sex är ju inte en våldtäkt.
Citera
2020-10-29, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tror jag faktiskt inte. Tänk dig att du är skittrött, bajsnödig och bara vill hem efter jobbet. Hungrig och vill sova. Längtar efter din fru och barnen.

Så kommer konduktören och våldtar dig.

Edit: för ett scenario där du faktiskt VILL ha sex är ju inte en våldtäkt.

Men då är det ju tajmingen som är problemet och inte själva handlingen. Från konduktörens sida är det fortfarande en våldtäkt om jag inte uttryckligen säger att jag är med på det.
Citera
2020-10-29, 03:28
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Men då är det ju tajmingen som är problemet och inte själva handlingen. Från konduktörens sida är det fortfarande en våldtäkt om jag inte uttryckligen säger att jag är med på det.

Tajmingen brukar vara fel vid våldtäkt? Eller när tänker du att tajmingen är rätt för att bli våldtagen?
Citera
2020-10-29, 03:33
Medlem
Termos99s avatar
Citat:

Tajming är väl en del av problemet, säg att en kille och tjej har frivilligt sex på onsdag, på torsdag vill killen ha det igen men inte tjejen, så han våldtar henne. Jag menar våldtäkt förekommer inom äktenskap också.

Jag vet att det kan skrattas lite åt att en kille såklart inte har något emot att bli våldtagen av en snygg tjej, men det hänger på föreställningen att killar/män alltid vill ha sex utan några som helst känslor inblandade. Sure kanske en del, men det är också anledningen till att män kanske blir skämtade med eller inte trodda om de skulle anmäla en våldtäkt.
Citera
2020-10-29, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Jag tycker att samtycke är rimligt.
När jag var yngre hade jag svårt att förstå att kvinnor kunde bli våldtagna utan att "säga nej". Då insåg jag nog inte hur olika psykologiska försvar kan fungera, inte heller hur jävla skräckinjagande vi män är.

Det var en tankeställare att inse hur läskig jag kan uppfattas. Framför allt av folk som är mindre/svagare eller mindre verbala och forserande än vad jag är.

Efter lagstiftningen har jag inte haft ett ligg utan att jag verbalt försäkrat mig om att hon vill just nu, och försöka vara lyhörd för om hon faktiskt vill fullboda.

Spännande tråd.
Hur många gånger frågar du per timme? Ska hon verifiera varje rörelse? Sker frågan även i motsatt riktning och hur ofta? Om munnen säger nej medan hon småskrattar hihi men kroppen visar en annan, som att hon tar din hand och för den mellan benen? Tur att man inte är med dessa osäkra småtjejer som inte vet vad de vill längre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in