2020-10-22, 15:15
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarabouSchweizer
Är det vanligt att ens omkrets är lika stor som ens längd? Är det bra/dåligt?

Min längd är alltså 14,5 cm.
Omkretsen är densamma, 14,5 cm.
Har liknande mått fast något längre. Skulle gissa 14.5 i omkrets kommer i alla längder, men damerna är nog bättre på att svara.

Det lustiga är att 14,5 x14,5 låter medel men faktiskt betyder xxl i kondombranchen. Det tog mig ett tag att inse hur tom king size, trojan magnum etc är för litet. Det behövs trojan magnum xxl eller liknande för att kondomen skall kännas bra.

För dom med verkligt grova(16cm+) finns det knappt kondomer på marknaden.
Citera
2020-10-24, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vänta lite måste tyvärr ställa en följdfråga, är det så du gör? Är inte penisbärare själv så kan inte sånt där. Sitter inte du på k*ken då om du lägger ner mot rumpan? Ursäkta min nyfikenhet.

Var det i omklädningsrummet eller när du gymmade på SATS som du blev utstirrad? Kan tänka mig att du hade dragit till dig blickarna ifall du hade mjukisar och fick bånge.

Var du rädd i tonåren att den aldrig skulle sluta...växa?

Jo man sitter lite på kuken, men får justera en hel del. Nu har jag hittat ett par briefs som gör att det går att korrigera men en stor pouch utan att kuken framträds. problemet gäller mest jobbet. På gym får jag ha briefs som verkligen lägger den längs röven och ha luftiga shorts. Syns ibland. Men funkar. På stora gym som sats när jag tränat där håller jag det jävligt diskret. Byter ommed handduk, duschar i hörn. Bastar med handduk för att inte skapa oskön stäming i bastun. Med fotbollslaget däremot, vi som spelat ett tag så är det rätt lugnt. Allt skämtande är över och det är avlsappnat. Man känner killarna och ingen är ute efter en

Och ja: Briefs är ett måste utifall man får bånge i mjukisbyxor .Mjukisbyxor är inte ngn bra alternativ överlag haha. Mina jaktbyxor har sån resor i skrevet. Det är bara acceptera att hela dasen synd när man hukar. Men det är också rätt lugnt. Det är ju ett jaktlag med äldre män i släkten. De ser men säger inget.

I tonåren livrädd. Den växte snabbare än jag och var väl 13 bast eller ngt när den nådde 20 slak. Sen växte jag lite mer i kapp sista delen. Men allt på mig växte så fort. Hela puberteten gick på 2 år. Var ju en vinglig 14 årigng på 190 ochenorm kuk. Vägde väl 65kg. Inte en fröm för de flesta kan jag säga.
Sköterskan på skolan diskuterade stopp hormoner då jag riskerade bli typ 220 lång. Träffade en läkare som beslutade att man skulle avvakta. Han berättade även att andledningen till att min penis är så stor, var realterat till mängden tillväxthormon just vid när testiklarna utvecklades under en kort tid var anledningen. OBS att jag parafraserar nu 12 år senare utan att ha förstått exakt. Men något med ett testosteronderivat + GH som under testisvolym korrelerade till detta.. Så sa man då? Vet int evad osm är sant, men han hade rätt. efter 14 så växte jag inte mer. Kuken typ samma. Längden samma. Nu som tur är jävligt mycket bredare och mer balanserad. Någon annnan mer endokrinologiskt insatt kan säkert förklara detta bättre.
Citera
2020-10-24, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Har liknande mått fast något längre. Skulle gissa 14.5 i omkrets kommer i alla längder, men damerna är nog bättre på att svara.

Det lustiga är att 14,5 x14,5 låter medel men faktiskt betyder xxl i kondombranchen. Det tog mig ett tag att inse hur tom king size, trojan magnum etc är för litet. Det behövs trojan magnum xxl eller liknande för att kondomen skall kännas bra.

För dom med verkligt grova(16cm+) finns det knappt kondomer på marknaden.

Man får blåsa upp den som en ballong ett par gånger. så passar den, men är fortfarande obekväm och tight kring ringen. Sexig aktivitet va?
Citera
2020-10-25, 19:12
Medlem
SmurfNinjan1337s avatar
En fråga är vad är egentligen kuklängden då tjejer får :O minen? själv har man 18cm men vissa reagerar som den vore störst i världen medans vissa skrattar?
Citera
2020-10-27, 10:34
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Jooo. Det är ju besvärligt att den är så köttig slak. På jobb, rätt byxor. Måste ha Tighta
Briefs så kuken är mot töven. Gå i kallingar hos kompisar efter fest är ett satement. allt man gör i kallingar är ett statememt. Stora gym är en mardröm. Prövade SATS en gång - vilket jag Aldrig gjorde igen. Aldrig känt mig så smutsig av blickar haha

Kört fotboll i alla år. Stort sett är de flesta gamla kompisar. Där är det aldrig några problem. Alla har sett min kuk inästa. 8 år. Det kommenteras och skojas mest, men vi kan ju basta och bada efteråt tillsammans utan konstigheter och att Ingen har minsta tanke på kuken.

- det är nog det med att visa bild på kuken. Så kan vi snacka det praktiska sen?
Det är helt omöjligt att skrivs 24x18 slak på FB och vänta sig att ngn Tror på det. Jag diskuterar utifrån mig själv och är verkligen inte någon förespråkare för att stor kuk är bäst. Började snarare skriva för att jag inte fick ligga tillräckligt ofta pga just kuken haha

Jag förstår det, då har man ju kuken upp i halsen, iallafall om man kör benen på axlarna. Får ont av blotta tanken.
Citera
2020-10-29, 02:36
Bannlyst
Män: gillar ni när tjejen säger att storleken på pitten inte spelar någon roll?

Och kvinnor: brukar ni säga till era karlar att storleken inte spelar någon roll?
Citera
2020-10-29, 03:06
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Tycker det är roligt när kvinnorna säger att dom kände sig helt jävla "glappa" när dom återgick till att ha sex med sin pojkvän efteråt.
Citera
2020-10-29, 03:17
Medlem
Det har ingen sagt till mig. Men de brukar liksom smajla upp när den kommer fram, av lycka då förmodar jag. Alltid samma reaktion. Sedan blir de väldigt intresserade av den.

När säger de att storleken inte spelar någon roll, när den kommer fram eller efter sexet?

+
Citera
2020-10-29, 03:17
Medlem
Peyzs avatar
De som anser sig har en stor kul kommer svara :ja och de med liten kuk: nej
Endast några få undantag.
Alla vill bli bekräftade och kuken har en central och stor betydelse för mannen därför är det självklart att svaren är partiska.

Har man en liten jävel så gillar man höra det, självklart.
De storkukade ser det som skitsnack. Inget att bry sig om att argumentera emot. Men kan kanske upplevas som irriterande för vissa om dom får höra det ofta.
Citera
2020-10-29, 03:47
Medlem
Geomeisters avatar
Många tjejer vill bli bekräftade gällande mycket. Sin nya frisyr, nya kläder, maten de lagat, vikten de gått ner, sminket de använder osv.

Hur många killar efterfrågar något alls? Det är inte många och det är inte ofta. Däremot vill en man känna sig som en man. Hur gör man det idag när tjejer kan och gör i princip allt en kille kan/gör? Fokus hamnar på kuken. Något tjejer inte har. I dagens samhälle är stor kuk manligt. Liten inte så mycket. Därav många dickpicks.. Manligheten i samhället får knappt något uttryck. I någon skev eftersträvan av bekräftelse skickar en del dickpicks och hoppas på något positivt.

Den rätta frågan är därmed inte: Har storleken någon betydelse? Utan frågan borde vara: Vad tycker du om min pitt? Säger hon "Storleken spelar inte så stor roll" anser hon förmodligen att den är ganska liten, men återstår intresse hos henne så spelar det kanske ingen större roll? För om den är för liten lär intresset kallna hos de flesta.

Sedan tror jag TJEJERS bild av vad som är stor och liten varierar kraftigt. En del är blyga och sett få. Tänker sällan på just storleken. Andra är size-queens och kanske haft ihop det med någon endast för att hon vetat om att han är större. Jag tror tjejer, likt män, vill få orgasm eller uppskatta sexet. Tror hon din pitt är för liten så är det negativt. Duger den till sexet så spelar storleken återigen ingen större roll. Det är väl främst bra sex man är ute efter, eller?

"Storleken spelar ingen roll" är inte svaret man vill ha. En man vill ha något som direkt/indirekt säger: Jag vill ha din pitt!

Svar på frågan: Det är ett diplomatiskt svar. Stämmer det att storleken är ointressant för henne har jag inget emot att höra det. Vet jag däremot, på något sätt, att hon tänker mycket och attraheras av en vissa typ pittar och ändå får: "Spelar ingen roll" så vet jag ju att det inte är sanningen och det är inte så bra.
Citera
2020-10-29, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det har ingen sagt till mig. Men de brukar liksom smajla upp när den kommer fram, av lycka då förmodar jag. Alltid samma reaktion. Sedan blir de väldigt intresserade av den.

När säger de att storleken inte spelar någon roll, när den kommer fram eller efter sexet?

Vad har du då som får dessa reaktioner, 20 cm och grov eller nåt?

OnT nej jag har nog aldrig sagt frasen att storleken inte spelar någon roll för det gör det tyvärr nuförtiden. Det är roligare/sexigare med en större.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-10-29 kl. 04:30.
Citera
2020-10-29, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vad har du då som får dessa reaktioner, 20 cm och grov eller nåt?

OnT nej jag har nog aldrig sagt frasen att storleken inte spelar någon roll för det gör det tyvärr nuförtiden. Det är roligare/sexigare med en större.
Se, du reagerar ju likadant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in