2010-05-07, 18:19
Medlem
mellotrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirPrice
Det är möjligt att jag är lite (eller ganska mycket) enögd i denna fråga. Jag har under medel i längd och över medel i omkrets. Då ligger det väl i sakens natur att jag gärna vill att tjejer ska gilla tjocka kukar, och att de ska värdesätta omkretsen högre än längden? Korkat vore det annars. Om jag försöker att betrakta det hela helt opartiskt så tror jag ändå att jag har rätt i denna slutsats. Men du får ju tro något annat om du vill.

Självklart är det så. Jag har aldrig hävdat annat. Men jag är både snygg och har en bra personlighet. Men sådana detaljer är ju underförstådda i tråden. Tråden handlar ju om kukar. Dvs, om tjejen träffar en kille som hon har starka känslor för, och som hon tycker är snygg, vilken typ av kuk hoppas hon då att hennes kille ska ha? Här hävdar jag att en stor omkrets är hennes mest prioriterade önskning

Att låta helhetssjälvkänslan naggas hårt i kanten av storlekskomplex har definitivt gjort mången män olyckligare än nödvändigt men när jag läser dig låter du en aning för mycket som en kombination av mammas felfrie gosse, en sliten upphakad stenkaka och en koketterande överfrälst sektmedlem.

Citat:
Ja, en lång och inte så tjock kuk, det är möjligt eller ganska troligt att det ser bättre ut än en tjock men lite kortare kuk. Men när hon ser den härligt tjocka kuken och börjar att tänka på hur skön den kommer att vara för henne, fuktas det i hennes fitta. Som jag tidigare har sagt: Störst omkrets gäller. Först om två kukar har samma omkrets, först då kan längden fälla avgörandet. Jag menar givetvis inte att alla tjejer tycker så, men jag menar generellt sett. Jag tror och hoppas att tjejerna tycker så.

Har du någonsin lyckats betrakta ett cylinderformigt objekt utan att på samma gång uppmärksamma längden, för att inte tala om estetiken och proportionaliteten?

Återigen hänger det givetvis ihop med känslomässig och kroppslig visuell dragning men om du bestämt tror och hävdar att åsynen av en 13-15x15 generellt gör en kvinna särdeles upphetsad så är jag rädd att du får revidera din världsbild och din något virriga logik några varv om en undersökning nu skulle genomföras. Använd inte verbet "se" om du nu menar "känna" via penetration.

Citat:
Det är ganska uppenbart vid det här laget att din kuk inte är så tjock. Det märks tydligt på dina inlägg mot mig. Men du kanske har en lång kuk istället? Och då får du ju glädjas åt det. Man ska vara nöjd med den kuk man har. Det är först då man kan njuta av sin kuk tillsammans med tjejerna. Jag skulle gärna velat haft några cm längre kuk, men den är ju härligt tjock istället, och det är jag nöjd med.

Till och med på ett anonymt forum anser jag det förbannat genant med människor som prompt måste klämma ur sig fördelaktigheter(sanna/osanna, "objektiva"/subjektiva)om/med sitt utseende, personlighet, genitalier och knullerövringar till höger och vänster utan att ha blivit tillfrågade.

För övrigt, vad gäller min kuk, kan vi nöja oss med att jag inte har speciellt mycket att vare sig bevisa eller vara missnöjd med, tvärtom.

Citat:
Tjockast kuk vinner

Förmodligen inte ovanligt men varierar troligen inom ett visst spann och upp till en viss smärtgräns men inte utan tillägg av proportionalitet och harmoni med resten av kroppsuppenbarelsen.
Citera
2010-05-07, 20:41
Medlem
poffa2s avatar
Orkade inte läsa igenom alla inlägg, men enligt mina erfarenheter så fördrar kvinnor en kuk som fyller ut, och att den gör sitt jobb/rätt teknik. Givetvis grundat på empiriska erfarenheter samt media.

Givetvis handlar det inte om enbart kuken utan om hela situationen´, känner sig damen bekväm med kilen så går det bättre..
Citera
2010-05-08, 13:49
Medlem
Vad gråter du för. Finns folk utan ben , folk som är blinda , folk som kämpar mot cancer och andra sjukdomar.

Sen så sitter du och klagar över att du har en liten kuk. Den duger. Var glad att du har en kuk ens.
Citera
2010-05-08, 14:14
Medlem
Johnrambos avatar
du var troligtvis en ond man i ditt förra liv
Citera
2010-05-08, 17:31
Medlem
Vad tycker ni tjejer som gillar att bli utfyllda men inte blir det i era förhållande?

Är det jobbigt att aldrig kunna bli utfylld av hans kuk? Eller kan sexet vara precis lika bra ändå?
Citera
2010-05-08, 18:25
Medlem
Det måste finnas hur många sånna här situationer som helst!
Citera
2010-05-08, 18:27
Medlem
AtroCiouss avatar
Min dåvarande sambo har betydligt mindre kuk än han jag brukar ligga med nu, ändock var sambon mycket bättre i sängen.
Citera
2010-05-08, 18:37
Medlem
Jag förstår inte riktigt vad du frågar efter så nu ska jag tänka på något annat istället.
Citera
2010-05-08, 18:40
Medlem
Ok. Så det ultimata inom sex är alltså inte att bli utfylld?
Citera
2010-05-08, 18:45
Medlem
AtroCiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
Ok. Så det ultimata inom sex är alltså inte att bli utfylld?

Nej. Det är skönt, men en stor kuk är ingenting om killen inte vet hur han ska använda den.
Citera
2010-05-08, 19:22
Medlem
Wendigos avatar
Men om vi för sakens skull antar att man 1 och man 2 har lika bra teknik, lika sköna moves i sängen och allt annat - det enda som skiljer är kukstorleken: är det då skönare med en liten eller stor ?
Citera
2010-05-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Men om vi för sakens skull antar att man 1 och man 2 har lika bra teknik, lika sköna moves i sängen och allt annat - det enda som skiljer är kukstorleken: är det då skönare med en liten eller stor ?

liten - känns inte.
stor - känns för mycket.
Ultimat storlek = mitt emellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in