Citat:
Ursprungligen postat av Dreamsworld
Du som gav mig svar på tal. Du passar in i den kategori jag beskrev i inlägget.
"Tjejer föredrar större kukar, de sätter mer guldkant på tillvaron"
"Tjejer som säger att dom vill lagom stora kukar, vill egentligen ha stora, de är bara rädda att erkänna det"
Jag skrev även att "Det är knappast någon, varken kille eller tjej, som hävdar att storleken betyder allt. Det viktigaste för tjejerna tror jag är om de är kära i killen eller inte"
Så jag passar knappast in i den kategorin som brölar om att det enda tjejer är ute efter är en stor kuk. Du sammanfattar mitt inägg i syfte att misskreditera mig, förminska och "fördumma" mitt inlägg. Det är en oärlig debatteknik och gagnar knappast en konstruktiv debatt
Citat:
En liten tanke bara; Borde man inte som tjej vara mer rädd för att säga att man föredrar små kukar eller lagom då man direkt blir klassad som lögnerska i din värld?
Nej, tjejer blir inte automatiskt klassade som lögnare i min värld om de påstår sig föredra små eller lagom kukar. Det finns definitivt tjejer som föredrar det. Varje person är ju en unik individ med egna åsikter och önskemål. Men om man pratar i generella termer så tror jag att (åtminstone i vår del av världen) majoriteten av tjejerna föredrar stora kukar framför små/medel. I tex Indien, Kina, Japan och däromkring så är jag ganska övertygad om att tjejerna föredrar små/medel. Jag tror till och med att dessa tjejer föredrar små kukar, det beror på att deras vaginor är anpassade efter små kukar
Citat:
Påstår dessutom folk att man ljuger tillräckligt mycket tror man tillslut på det själv
Det där är individuellt. Personer med låg självkänsla ligger dock i farozonen. "En lögn blir till sanning om den upprepas tillräckligt mycket" kan då tyvärr dessa personer riskera att drabbas av
Citat:
Läs igenom mitt inlägg igen, du verkar ha missat hela poängen då du så friskt kastar dig själv ner i din egen grav
Jag har läst ditt inlägg väldigt noga. Ditt inlägg har vissa poänger, men också brister
Citat:
Efter att du läst igenom mitt inlägg noga kan du ge mig några logiska skäl till varför majoriteten av tjejerna skulle föredra att ha sex med en större kuk?
Här vill jag dock påpeka att jag tror att majoriteten av tjejerna inte vill ha för långa kukar i sig. Visserligen finns det väl tjejer som gillar det, men jag tror inte att de är i majoritet. En tjockare kuk däremot känns mera för tjejen än en smalare eller medelkuk. Jag tror att majoriteten av tjejerna (i vår del av världen) föredrar en tjock kuk i lagom längd
Citat:
Och sen kan du berätta för mig hur stor en större kuk är
Det finns väl inga exakta mått som alla håller med om. Jag utgår därför ifrån vad jag anser, sedan kanske andra finner dessa mått felaktiga.
1. Längd: 18 cm eller längre. Omkrets: 15 cm eller större
2. Längd: kortare än 18 cm. Omkrets: 15 cm eller större
3. Längd: 18 cm eller längre. Omkrets: mindre än 15 cm
4. Längd: kortare än 18 cm. Omkrets: mindre än 15 cm
1 och 2 räknar jag in i kategorin "större kuk" (förutsatt att längden är tillräcklig i alternativ 2). Som du ser så krävs det enligt mig inga gigantiska mått för att tillhöra kategorin "större". Ganska realistisk indelning tycker jag nog. Så kallade FB-kukar (25+ cm långa och 20+ cm i omkrets finns det nog inte särskilt många av bland jordens befolkning)
Citat:
Ett litet snabbt svar på det där med dildo och omkretsen innan du börjar läsa:
Du menar alltså att tjejer köper dildos bara för att ha som förspel? Då de är som mest trånga? Vad gör de sen när de blivit kåta då?
En tjej som ska "leka med sig själv" med hjälp av en dildo tror jag inte blir lika våt och avslappnad i vaginan som hon är efter ett långt och bra förspel med sin partners smekningar och slickningar på bröst ovh fitta (förutsatt att hennes partner kan sin grej och är bra på förspel). Alltså, när tjejen är själv och bara vill onanera så föredrar hon förmodligen en något smalare dildo. Men efter ett långt och bra utfört förspel så är hon formodligen så pass våt i fittan och avslappnad i slidmusklerna så att hon föredrar en lite tjockare kuk
Citat:
Och omkretsen. "Omkretsen på det smalaste definierar omkretsen".
Om du med det vill säga: omkretsen där det är smalast är den rätta sättet att mäta" blir det lite konstigt
Det är min åsikt. Jag anser att det smalaste stället på kuken bör definiera dess omkrets. Det känns mest logiskt. Jag och många med mig har ju "svampformad" kuk, dvs med ett ollon som har större omkrets än själva kukskaftet. Att då mäta ollonets omkrets skulle ge oss ett bättre resultat, men det känns oärligt. Därför bör det smalaste stället på kuken definiera omkretsen