Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Det låter ganska självklart! Så länge en kuk inte är för stor för tjejen, finns det väl egentligen ingen anledning till att ha en mindre? Jag menar, det är väl ultimate att gå så långt det går, utan att det gör ont? (har sett att en del kvinnor använder ordet ont, måste fråga, med ont, menar ni då att den kommer för långt in? För inte fan kan det va att den töjer för mycket?

P.S jag tänkerinte så bra just nu.)
Om en kuk är för lång, så kan jag tycka att det gör ont på ett negativt sätt om jag inte är tillräckligt kåt. Är jag kåt som ett djur, så tycker jag bara att det är skönt att den kommer så långt in så möjligt.
Jag hade en dildo förut som hade väldigt stor omkrets, det gjorde bara extremt ont. Många fingrar i mig tycker jag också är skönt, men när en karl börjar försöka trycka in knogarna så får jag flashbacks efter att ha fött barn. En "tjock" kuk är dock bara skönt. Undrar om det kan ha att göra med själva... "materialet" (

). En dildo t.ex. är ju inte naturlig, tror inte att den formas lika bra i fittan som en kuk gör.