2010-05-08, 19:59
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
liten - känns inte.
stor - känns för mycket.
Ultimat storlek = mitt emellan.

Liten: - 8 cm
Mellan: 9 - 15 cm
Stor; 16 +

Är det en acceptabel skala ? Naturligvis är det omkrets vid stånd som menas, allt annat är ju rätt ointressant då det gäller utfyllnad.
Citera
2010-05-08, 19:59
Medlem
AtroCiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Men om vi för sakens skull antar att man 1 och man 2 har lika bra teknik, lika sköna moves i sängen och allt annat - det enda som skiljer är kukstorleken: är det då skönare med en liten eller stor ?

Hmm, det är ju en väldigt svår fråga. En för stor kuk kan vara negativt, lika så en för liten. Är ju svårt att veta vad du menar med en stor respektive liten.
Citera
2010-05-08, 20:05
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtroCious
Hmm, det är ju en väldigt svår fråga. En för stor kuk kan vara negativt, lika så en för liten. Är ju svårt att veta vad du menar med en stor respektive liten.

Vad jag menar vara liten, mellan respektive stor framgår här ovan men det intressanta är väl om vi alla kan komma fram till en gemensam måttstock så att säga.. vad anser du vara liten ? mellan ? stor ?
Citera
2010-05-08, 20:43
Medlem
Iofs. Jag har bestämt mitt svar. DET BEROR PÅ PERSONEN.
Citera
2010-05-08, 20:53
Medlem
AtroCiouss avatar
Om de två killarna är lika bra i sängen, och det bara är storleken som är skillnaden - så väljer jag den större.
Citera
2010-05-08, 21:22
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtroCious
Om de två killarna är lika bra i sängen, och det bara är storleken som är skillnaden - så väljer jag den större.

Det låter ganska självklart! Så länge en kuk inte är för stor för tjejen, finns det väl egentligen ingen anledning till att ha en mindre? Jag menar, det är väl ultimate att gå så långt det går, utan att det gör ont? (har sett att en del kvinnor använder ordet ont, måste fråga, med ont, menar ni då att den kommer för långt in? För inte fan kan det va att den töjer för mycket? P.S jag tänkerinte så bra just nu.)
Citera
2010-05-08, 21:27
Medlem
AtroCiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Det låter ganska självklart! Så länge en kuk inte är för stor för tjejen, finns det väl egentligen ingen anledning till att ha en mindre? Jag menar, det är väl ultimate att gå så långt det går, utan att det gör ont? (har sett att en del kvinnor använder ordet ont, måste fråga, med ont, menar ni då att den kommer för långt in? För inte fan kan det va att den töjer för mycket? P.S jag tänkerinte så bra just nu.)

Om en kuk är för lång, så kan jag tycka att det gör ont på ett negativt sätt om jag inte är tillräckligt kåt. Är jag kåt som ett djur, så tycker jag bara att det är skönt att den kommer så långt in så möjligt.

Jag hade en dildo förut som hade väldigt stor omkrets, det gjorde bara extremt ont. Många fingrar i mig tycker jag också är skönt, men när en karl börjar försöka trycka in knogarna så får jag flashbacks efter att ha fött barn. En "tjock" kuk är dock bara skönt. Undrar om det kan ha att göra med själva... "materialet" ( ). En dildo t.ex. är ju inte naturlig, tror inte att den formas lika bra i fittan som en kuk gör.
Citera
2010-05-08, 21:27
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
Iofs. Jag har bestämt mitt svar. DET BEROR PÅ PERSONEN.

Hur kan vad som är stort, mellan eller litet bero på personen ?! En liten kuk är väl liten även på en stor kille ?
Citera
2010-05-08, 22:20
Medlem
Citat:
Hur kan vad som är stort, mellan eller litet bero på personen ?! En liten kuk är väl liten även på en stor kille ?

Ja men personligheten är viktigare än kuken.
Citera
2010-05-08, 22:28
Medlem
denargetysks avatar
Citat:
Liten: - 8 cm
Mellan: 9 - 15 cm
Stor; 16 +

Är det en acceptabel skala ? Naturligvis är det omkrets vid stånd som menas, allt annat är ju rätt ointressant då det gäller utfyllnad.

Alla är ju skapta olika och längd är ju ibland en faktor för att kunna komma åt att stimulera g-punkten.
Citera
2010-05-09, 01:05
Medlem
osamabinpelles avatar
Jag har 15 i omkrets har alltid tyckt att det verkat normalt men efter ha läst den här tråden verkar de nästan för mycket?
Citera
2010-05-09, 01:50
Medlem
AnotherNoOnes avatar
beror ju på hur man själv är skapt, jag och några polare har haft sex med samma killar och tycker helt olika i frågan om hur stor den var. för att ta senaste gången:
jag tyckte han hade ganska stor och vi hade bra sex, min kompis tyckte den var för liten och att det var ganska tråigt sex.

för mig handlar det mer om hur kåt jag är vid tillfället. är man superkåt känns ju minsta lilla lillfinger och då spelar det ingen roll om den är 12cm eller 20cm.
är man inte så kåt får man inte ens in en stor kuk. så egentligen är det bättre om den är medel-mindre, då kan man alltid knulla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in