2016-07-12, 21:30
Medlem
När slutar kuken växa? Vilken ålder ?
Citera
2016-07-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
16 i omkrets är medel, själv har jag 20 i omkrets och det diggar tjejerna

Intressant att kika in i denna tråd det var omöjligt att "bevisa" att jag har runt 17 i omkrets (16.8 vid en mätning tror jag) för så stor kuk var näst intill omöjligt att ha.

Sen kommer du cyklande på en enhjuling hojtar "medel är 16 jag har 25%större och det är sant" utan nån som helst problem....kukarna har växt en del de senaste året helt enkelt
Citera
2016-07-19, 11:32
Medlem
Lägg ner snacket om stora eller små fittor.

Det är inget grottsystem.

Inte ett hål som är olika stort med en sluten öppning.

Jag kan uppleva en fitta trång ibland och "slapp ibland" samma fitta.

Det beror på kåthetsgrad, avslppningsgrad, muskelspänningsgrad, ställning, fuktighetsgrad och typ av fukt.

Jag har genom åren haft sex med två som inte kunnat genomföra samlaget för jag var för stor.

Min tämligen 100% teori var att de fick "panik" spännde sig och så går det inte.

En av de fittor jag upplevde som trångast hitills fistade jag (ja HON ville det) jag har defenitivt större händer än kuk och det jag menar är fittan är "elastisk" kan kvinnan slappna av så kan man få in de mesta tydligen med lite övning.

Jag tillhör kategorin som tydligen inte är så vanlig. Stor kuk som blir "stenhård" som inte tror att en stor kuk är allt, tvärtom jag vet att skall det funka så måste jag va försiktigt i alla fall i början.

Ca 70% av de kvinnor jag varit med vill när de har börjat närma sig klimax ha min kuk hårt och länge. Bakifrån är oftast en favorit (ja jag är väl ful i ansiktet)

Det där som nämnt med livmodertappen kan jag bara skriva under på.

Begreppet sköntont verkar rätt vanligt förekommande.

Det händer att när jag pratar med fd sexkamrater att de säger att de saknar den där speciella känslan av att bli uppfylld.

Tror det har att göra med det nån annan skrev "kommer åt punkter"

Så summa sumarum

JA EN STOR KUK ÄR OFTAST ÖVERSKATTAD.

Men är killen medveten om att han är stor och har typ lite lite kunskap om kvinnans anatomi och mentalabitar så kan en stor kuk användas i alla fittor i stort sett.

Jag brukar förklara en fitta som en ballong (läs klart)

Tänk er en tom balong den har ett max man kan blåsa upp den till eller hur?

Om jag gör in en kort smal penna i den händer inte så mycket.

Tar jag en blomsterpinne (lång smal) och trär in i den och försöker få in hela pinnen så går nog balongen sönder i toppen.

Tar jag ett lysrör så är det bredare än pinnen men lika långt dock tar bredden på lysröret lite plats i balongen och det går åt lite elastisitet åt det och troigtvis går balongen sönder i toppen snabbare än med pinnen.

Sen kommer basebollträt ja ni hajjar balongen blir fylld åt alla håll och i värsta fall spricker den redan lite i mynningen men ballongen blir väldigt fylld innan den gpr sönder.

Jag menar inte att fittan skall gå sönder menar "sönder" som gräns för när kvinnan kan få ont av kukens utformning.

Och nä varken blomsterpinnar eller basebollträ och då rakt inte lysrör har med sex att göra bara exempel.
Senast redigerad av purrsorfarn 2016-07-19 kl. 11:34.
Citera
2016-07-19, 23:42
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashisshit

Olika för olika folkgrupper och personer.

För en svensk stannar växten i åldern 17-20 år.
Citera
2016-07-20, 03:05
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Det sägs att den växer genom hela puberteten, så det kan vara allt från 20-25 års ålder beroende på om du tex var tidig eller sen in i puberteten.
Dock lär den ju knappast spurta och växa en halvdecimeter sista månaderna direkt..
Citera
2016-07-20, 20:09
Medlem
FreeWorldNows avatar
Citat:

Den slutar växa när den är stenhård. Har inte att göra med ålder
Citera
2016-07-20, 22:05
Medlem
Ethinas avatar
Jag älskar en stor och fin kuk, för oftast tycker jag nämligen att de är mycket snyggare. Jag gillar att behöva anstränga mig för att få in den i munnen och dessutom äääälskar jag att bli uttöjd till max. Då är jag ändå jävligt trång. Det gäller bara att bli så kåt att det rinner ner för benen innan han försöker att trycka in den!
Citera
2016-07-21, 00:05
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Det sägs att den växer genom hela puberteten, så det kan vara allt från 20-25 års ålder beroende på om du tex var tidig eller sen in i puberteten.
Dock lär den ju knappast spurta och växa en halvdecimeter sista månaderna direkt..

Puberteten fortsätter inte till 20-25 års ålder! Vid 20 är det i 99,9% stopp för de flesta
Citera
2016-07-21, 02:15
Medlem
Clayton80s avatar
Av intresse kan vara följande intervju med porrskådisen Stacie Lane där hon berättar att hon inte skulle dejta en man med riktigt stor kuk:

Stacie Lane - Couldn't Date Lexington Steele-Sized Man

"I'm not going home to that every night. Like, where would my insides be? They would be on the floor by the time I was 35."

Det finns en övre gräns där det i praktiken är mer problem än nytta att ha ett stort verktyg. För alla inblandade parter.
Citera
2016-07-21, 03:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80

Det finns en övre gräns där det i praktiken är mer problem än nytta att ha ett stort verktyg. För alla inblandade parter.

Den gränsen varierar, men brukar i insatta kretsar anges till 20 cm benpressad längd och 15 cm i omkrets. Då kommer det nackdelar med längden och storleken. Under dessa mått brukar det gå bra om man vet vad man sysslar med. Den nämnda längden och omkretsen betyder att man tillhör den största procenten bland män. Medellängden för en kuk ligger här i väst på knappa 15 cm benpressat, och omkretsen på knappa 12,5 cm.

http://www.mraverage.com/results.htm

De flesta tjejer känner inte skillnaden på en liten och en stor kuk (om det inte är extremt), så släpp det. Jag har 19 cm själv. Kan backa upp detta med fotobevis vid behov.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-07-21 kl. 03:58.
Citera
2016-07-21, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Den gränsen varierar, men brukar i insatta kretsar anges till 20 cm benpressad längd och 15 cm i omkrets. Då kommer det nackdelar med längden och storleken. Under dessa mått brukar det gå bra om man vet vad man sysslar med. Den nämnda längden och omkretsen betyder att man tillhör den största procenten bland män. Medellängden för en kuk ligger här i väst på knappa 15 cm benpressat, och omkretsen på knappa 12,5 cm.

http://www.mraverage.com/results.htm

De flesta tjejer känner inte skillnaden på en liten och en stor kuk (om det inte är extremt), så släpp det. Jag har 19 cm själv. Kan backa upp detta med fotobevis vid behov.

De flesta tjejer känner inte skillnad på en stor och en liten säger du?

Nä kanske inte men det beror nog mycket på va du pratar för storleksspann.

Självklart måste man väga in "jag säger det han vill höra faktorn" men nog fan känner ni skillnad normalt sett på en "liten" och en "stor" kuk tjejer?

Sen får man inte glömma den mentala delen "hujeda mig va liten den va" känns nog mindre än den är kontra "my gawwwd den är ju stor som en....." känns nog större än den är.
Citera
2016-07-22, 02:07
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dingodeman
Jag tror inte ens att du är en tjej. Det är porrfilmssnack du pratar.

Men visst.. klockan är ju nästan 23.00 och då är det väl nästan barnförbjudet!

QUOTE=Ethina|57926071]Jag älskar en stor och fin kuk, för oftast tycker jag nämligen att de är mycket snyggare. Jag gillar att behöva anstränga mig för att få in den i munnen och dessutom äääälskar jag att bli uttöjd till max. Då är jag ändå jävligt trång. Det gäller bara att bli så kåt att det rinner ner för benen innan han försöker att trycka in den!
[/quote]

Det verkar ju vara på tapeten att allt ska vara så jävla trångt, no shit att det blir trångt om man spänner sig, raketforskning att räkna ut det!
Mig veterligen blir inte muskler hårda utan att man spänner dem... Men lite krydda till livet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in