2016-06-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninajahren
Ja för min del faschineras jag av att omvärlden och ffa killar är så fixerade vid just kukstorleken.

För mig är inte den perfekta kuken speciellt superstor. Visst, average hellre än lillfinger men större än så .. njäh..

Viktigare är istället FORMEN. Men DET talas det typ aldrig om istället.

Allt ifrån hur den är böjd till formen i ett skuret "genomsnitt" om man säger.
Ingen, i stort sätt har ett runt kukskaft t e x utan de är ovala antingen i bredd eller på höjden eller "trekantiga" eller ägg-formade.
Sedan kan man se den ifrån sidan.. vart är den som grövst? längst ner vid fästet eller någon annan stans längs med skaftet eller ollonet?

Precis som pusselbitar är det individuellt vilken typ och form av penis som passar en tjej bäst och ger henne mest stimulans.

För mig t e x är en uppåtböjd kuk som är ganska grov, inte för lång och med en snittform som är mer rund eller "trekantig" med spetsen uppåt som ger mig bäst stimulans. Får gärna stå upp som en metkrok och helst vara grövst någonstans mitt på! Förhuden skall gå att dra ner bakom ollonet annars är det inget skönt utan känns som han har en rekordtjock kondom på!

Tja.. det är mina 5 öre i debatten.

Inte mer än 20 cm, lagom är runt 15 för mig!

Ok intressant. Hade iof ingenting att göra med det jag skrev, men tack ändå för din medverkan .
Citera
2016-06-23, 18:58
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiritualisten
Ok intressant. Hade iof ingenting att göra med det jag skrev, men tack ändå för din medverkan .

Vassego!
Citera
2016-06-25, 15:49
Bannlyst
Hittade denna tråden och vill nu veta sanningen.
I alla mina förhållande har dom sagt jag har stooor kuk.
Jag svarar altid att det säger väll alla brudar/kvinnor till sina killar/män.

Har 18-20cm beroende på något ja inte vet än.
Fast om man ska hålla till varje gång jag eller någon nyfiken brud bara tvunget måste mäta den så oftast 19,5cm omkrets vet ja ej. Får åter komma. Vet bara att jag tagit oskulden en gång till på 2st.

Så är det stor kuk???
Citera
2016-06-26, 02:40
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Hittade denna tråden och vill nu veta sanningen.
I alla mina förhållande har dom sagt jag har stooor kuk.
Jag svarar altid att det säger väll alla brudar/kvinnor till sina killar/män.

Har 18-20cm beroende på något ja inte vet än.
Fast om man ska hålla till varje gång jag eller någon nyfiken brud bara tvunget måste mäta den så oftast 19,5cm omkrets vet ja ej. Får åter komma. Vet bara att jag tagit oskulden en gång till på 2st.

Så är det stor kuk???

Övre medel! Så ja, den kan nog benämnas som stor kuk!

En tendens jag märkt hos tjejer är att det är oerhört viktigt med omkretsen. Den är mer viktig än längden. En grov, men lite kortare kuk skulle nog de flesta tjejer benämna som stor.
Citera
2016-06-26, 16:27
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Övre medel! Så ja, den kan nog benämnas som stor kuk!

En tendens jag märkt hos tjejer är att det är oerhört viktigt med omkretsen. Den är mer viktig än längden. En grov, men lite kortare kuk skulle nog de flesta tjejer benämna som stor.

Håller helt med där. I af personligen. En lång men smal kuk ger mig inget annat än ev ont i magen. En kort men grov kuk kan vara himmelsk. 😊
Citera
2016-06-26, 20:29
Medlem
carminaburanas avatar
men vad är grov? jag som hr 16 i omkrets tycker inte den är grov men tydligen är det över medel...
Citera
2016-06-26, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
men vad är grov? jag som hr 16 i omkrets tycker inte den är grov men tydligen är det över medel...

16 i omkrets är medel, själv har jag 20 i omkrets och det diggar tjejerna
Citera
2016-06-26, 22:59
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen

det är bara att gratulera!
Citera
2016-06-26, 23:22
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

En sak fascinerar med den här tråden är att personer som är helt anonyma, och som ingen heller kommer att få veta vem det är, har behov att sitta och ljuga ihop kukstorlekar. Ett fullständigt oförklarligt fenomen. Varför gör ni det?
Citera
2016-06-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
En sak fascinerar med den här tråden är att personer som är helt anonyma, och som ingen heller kommer att få veta vem det är, har behov att sitta och ljuga ihop kukstorlekar. Ett fullständigt oförklarligt fenomen. Varför gör ni det?

för att få pm från snygga tjejer kanske, jag själv skulle dock aldrig ljuga om min kukstorlek
Citera
2016-06-27, 05:01
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
för att få pm från snygga tjejer kanske, jag själv skulle dock aldrig ljuga om min kukstorlek

Jaha, så bland alla som påstår, är just du detta unikum utrustad med åsnekuk?
Citera
2016-06-27, 11:19
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jaha, så bland alla som påstår, är just du detta unikum utrustad med åsnekuk?

Förekomsten av kukar grova som en Coca Cola burk är mkt stor när folk får fabulera fritt på ett forum som detta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in