Citat:
Ursprungligen postat av
Mlkehunt
Babianen här på forumet må vara en av dom mest korkade människor som jag någonsin har stött på men hon länkade faktiskt en intressant studie som du kan finna tröst i, jag gjorde iaf det.
Enligt den så har inte kvinnor någon känsel långt in i vaginan, utan är känsligast utanpå och dom första cm in, ungefär som analen.
Du känner som exempel inte din bajskorv förens den är nära öppningen när du skiter, vaginan är alltså likadan.
Exakt,
1) Vaginan är i princip som munnen fast läpparna sitter på insidan. Så om du böjer in läpparna i munnen och suger in kinderna kan du känna hur vaginan är konstruerad.
2) Skillnaden är,
a) "läpparna" på vaginan (de första typ 7 cm, jag här inte mätt) är mindre känsliga än läpparna på munnen typ 50% mindre känsel.
b) "kinderna" är mycket mindre känsliga än kinderna i munnen typ 50% mindre känsel.
c) så det är som att du skulle ta din mun, göra den 50% mindre känslig, sätta den mellan dina ben.
d) den andra skillnaden är att "sidorna" är helt pressade mot varandra, det finns inget hål mellan dem som det finns i munnen.
3) Det här betyder att kvinnor inte känner så mycket när de har vaginal-sex. Det känns lite skönt men man känner inte så mycket fysisk stimulans. Det krävs att mannen bankar på ordentligt för att det ska vara skönt.
4) Om mannen står stilla med kuken inne i kvinnan kommer man inte att känna att det finns någonting där.
5) Det betyder också att man inte känner av vad man blir knullad av. Det känns skönt inuti men det är inte tillräckligt känsligt för att man ska kunna känna skillnad mellan till exempel en gurka i rums-temperatur och en kuk. Ännu mindre kan man känna skillnad på olika kukar.
6) Man har mer känsel analt än i vaginan. Man har inte samma typ av nerver där men det är mer känsligt. Där kan man känna skillnad mellan en väldigt liten kuk och en gurka. Men inte mellan olika stora kukar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mlkehunt
Så utgår man ifrån den studien så känner kvinnor ingen skillnad på t.ex. en 12 och 18 cm kuk, eller jo, smärtan som uppstår när den på 18 cm slår i livmoderhalstappen, detta är förmodligen anledningen till varför dom flesta kvinnorna föredrar en grov penis.
Den vanligaste anledningen som jag har hört från kvinnor är dock att dom föredrar en utrustad man då dom helt enkelt går igång mer på det visuellt, sen har även utrustade män oftast ett väldigt bra självförtroende, något som kvinnor gillar.
1) Det är rätt att man inte känner skillnad på 12 och 18 cm.
2) Grovlek är samma sak 2 fingrar (tjej-fingrar) känns likadant som en grov gurka. Jag vet att det
ser annorlunda ut men känseln är samma.
3) Visuellt är det hur kuken
ser ut som räknas, inte hur stor den är. En snygg mindre kuk slår en ful större kuk alla dagar i veckan.
4) Ja självförtroende är attraktivt.